AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #741 Del Skrevet 10. mai 2014 Dere som har gått ned en del, har puppene deres blitt noe særlig mindre? Jeg har ikke såå mye å gå ned (typ 15kg), men jeg er lubben nå og har ikke så veldig store pupper. Er livredd for å bli flatbrystet Anonymous poster hash: eb523...382 Jeg håper det er greit at jeg svarer, selv om jeg ikke tilhører tråden. Ja, bryster er fettvev, og du vil mest sannsynlig miste noe fra brystene også. Men min erfaring er at omkretsen også går ned under vekttap, slik at cup-størrelsen blir den samme selv om brystene mister noe fettvev. Kanskje går du fra 75 B til 70 B - forholdet blir da det samme, selv om størrelsen er mindre. Anonymous poster hash: 3b106...405 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 10. mai 2014 #742 Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) Dere som har gått ned en del, har puppene deres blitt noe særlig mindre? Jeg har ikke såå mye å gå ned (typ 15kg), men jeg er lubben nå og har ikke så veldig store pupper. Er livredd for å bli flatbrystet Anonymous poster hash: eb523...382 Mine pupper holder seg ganske uforandret mens jeg går opp og ned, og jeg har undret meg stort over dette, til jeg fikk en forklaring, den tror jeg faktisk jeg har plukket opp på KG: Bryster består av både fett og kjertelvev, og noen kvinner har stor andel kjertelvev, og deres bryster vil da ikke bli særlig mye mindre ved vektnedgang. Endret 10. mai 2014 av Pringle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandel92 Skrevet 10. mai 2014 #743 Del Skrevet 10. mai 2014 Dere som har gått ned en del, har puppene deres blitt noe særlig mindre? Jeg har ikke såå mye å gå ned (typ 15kg), men jeg er lubben nå og har ikke så veldig store pupper. Er livredd for å bli flatbrystet Anonymous poster hash: eb523...382 Jeg har tidligere veid 90 kg, og merker betydelig forskjell på puppene nå og da (heldigvis), men jeg hadde ganske store pupper da, tror jeg brukte 85 d/e-cup, nå er jeg vel omtrent 75 D, eventuelt en 80 c, så er jo ikke flatbrystet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 10. mai 2014 #744 Del Skrevet 10. mai 2014 Selve puppene har ikke blitt noe mindre hos meg, men jeg har mistet fettet som var rundt puppene, og dermed virker puppene litt mindre nå enn før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 10. mai 2014 #745 Del Skrevet 10. mai 2014 Dere som har gått ned en del, har puppene deres blitt noe særlig mindre? Jeg har ikke såå mye å gå ned (typ 15kg), men jeg er lubben nå og har ikke så veldig store pupper. Er livredd for å bli flatbrystet Anonymous poster hash: eb523...382 Jeg har gått ned nesten 9 kg, vet ikke om du regner det som "en del". Puppene mine har blitt litt mindre. Men de ser faktisk større ut, fordi magen har blitt mye mindre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kokkosnøtta Skrevet 10. mai 2014 #746 Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) aaa Endret 23. august 2014 av Kokkosnøtta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keljo Skrevet 10. mai 2014 #747 Del Skrevet 10. mai 2014 Startvekt fra tidligere: 76 kilo i november etter fødsel Høyde (valgfritt): 162 Startvekt for denne tråden: 65,3 Mål til 20. juni: 60 (Mål for slutten av sommeren: 55 kg) April 2014 25. april, uke 1: 65,3 Mai 2014 2. mai, uke 2: 64,1 9. mai, uke 3: 63,8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 10. mai 2014 #748 Del Skrevet 10. mai 2014 Beklager at jeg glemte å poste i går: Startvekt for denne tråden: 63,4 kg Mål før sommeren: 60 kg April 2014 25. april, uke 17 (1): 63,4 kg Mai 2014 2. mai, uke 18 (2): 62,6 kg (-0,8 kg) 9. mai, uke 19 (3): 62,5 kg (-0,1 kg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #749 Del Skrevet 10. mai 2014 Huff. Nå frykter jeg at jeg spiser for mye. Jeg kaloriteller, men er ikke så streng, for jeg antar at jeg noen dager har behov for mer kalorier og andre dager mindre. Spiste (litt for) godt i går tror jeg (selv om jeg med trening fratrukket holdt meg godt under budsjett, men i dag viste vekten marginalt mer til tross for at den burde heller ha gått motsatt vei). Men i dag tror jeg tellingen blir helt feil! Er stappmett, så har sikkert fått i meg for mye. Usikkerheten begynte med at jeg kjøpte sushi på Rema1000. Jeg er liksom ikke så godt kjent med sushi, hadde lyst til å smake nok en gang. Men det er jo egentlig hverken særlig godt eller særlig sunt! Og med masse hvit ris, som jeg spiste for det var jo ikke mye å bli mett av. Jeg finner heller ikke kilde for pålitelig eller ensartet kaloriinnhold på sushi noe sted, så jeg antok at brettet med 6 biter, som er totalt 190 gram utgjør ca 400 kalorier. Høres det realistisk ut? Nå blir det nok hard disiplin de neste dagene, for nå går det i feil retning. (Og jeg som nettopp hadde en stor utskeielse tidligere i uken også. ) SS Anonymous poster hash: 7c6ce...17d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arlea Skrevet 10. mai 2014 #750 Del Skrevet 10. mai 2014 Vanskelig å si, størrelsen på bitene har utrolig mye å si - enklest blir det å finne ut av hvis du lager selv og veier alt, men jeg fant en tabell, som du kan prøve å sammenlikne med: http://www.healthyweightforum.org/eng/calorie-counter/calories_in_sushi/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #751 Del Skrevet 10. mai 2014 Vanskelig å si, størrelsen på bitene har utrolig mye å si - enklest blir det å finne ut av hvis du lager selv og veier alt, men jeg fant en tabell, som du kan prøve å sammenlikne med: http://www.healthyweightforum.org/eng/calorie-counter/calories_in_sushi/ Takk for linken, men jeg ble egentlig ikke veldig klokere. Det beste utgangspunktet er vel å tenke på det som litt laks, litt skalldyr, mye ris, og tilbehør? (Jeg måtte jo smake tilbehøret også.) Og totalvekten var oppgitt til 190 gram, så da kan vel ikke 200 kcal/ 100 gram være så galt. Uansett, jeg var litt forbauset over min egen erkjennelse etter å ha spist opp, at (ferdigkjøpt) sushi hverken er godt eller sunt. Og jeg som trodde jeg skulle skeie ut med sunn, eksotisk mat i dag. SS Anonymous poster hash: 7c6ce...17d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #752 Del Skrevet 10. mai 2014 Takk for linken, men jeg ble egentlig ikke veldig klokere. Det beste utgangspunktet er vel å tenke på det som litt laks, litt skalldyr, mye ris, og tilbehør? (Jeg måtte jo smake tilbehøret også.) Og totalvekten var oppgitt til 190 gram, så da kan vel ikke 200 kcal/ 100 gram være så galt. Uansett, jeg var litt forbauset over min egen erkjennelse etter å ha spist opp, at (ferdigkjøpt) sushi hverken er godt eller sunt. Og jeg som trodde jeg skulle skeie ut med sunn, eksotisk mat i dag. SS Anonymous poster hash: 7c6ce...17d Har lest at det ca er 45-50 kalorier i hver sushibit. Nå spørs det jo hvilken type fisk du har på sushien, men det er bare et sånn ca-tall. Anonymous poster hash: 02a8b...168 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 10. mai 2014 #753 Del Skrevet 10. mai 2014 Åh, i dag kommer jeg til å spise så altfor mye. Eurovision, pizza, panncotta Spark meg gjerne bak i morgen så jeg tar meg sammen fra og med i morgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #754 Del Skrevet 10. mai 2014 Som dagens motivasjon, funker ikke de to bildene av kvinner med valker øverst i forumreklamen? (Det er nesten så jeg setter AdBlock til å fjerne dem, så slipper jeg å se dem.) Anonymous poster hash: 7c6ce...17d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepperbiff Skrevet 10. mai 2014 #755 Del Skrevet 10. mai 2014 Jeg ser dem selv om jeg har adblock Ypperlig motivasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chia Skrevet 10. mai 2014 #756 Del Skrevet 10. mai 2014 Dere som har gått ned en del, har puppene deres blitt noe særlig mindre? Jeg har ikke såå mye å gå ned (typ 15kg), men jeg er lubben nå og har ikke så veldig store pupper. Er livredd for å bli flatbrystet Anonymous poster hash: eb523...382 jeg har gått ned 22 kilo og har sikkert mistet 2/3 av puppene.... jeg hadde store, fyldige, runde pupper... nå er de sikkert 2 str mindre men det er verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbærkyss Skrevet 10. mai 2014 #757 Del Skrevet 10. mai 2014 Startvekt fra tidligere: 80,3 Høyde (valgfritt): 181 cm Startvekt for denne tråden: 79,4Mål til 20. juni: 68-69 kg. April 2014 25. april, uke 0: 79,4 kg Mai 2014 02. mai, uke 1: 78,8 kg( - 0,6 kg) 09. mai, uke 2: 78,6 kg ( - 0,2 kg) kg 16. mai, uke 3: __ kg 23. mai, uke 4: __ kg 30. mai, uke 5: __ kgJuni 2014 06. juni, uke 6: __ kg 13. juni, uke 7: __ kg 20. juni, uke 8: __ kg Fikk ikke tid til å legge ut denne i går, så derfor gjør jeg det nå. Aner ikke hvorfor jeg kun gikk ned 200 gram. Tror ikke jeg gjorde noe annerledes denne uka enn uka før.. men jaja, sånn er det. Må innrømme at jeg er skuffet, og tror nok målet mitt var litt vel ambisiøst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 10. mai 2014 #758 Del Skrevet 10. mai 2014 Når vi snakker om puppestørrelse; er dette skilsmissegrunn, eller? Jeg kommenterte overfor min mann: "Ingen av bh-ene mine passer lenger, så jeg må kjøpe nye. Og så jeg som hater å kjøpe bh enda mer enn jeg hater å kjøpe sko." Og han svarer: "Eller så kan du fylle på med silikon." Legg merke til at Jeg ikke spurte ham om hva han syns om puppene mine nå. Jeg bare nevnte at jeg trengte ny BH. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 10. mai 2014 #759 Del Skrevet 10. mai 2014 Når vi snakker om puppestørrelse; er dette skilsmissegrunn, eller? Jeg kommenterte overfor min mann: "Ingen av bh-ene mine passer lenger, så jeg må kjøpe nye. Og så jeg som hater å kjøpe bh enda mer enn jeg hater å kjøpe sko." Og han svarer: "Eller så kan du fylle på med silikon." Legg merke til at Jeg ikke spurte ham om hva han syns om puppene mine nå. Jeg bare nevnte at jeg trengte ny BH. Var han alvorlig, eller tøyset han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 10. mai 2014 #760 Del Skrevet 10. mai 2014 Fikk ikke tid til å legge ut denne i går, så derfor gjør jeg det nå. Aner ikke hvorfor jeg kun gikk ned 200 gram. Tror ikke jeg gjorde noe annerledes denne uka enn uka før.. men jaja, sånn er det. Må innrømme at jeg er skuffet, og tror nok målet mitt var litt vel ambisiøst.. Jeg kan ikke komme med tips, men utifra det jeg har skjønt kan dette variere veldig. (?) I det minste har vekta gått ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå