Gjest Funky Punk Skrevet 8. mai 2014 #641 Del Skrevet 8. mai 2014 Det skal jeg gjøre. 1 spm; hvordan får jeg endret til nytt mål i Lifesum? Forrige målet mitt var 90 kilo, men jeg har jo nådd det og nå vil appen at jeg skal spise veldig mye for å komme opp på 90 kilo igjen Fikk endret vekten min, men ikke nytt mål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 8. mai 2014 #642 Del Skrevet 8. mai 2014 Lifesum har jeg ikke noen erfaring med, håper noen andre kan bidra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 8. mai 2014 #643 Del Skrevet 8. mai 2014 Lifesum har jeg ikke noen erfaring med, håper noen andre kan bidra! Er det en app du kan anbefale? Liler ikke denne appen etter at de endret på alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 8. mai 2014 #644 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Jeg bruker myfitnesspal, den fungerer, men har sine irritasjonsmomenter - mange oppføringer av samme matvare med forskjellig kaloritall, tungvint oppskritftsmodul, er veldig amerikansk (selv om den er oversatt), men som sagt, den fungerer, den er veldig til hjelp for meg. Endret 8. mai 2014 av Pringle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 8. mai 2014 #645 Del Skrevet 8. mai 2014 Kan teste ut den også Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #646 Del Skrevet 8. mai 2014 Jeg bruker denne teknologien her. Fungerer veldig bra. Anonymous poster hash: 102a1...e09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionnuala Skrevet 8. mai 2014 #647 Del Skrevet 8. mai 2014 I dag starta jeg seint på jobb så tenkte jeg skulle prøve å få trent på morgenen; det ble med tanken. Så irriterende å være så fryktelig b-menneske, sengen frister så fryktelig mye mer. Menmen, får bare fortsette å holde kalori-inntaket på et fornuftig nivå Er spent på morgendagen, i morges hadde jeg gått ned en del så håper det holder seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #648 Del Skrevet 8. mai 2014 FunkuPunk I Lifesum endrer du målet omtrent samme sted som der du endrer vekt. Husker ikke akkurat hva det het og hvor man trykker - mobilen har jeg forlagt… Allima Anonymous poster hash: aeb14...337 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 8. mai 2014 #649 Del Skrevet 8. mai 2014 Hmm, jo, det har jeg egentlig ikke tenkt over At kroppen min kanskje har et annet behov nå enn når jeg veide 30 kilo mer. Så jeg burde kanskje begynne å føre inn alt jeg spiser og eventuelt senke kaloriinntaket mitt mer da? Pringle har gode råd! I forrige tråd merket jeg godt at mitt kaloribehov minket, selv om jeg bare gikk ned 7 kg. Det vil si, jeg merket det på at jeg måtte trene stadig mer for å få vektnedgang. Tror det var Pringle som tipset meg om det også. Slik at nå refuserer jeg i stedet kalori-inntaket og holder treningen konstant. Det er mye mindre tidkrevende, og trengs mindre motivasjon, heldgvis. Regner med at det kan gi deg en ahaopplevelse også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 8. mai 2014 #650 Del Skrevet 8. mai 2014 FunkuPunk I Lifesum endrer du målet omtrent samme sted som der du endrer vekt. Husker ikke akkurat hva det het og hvor man trykker - mobilen har jeg forlagt AllimaAnonymous poster hash: aeb14...337 Fikk beskjed om å gå inn på innstillinger for å endre nytt mål når jeg registrerte min nye vekt, men jeg finner ikke innstillinger noe sted (har gratisversjonen) Og når jeg prøver å legge inn ny vekt på alle de stedene det går an, så endrer jeg bare min nåværende vekt. Og den andre appen var altfor tungvind fant jeg fort ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #651 Del Skrevet 8. mai 2014 Fikk beskjed om å gå inn på innstillinger for å endre nytt mål når jeg registrerte min nye vekt, men jeg finner ikke innstillinger noe sted (har gratisversjonen) Og når jeg prøver å legge inn ny vekt på alle de stedene det går an, så endrer jeg bare min nåværende vekt. Og den andre appen var altfor tungvind fant jeg fort ut Åh, ny versjon, måtte rote litt, men fant det. Gå inn på meg-flikken, også oppi høyre hjørne er det et tannhjul. Litt langt nede på lista der har du mål-vekt. Allima Anonymous poster hash: aeb14...337 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 8. mai 2014 #652 Del Skrevet 8. mai 2014 Der fant jeg det. Du verden så kronglete. Var rett før jeg holdt på å slenge mobilen ut av vinduet her Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #653 Del Skrevet 8. mai 2014 Bare hyggelig Anonymous poster hash: aeb14...337 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 8. mai 2014 #654 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Jeg bruker denne teknologien her. Fungerer veldig bra. Anonymous poster hash: 102a1...e09 Den er flott, men forutsetter at alt du spiser er laget av deg selv, fra scratch, av matvarer du i teorien kan dyrke eller ale opp selv. Jeg spiser gjerne litt sjokolade eller is innimellom, så da velger jeg å registrere inntaket. Appetitten min har dessuten blitt noe dysregulert etter mange år med overspising, så det er helt nødvendig for meg, ihvertfall i en overgangsfase - å "telle kalorier" for å få en forståelse av hva en passe porsjon er, for meg. Og det fantes da tjukke folk i gamle dager også, om enn ikke så mange. Når det knapt fins mat, blir bare de rike og mektige overvektige. Det er mulig å overspise på "vanlig mat", men det er vanskeligere enn hvis dietten består av mye ferdigmat og snop. Mye av det vi spiser nå, er spesialdesignet for å smake så godt at det blir umulig å stoppe, og det inneholder lite næring så vi er fortsatt sultne etter at vi har fått i oss (mer enn) nok kalorier. Jeg vil ikke lenger påstå at det er ondt, men det er skummelt og vi bør være oppmerksomme på det. Endret 8. mai 2014 av Pringle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 8. mai 2014 #655 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Kjapt spørsmål, jeg kjenner jeg er sterkere allerede, og håper selvsagt jeg går inn i cm men opp i vekt over tid. Har nå veid meg og tatt cm-målene (burde ventet til neste uke kanskje, nå er jeg nesten bekymret ), jeg har endelig gått opp i vekt igjen, men cm er de samme som sist uke. Venter mensen imorgen, har det noe å si? Eller har den ene utskeielsen min denne uken påvirket? Endret 8. mai 2014 av plix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 8. mai 2014 #656 Del Skrevet 8. mai 2014 Synes å lese mye bekymring om svingninger i vekt her. Kanskje dette hjelper til å roe nervene litt: For å legge på seg 1 kilo fett må man spise 7000 kalorier mer enn man forbrenner, og tilsvarende, for å gå ned 1 kg fett, må man spise 7000 kalorier mindre enn man forbrenner. Reell vektendring foregår langsomt. Brå og store svingninger er nesten alltid vann, glykogen eller mer eller mindre fordøyd mat. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 8. mai 2014 #657 Del Skrevet 8. mai 2014 Synes å lese mye bekymring om svingninger i vekt her. Kanskje dette hjelper til å roe nervene litt: For å legge på seg 1 kilo fett må man spise 7000 kalorier mer enn man forbrenner, og tilsvarende, for å gå ned 1 kg fett, må man spise 7000 kalorier mindre enn man forbrenner. Reell vektendring foregår langsomt. Brå og store svingninger er nesten alltid vann, glykogen eller mer eller mindre fordøyd mat. Just hva jeg trengte å lese Egentlig vet jeg at ting kan gå opp og ned, og ting tar tid (har tross alt bare gått 2 uker, og jeg teller ikke kalorier- bare trener mer og spiser sunnere) når man setter igang. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 8. mai 2014 #658 Del Skrevet 8. mai 2014 Har ikke store forventninger til vektnedgang imorgen. I og med at jeg spiste alt for mye fre -lør forrige helg og fordi jeg spiste altfor mye igår. Akkurat igår skylder jeg på slitent hode og teit vekt! Gleder meg til å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bambyb82 Skrevet 8. mai 2014 #659 Del Skrevet 8. mai 2014 Vil dette si at du veide 71,3 på fredag? Fikk ikke registrert noe tall på deg... Ja, trodde jeg hadde passet på å poste det.. Men nettbrett et er ikke alltid helt med meg ;-får bare håpe vekten har beveget seg noen hundre gram til i morgen da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandel92 Skrevet 8. mai 2014 #660 Del Skrevet 8. mai 2014 Spent på veinga i morgen, men kan ikke si at jeg forventer noe særlig nedgang, spesielt ikke med tanke på at jeg nettopp har fått mensen. I tillegg har jeg hatt bursdag denne uka, og på dagen min tenkte jeg ikke slanking i det hele tatt og koste meg med god mat og drikke. Men vi får se i morgen, jeg skal registrere her uansett om det er nedgang, stillstand eller økning. Det blir som det blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå