Gjest Funky Punk Skrevet 5. mai 2014 #561 Del Skrevet 5. mai 2014 Jo, jeg kan jo det. Men jeg spiser som regel en ganske solid lunsj, gjerne middagsrester siden jeg prøver å kutte ned på brød o.l. Synes det blir litt heftig å spise det på natten. Men en lett salat er en god idé. Ja salat er en kjekk løsning. Greit med ikke så tung mat, for man blir jo gjerne lettere trøtt om natten Du kan jo også lage deg en omelett og ta med deg, også gjerne sammen med noen salatblader, tomat, agurk osv Eller supper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionnuala Skrevet 5. mai 2014 #562 Del Skrevet 5. mai 2014 Her har helgen gått ganske greit, ingen store utskeielser annet enn litt vin på lørdag og litt kake i familieselskap på søndagen. Fikk ikke tid til å trene lørdagen og søndagen, men vi pusser opp litt, så det ble mye aktivitet likevel. Har starta uka bra nå med en skikkelig god treningsøkt etter jobb i dag, og ingen utskeielser. Merker også at kondisen blir bedre, klarer å ta i mer på øvelsene på gruppetimene jeg går på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 5. mai 2014 #563 Del Skrevet 5. mai 2014 Idag fikk jeg endelig igjen knappen på arbeidsbuksa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 5. mai 2014 #564 Del Skrevet 5. mai 2014 Idag fikk jeg endelig igjen knappen på arbeidsbuksa! Wohoo! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 5. mai 2014 #565 Del Skrevet 5. mai 2014 Wohoo! Gratulerer Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #566 Del Skrevet 5. mai 2014 - Oversikten er oppdatert til og med dette innlegget - Phew. Jeg sier ikke mer... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #567 Del Skrevet 5. mai 2014 Flink Allima Anonymous poster hash: aeb14...337 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 5. mai 2014 #568 Del Skrevet 5. mai 2014 Hadde en skikkelig bra styrkeøkt i går fornøyd med det! Førte også til at jeg endelig fikk en natt med ordentlig god dyp søvn, det er det lenge siden jeg har klart. Ellers er det studier som får førsteprioritet for tiden, men skal så godt jeg kan fortsette å være flink og unngå sukker likevel. Kjenner jeg meg selv rett blir det nok litt hjemmelaget sjokolade til lesingen, men det får gå, det er jo mye bedre enn kjøpevarianten uansett. I morgen blir det yoga, gleder meg til det Ellers kjenner jeg det er litt tungt å holde på alene, det hjelper litt å gå på gruppetreninger på treningssenteret da, får trøste meg med det. Har tenkt å prøve ut yoga selv, hvor trener du yoga? Idag fikk jeg endelig igjen knappen på arbeidsbuksa! Gratulerer :D - Oversikten er oppdatert til og med dette innlegget - Phew. Jeg sier ikke mer... Du er helt rå, vet du det? Godt jobba Håper du kjenner du får igjen for den jobben, jeg må ihvertfall takke for at du laget en ny og at jeg kunne være med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chia Skrevet 5. mai 2014 #569 Del Skrevet 5. mai 2014 Tips når man er fysen: Masssse (typ: 500 gram) iskald honningmelon oppskåret i biter.... Mmmmmmm søtt og godt og nesten ingen kcal. Man blir garantert mett og får tilfredsstilt godis behovet for en god stund :D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinnia Skrevet 5. mai 2014 #570 Del Skrevet 5. mai 2014 Har tenkt å prøve ut yoga selv, hvor trener du yoga? Har medlemskap på treningssentrene til studentsamskipnaden i Bergen, så blir bare på gruppetimene deres. Ellers har jeg nettopp fått høre om et annet yogastudio i Bergen som heter Y yoga. De har en gruppe på facebook, stoltzenyoga eller noe sånt, rett og slett gratis uteyoga! Jeg har ikke fått prøvd enda, men har veldig lyst. Neste gang er onsdag kveld, men da er jeg på jobb, virker som de arrangerer det ganske ofte utifra gruppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #571 Del Skrevet 5. mai 2014 Tips når man er fysen: Masssse (typ: 500 gram) iskald honningmelon oppskåret i biter.... Mmmmmmm søtt og godt og nesten ingen kcal. Man blir garantert mett og får tilfredsstilt godis behovet for en god stund :D Eller Cantaloupe! Det har jeg i kjøleskapet Anonymous poster hash: aeb14...337 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 5. mai 2014 #572 Del Skrevet 5. mai 2014 Har medlemskap på treningssentrene til studentsamskipnaden i Bergen, så blir bare på gruppetimene deres. Ellers har jeg nettopp fått høre om et annet yogastudio i Bergen som heter Y yoga. De har en gruppe på facebook, stoltzenyoga eller noe sånt, rett og slett gratis uteyoga! Jeg har ikke fått prøvd enda, men har veldig lyst. Neste gang er onsdag kveld, men da er jeg på jobb, virker som de arrangerer det ganske ofte utifra gruppen Høres spennende ut Jeg må sjekke senteret her i nærheten om når de setter opp yoga, og slenge meg med! Bevegelighet, styrke, balanse(?) og pusting høres ut som noe jeg kunne fått bruk for. Utifra det jeg har hørt hjelper det på konsentrasjon, kropp og sinn generelt? Det finner jeg nok ut av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 5. mai 2014 #573 Del Skrevet 5. mai 2014 - Oversikten er oppdatert til og med dette innlegget - Phew. Jeg sier ikke mer... Hvis jeg talte riktig, er vi hele 92 stykker. Det skal virkelig bli spennende å se hvor mange som henger med til 22. juni. Forhåpentligvis blir det mindre frafall enn i forrige tråd. Åtte uker er nok mer overkommelig for mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 5. mai 2014 #574 Del Skrevet 5. mai 2014 Skal ikke spise 4 kg frukt om dagen. Tenkte mer på om jeg skulle spise 1400 kcal mat (altså middag for.eks) og gå enten 100 eller 200 kcal over med frukt. Eller om jeg skulle spise 1400 kcal frukt og mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 6. mai 2014 #575 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg hadde innkludert frukten i de 1400. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kokkosnøtta Skrevet 6. mai 2014 #576 Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) aaa Endret 23. august 2014 av Kokkosnøtta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessan_ Skrevet 6. mai 2014 #577 Del Skrevet 6. mai 2014 Må bare fortelle: tok på meg en "gammel" trenchcoat idag, som jeg ikke har brukt siden høsten. Og den var blitt for stor. Ikke bare litt heller. Den var rett og slett ganske romslig. Det er gøy. Var også i butikken og så etter jakke igår. Endte opp med å prøve en i størrelse S (jeg har pleid å bruke L/XL/40/42), og jeg fikk den faktisk på! Den passet ikke altså, men jeg fikk den både over armene og ryggen. Var helt i sjokk jeg. Det var noen litt tidligere her som spurte hvordan andre beregnet "helgekosen" inn i matbudsjettet. Selv har jeg kosedag på lørdag. Jeg spiser aldri godteri, snacks, kjeks, kaker eller drikker brus andre dager. Lørdager er forøvrig alt lov. Men...jeg teller fortsatt kalorier, så selv om jeg kan spise hva jeg vil, må jeg fortsatt passe mengden. Jeg fører kaloriene på diett.no. Der får jeg en ukesoversikt som viser meg inntak pr dag, samt at den utregner gjennomsnittet pr dag for den uken. Det er dette gjennomsnittet jeg følger mest med på. Hos meg er målet å ikke gå over 1500kcal, så derfor spiser jeg litt mindre i ukedagene, slik at jeg kan spise tilsvarende mer i helgen, men hele tiden uten å gå over 1500 i gjennomsnitt. Før jeg begynte å telle, ble min erfaring at det er fort gjort å spise opp underskuddet sitt i løpet av en helg. Man overvurderer underskuddet man har, og undervurderer hvor mye kalorier som faktisk finnes i helgekosen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liten pike Skrevet 6. mai 2014 #578 Del Skrevet 6. mai 2014 Litt ekstra spent på hva vekten viser på fredag... gikk over fra Ketosediett og over på lavkarbo på søndag og har gått litt opp i vekt. Sikkert ekstra vann i kroppen :/ I forhold til helgekos så teller jeg ikke kcal, men tar en liten smak av familiens lørdagsgodt. Det går ganske greit å begrense seg om jeg har det jeg skal spise i egen skål. I tillegg trener jeg litt mer hver lørdag eller søndag. Ser ut til å fungere for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 6. mai 2014 #579 Del Skrevet 6. mai 2014 Har dere sett dette "natur smågodtet"? Det med yoghurtnøtter og andre ulike nøtter man kjøper i løsvekt. Er det veldig usunt å ha det som kos på lørdager eller går det greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 6. mai 2014 #580 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg koser meg med litt yoghurt nøtter, chilinøtter osv en gang i blandt Blir fort mett av det også, så man orkar som regel ikke så mye av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå