plix Skrevet 20. mai 2014 #1081 Skrevet 20. mai 2014 Jeg har falt av lasset litt, hverdagene mine er nå å sove, spise, lese, trene. Har ingen tro på at de neste to ukene vil vise annet enn på stedet hvil, stresset og nervene har tilspisset seg nå, og det påvirker kroppen veldig. Spiser i rykk og napp, har ingen oversikt over noe. Har ikke hatt et normalt måltid siden forrige uke. Om to uker er dette over, jeg gleder meg veldig til å få tilbake "et liv" Underveis nå så velger jeg mat og drikke som ikke er sukkerbomber eller junk food, men føles likevel feil ettersom omtrent ingenting er hjemmelaget, med mindre andre har laget til noe. Pausene brukes ikke til mat, de er til å sove, gå en luftetur eller trene
Pringle Skrevet 20. mai 2014 #1082 Skrevet 20. mai 2014 (endret) Jeansbuksa og -shortsen som jeg elsker har blitt altfor store...! Burde jeg kjøpe nytt (de har dem fremdeles, på Lindex) nå som jeg har gått ned 16,4 kilo, eller vente, siden jeg fremdeles har har 3-5 kilo igjen? Jo tynnere jeg blir, jo mer har jeg å velge mellom, og jeg vil kanskje foretrekke noe "kult" framfor "traust"... Jeg kommer alltids inn i plagg selv om de er for store (motsatt er verre). Jeg har en god del gamle plagg som venter på meg på loftet, men i størrelsen jeg har akkurat nå, er det skralt. Ta en tur på Fretex? Jeg er ikke så redd for å shoppe klær lenger Trenger tenkehjelp...! Endret 20. mai 2014 av Pringle
miaw Skrevet 20. mai 2014 #1083 Skrevet 20. mai 2014 Takk for svar Er ikke vegetarianer, men har ganske mange kjøttfrie dager i uka. Egg ja, kanskje jeg skal prøve å lage eggehviteomelett? Da blir det vel ganske kalorifattig (men det metter kanskje ikke like bra heller?) Jeg har fått en helt enorm apetitt etter jeg starta med trening, spesielt styrketrening. Det er så demotiverende, jeg har trent så hardt og vært veldig selvdisiplinert. Og jeg ser INGEN forskjell, bare at jeg veier 8 kg mer nå enn hva jeg gjorde for et år siden da jeg ikke trente i det hele tatt. Jeg vet jo at det er min egen feil da jeg spiser så mye mer enn før, men jeg må spise så mye for å få energien tilbake etter ei hard økt.
Lista Skrevet 20. mai 2014 #1084 Skrevet 20. mai 2014 (endret) Jeansbuksa og -shortsen som jeg elsker har blitt altfor store...! Burde jeg kjøpe nytt (de har dem fremdeles, på Lindex) nå som jeg har gått ned 16,4 kilo, eller vente, siden jeg fremdeles har har 3-5 kilo igjen? Jo tynnere jeg blir, jo mer har jeg å velge mellom, og jeg vil kanskje foretrekke noe "kult" framfor "traust"... Jeg kommer alltids inn i plagg selv om de er for store (motsatt er verre). Jeg har en god del gamle plagg som venter på meg på loftet, men i størrelsen jeg har akkurat nå, er det skralt. Ta en tur på Fretex? Jeg er ikke så redd for å shoppe klær lenger Trenger tenkehjelp...! Så flink du er!! Selv har jeg sikkert 20 bukser i skapet som jeg venter på at skal passe Håper det skjer til høsten! Jeg elsker egentlig shopping, men nå som jeg bruker XL/42 har jeg begynt å hate det. Satser på at shoppinggleden kommer tilbake når kroppen blir mindre Tenker ofte "den hadde vært fin om jeg veide 20 kg mindre". Endret 20. mai 2014 av Lista
Gjest Funky Punk Skrevet 20. mai 2014 #1085 Skrevet 20. mai 2014 Jeansbuksa og -shortsen som jeg elsker har blitt altfor store...! Burde jeg kjøpe nytt (de har dem fremdeles, på Lindex) nå som jeg har gått ned 16,4 kilo, eller vente, siden jeg fremdeles har har 3-5 kilo igjen? Jo tynnere jeg blir, jo mer har jeg å velge mellom, og jeg vil kanskje foretrekke noe "kult" framfor "traust"... Jeg kommer alltids inn i plagg selv om de er for store (motsatt er verre). Jeg har en god del gamle plagg som venter på meg på loftet, men i størrelsen jeg har akkurat nå, er det skralt. Ta en tur på Fretex? Jeg er ikke så redd for å shoppe klær lenger Trenger tenkehjelp...! Det jeg har gjort er at jeg har kjøpt noe billig nødløsningee til å bruke underveis i slankingen. Typ jeans til 100kr pr stk og sånt. Når jeg når målet mitt på 79 kilo, så skal jeg ut og kjøpe meg sommerklær først og fremst, og mot høsten så kommer jeg til å kjøpe inn en hel del basisklær.
Hulderen Skrevet 21. mai 2014 #1086 Skrevet 21. mai 2014 Jeg var alt for flink til å rydde i fjor sommer. Da var jeg drittlei av at alle shortsene mine var for trange, og hadde et "lager" av shortser innkjøpt siste 10-15 år. Jeg tenkte at jeg akdri kom til å komme inn i dem igjen, og bestemte meg for å være fornøyd med kroppen min. Kvittet meg med alle shortsene og kjøpte to nye, som passet. I år er selvsagt de to alt for store, så nå har jeg heller ingen passende shortser. Savner de gamle. Så jeg må kjøpe nye i år også. Men jeg beholder fjorårets, til skrekk og advarsel. Og håper de aldri vil passe.
Jill Skrevet 21. mai 2014 #1087 Skrevet 21. mai 2014 Var også på shopping i går og endte opp med å kjøpe en t-skjorte av sikkert 10 plagg jeg prøvde.. Det er helt grusomt lys i prøverommene og det hele ble bare en fæl opplevelse!
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #1088 Skrevet 21. mai 2014 Jeg var alt for flink til å rydde i fjor sommer. Da var jeg drittlei av at alle shortsene mine var for trange, og hadde et "lager" av shortser innkjøpt siste 10-15 år. Jeg tenkte at jeg akdri kom til å komme inn i dem igjen, og bestemte meg for å være fornøyd med kroppen min. Kvittet meg med alle shortsene og kjøpte to nye, som passet. I år er selvsagt de to alt for store, så nå har jeg heller ingen passende shortser. Savner de gamle. Så jeg må kjøpe nye i år også. Men jeg beholder fjorårets, til skrekk og advarsel. Og håper de aldri vil passe. Det var synd at du kastet de. Jeg er enig i at det er lurt å gjemme både klær som er for små og klær som er for store. Du ga meg en ide om å sortere diverse tøy etter størrelser, når jeg legger det bort, slik at det blir enklere å ha oversikt over hvilket tøy som muligens kan passe igjen når vekten går opp eller ned slik at jeg trenger en annen str i klær. Lykke til videre! Jeg håper som deg at de aldri vil passe. Anonymous poster hash: 6c6a3...783
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #1089 Skrevet 21. mai 2014 "Frøken skal bli slank"'s Startvekt for denne tråden: 72,9 (den 7.mai)Mål til 20. juni: 66 kg. Mål til 1.september: 61 kg Mai 201409. mai, uke 2: 70,1 kg ( - 2,8) kg 13. mai, uke 3: 71,2 kg_(+1,1)kg 17. mai, uke 3: 69,9 kg_ (-1,3)kg 21. mai, uke 4: 69.8 kg_(-0,1)kg Anonymous poster hash: 6c6a3...783
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #1090 Skrevet 21. mai 2014 Jeansbuksa og -shortsen som jeg elsker har blitt altfor store...! Burde jeg kjøpe nytt (de har dem fremdeles, på Lindex) nå som jeg har gått ned 16,4 kilo, eller vente, siden jeg fremdeles har har 3-5 kilo igjen? Jo tynnere jeg blir, jo mer har jeg å velge mellom, og jeg vil kanskje foretrekke noe "kult" framfor "traust"... Jeg kommer alltids inn i plagg selv om de er for store (motsatt er verre). Jeg har en god del gamle plagg som venter på meg på loftet, men i størrelsen jeg har akkurat nå, er det skralt. Ta en tur på Fretex? Jeg er ikke så redd for å shoppe klær lenger Trenger tenkehjelp...! Jeg ville spandert på meg noe nytt, selv om noen få kg gjenstår, ettersom du trenger flere plagg. Fretex er en god ide Loppemarked også kanskje? Anonymous poster hash: 6c6a3...783
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #1091 Skrevet 21. mai 2014 Jeansbuksa og -shortsen som jeg elsker har blitt altfor store...! Burde jeg kjøpe nytt (de har dem fremdeles, på Lindex) nå som jeg har gått ned 16,4 kilo, eller vente, siden jeg fremdeles har har 3-5 kilo igjen? Jo tynnere jeg blir, jo mer har jeg å velge mellom, og jeg vil kanskje foretrekke noe "kult" framfor "traust"... Jeg kommer alltids inn i plagg selv om de er for store (motsatt er verre). Jeg har en god del gamle plagg som venter på meg på loftet, men i størrelsen jeg har akkurat nå, er det skralt. Ta en tur på Fretex? Jeg er ikke så redd for å shoppe klær lenger Trenger tenkehjelp...! Evt løsning: Byttelåne klær med en venninne som har klær i din str som ikke passer til henne lengre, så kan hun låne store klær av deg Anonymous poster hash: 6c6a3...783
Pringle Skrevet 21. mai 2014 #1092 Skrevet 21. mai 2014 Takk for gode forslag alle sammen! Jeg skal tenke litt til og kommer nok fram til hva jeg skal gjøre Jeg har ikke ubegrenset med midler, og jeg liker ikke å kjøpe bare for å kjøpe heller, uansett hvor billig det er... (ikke gå innom ebay-tråden nå, værsåsnill )
Momseguri Skrevet 21. mai 2014 #1093 Skrevet 21. mai 2014 Oi, så sen jeg er med å legge inn tall da! Her er tallene mine fra forrige uke..men jeg veide meg i dag også, og da viste vekten 86.6, altså helt tilbake til start Jeg har hatt mensen denne uken, og jeg skled ganske mye ut i helgen så jeg kan vel ikke klage, men allikevel. At det skal være så lett å legge på seg! Jeg har altså fått tilbake alt jeg har brukt 2 uker på å bli kvitt i løpet av 4-5 dager. ÆSJ. Skal prøve å ta meg helt ut på løpingen i dag, og være skikkelig skjerpet i matveien resten av uken Startvekt for denne tråden: 86.6 Mål før sommeren: 80 Mai 2014 2. mai, uke 18 (2): 86.6 9. mai, uke 19 (3): 86.2 (-0,4 kg) 16. mai, uke 20 (4): 85.6 (-0.6 kg) 23. mai, uke 21 (5): -- (-kg) 30. mai, uke 22 (6): -- (-kg) Juni 2014 6. juni, uke 23 (7): -- (-kg) 13. juni, uke 24 (8): -- (-kg) 20. juni, uke 25 (9): -- (-kg)
plix Skrevet 21. mai 2014 #1094 Skrevet 21. mai 2014 (endret) Jeg har alltid vært for flink å kaste klær som blir for store eller for små de siste årene, og det har ført til at enkelte perioder har vært antrekk som har vært for trange og ubehagelige (og jeg har følt meg veldig oppblåst og ukomfortabel), eller klær som ser for store ut. Prøver å opprettholde en basic-garderobe, men det er ikke så lett Følger ikke moten så grundig heller, så plaggene jeg bruker oftest er mer tidløs og kanskje til tider kjedelige eller "gammeldagse" Endret 21. mai 2014 av plix
plix Skrevet 21. mai 2014 #1095 Skrevet 21. mai 2014 (endret) Startvekt fra tidligere: 2013 Høyde: 162 cm Startvekt for denne tråden: 54,5 Mål før sommeren: Mage 80cm? Midje 65cm? April 2014 25. april, uke 17 (1): 54,5 kg, Mage 84cm Midje 74cm Mai 2014 2. mai, uke 18 (2): 54kg Mage 83 cm Midje 70cm (-0,5kg) 9. mai, uke 19 (3): 55kg Mage 84 cm Midje 69cm (+0,5kg) 16. mai, uke 20 (4): -- Mage 83cm Midje 68cm (-kg) 21. mai, uke 21 (5): -- Mage 81cm Midje 66,5cm (-kg) 30. mai, uke 22 (6): -- (-kg) Juni 2014 6. juni, uke 23 (7): -- (-kg) 13. juni, uke 24 (8): -- (-kg) 20. juni, uke 25 (9): -- (-kg) Jeg får dessverre ikke tid til å måle meg på fredag så må legge ut idag, målene overrasket meg. Trodde eksamensstresset satte en stopper, men når jeg tenker meg om har jeg vært på farten halve dagen i lang tid, syklet mye og trent som før, spist bare ting som ikke gjør meg oppblåst eller slapp (dvs sukker som i frukt, div grønnsaker har jeg holdt meg unna, jeg har ikke spist kjøtt utenom kylling, og drukket kun vann eller en kopp te/kaffe) Endret 21. mai 2014 av plix
Xaphan Skrevet 21. mai 2014 #1096 Skrevet 21. mai 2014 Jeg har begynt med et eksperiment: jeg skal jogge (tilnærmet) hver dag i tre uker og se hvilke resultater det gir. Jeg jogger alltid på morgenen og alltid samme rute. Jeg fører altså distanse, tid og minutter per km (fart). Her er resultatene mine så langt: Dag 1: ~3km, ~25 min (appen kræsjet, ingen konkrete data) Dag 2: 6.46 km, 44:35 min (6:54 m/km) Dag 3: 4.03 km, 29:21 min (7:17 m/km) Dag 4: ----Fri grunnet 17 mai feiring dagen før ---- Dag 5: 6.14 km, 41:09 min (6:42 m/km) Dag 6: 3.46 km, 23:35 min (6:49 m/km) Dag 7: 6.46 km, 42:47 min (6:37 m/km) Som dere ser går det opp og ned, men i dag gjorde jeg samme distanse som dag 2, men to minutter fortere. Så det er fremgang allerede. Neste uke skal jeg prøve å presse meg lenger i forhold til distanse, og forhåpentligvis klarer jeg å nå 10km innen de tre ukene er over! 1
magicpie Skrevet 21. mai 2014 #1097 Skrevet 21. mai 2014 Den siste uka har ikke vært like bra i matveien, på grunn av eksamensperiode og 17. mai. Men jeg håper i hvert fall at jeg ikke går opp i vekt I går ble jeg utrolig fysen på noe salt, og var nesten på vei ned på butikken for å kjøpe potetgull. Men jeg klarte å holde meg, og kjøpte grønnsaker og dip i stedet, det var supergodt! En god og sunn erstatning for potetgull.
Gjest Chloe87 Skrevet 21. mai 2014 #1098 Skrevet 21. mai 2014 Tar dere kost-tilskudd? Jeg tar multivitaminer og tran.
Gjest Funky Punk Skrevet 21. mai 2014 #1099 Skrevet 21. mai 2014 Har mangel på D-vitamin så jeg tar tilskudd av det. Ellers er verdiene mine bra så derfor tar jeg heller ikke tilskudd av noe annet
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #1100 Skrevet 21. mai 2014 Tar dere kost-tilskudd? Jeg tar multivitaminer og tran. Jeg spiser så mye grønnsaker, så det ser jeg ikke som nødvendig. Anonymous poster hash: aeb14...337
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå