AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #1061 Del Skrevet 20. mai 2014 Har tatt på treningstøyet! Endelig hjemme tidlig fra jobb for en gangs skyld. Så er det bare å komme over dørstokken da.. Det er en kamp akkurat nå. Har ikke trent siden begynnelsen av april eller noe sånt. Allima Anonymous poster hash: aeb14...337 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepperbiff Skrevet 20. mai 2014 #1062 Del Skrevet 20. mai 2014 Har tatt på treningstøyet! Endelig hjemme tidlig fra jobb for en gangs skyld. Så er det bare å komme over dørstokken da.. Det er en kamp akkurat nå. Har ikke trent siden begynnelsen av april eller noe sånt. Allima Anonymous poster hash: aeb14...337 Tenk så deilig følelse når du er ferdig trent! Da kan du slenge deg ned i sofaen med en god følelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 20. mai 2014 #1063 Del Skrevet 20. mai 2014 Har tatt på treningstøyet! Endelig hjemme tidlig fra jobb for en gangs skyld. Så er det bare å komme over dørstokken da.. Det er en kamp akkurat nå. Har ikke trent siden begynnelsen av april eller noe sånt. AllimaAnonymous poster hash: aeb14...337 Se og kom deg ut med en eneste gang! Opp og hopp! Tenk på den gode følelsen du får når økta er over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #1064 Del Skrevet 20. mai 2014 Skulle aldri satt meg ned.. Skulle bare hvile bittelitt etter jobb.. Men nå går jeg!! Lover! Allima Anonymous poster hash: aeb14...337 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 20. mai 2014 #1065 Del Skrevet 20. mai 2014 Skulle aldri satt meg ned.. Skulle bare hvile bittelitt etter jobb.. Men nå går jeg!! Lover! AllimaAnonymous poster hash: aeb14...337 Bare du kommer deg opp så går resten så mye lettere Så! Opp og hopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chia Skrevet 20. mai 2014 #1066 Del Skrevet 20. mai 2014 Denne uka tviholder kroppen på vann.... tror ikke det blir noen særlig god måling på fredag. Men håper fortsatt på at den skal slippe tak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #1067 Del Skrevet 20. mai 2014 OH YEAH! Jeg klarte å komme meg over dørstokkmila!! Takk for spark bak!! Og var innom butikken og middag i dag blir salat med kylling, jordbær, avokado, tomater, paprika, reddiker, agurk, oliven og løk. Gleder meg allerede! Allima Anonymous poster hash: aeb14...337 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 20. mai 2014 #1068 Del Skrevet 20. mai 2014 Herlig Alltid deilig når man bare får kommet seg ut døra og får det unnagjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepperbiff Skrevet 20. mai 2014 #1069 Del Skrevet 20. mai 2014 Imens jeg har vært på biblioteket i 11 timer og tror faktisk ikke at jeg rekker å trene i dag. Har ikke spistmiddag og er enda ikke gått fra skolen. Masse pensum som skal leses igjen. Tror heller jeg får trene i morgen tidlig før jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 20. mai 2014 #1070 Del Skrevet 20. mai 2014 Da har jeg kommet tilbake til denne tråden også. Glemte hele vekta i de siste 2 mnd og vil tilbake på spor igjen. Per i dag veier jeg 63,1 kg. Har lastet ned MyFitnessPal og den forteller meg at jeg skal gå i vekt 2,2 kg frem til 24. juni. Da satser jeg på 61 kg som mål. Utover sommeren skal jeg videre til målet mitt på 58 kg. MFP ser faktisk mye bedre på iPad enn mobiltelefon! Så langt jeg jeg spist 956 kcal av anbefalte 1200 kcal. Skal se hvordan det går videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 20. mai 2014 #1071 Del Skrevet 20. mai 2014 Vil veldig gjerne bli med her. Har 9 kg som skal bort, men for å ha et mer realistisk mål til sommeren vil jeg hvertfall prøve å gå ned 4 kg. Min startvekt er 69 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 20. mai 2014 #1072 Del Skrevet 20. mai 2014 Velkommen skal du være Lykke Høres realistisk ut med å starte med et litt mindre delmål før sommeren ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pippip Skrevet 20. mai 2014 #1073 Del Skrevet 20. mai 2014 I går ble det en liten joggetur på kvelden, men i dag var var det nærmeste jeg kom trening bæring av esker. Jeg har solgt leiligheten min, og nå må den tømmes. Helt utrolig hvor mye rart som samler seg opp i løpet av noen år. Dagens middag ble derfor dessverre en lettvint usunn pizza Men men, sånn blir det bare noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 20. mai 2014 #1074 Del Skrevet 20. mai 2014 Nå som jeg er skikkelig inne i gode treningsrutiner, og har vært det et par mnd så merker jeg faktisk at vekta har gått opp. Det er fordi jeg har fått så stor matlyst av å trene så mye. Så det er litt kjipt, når man faktisk har oppnådd sine mål med trening, men får helt andre resultater enn hva man ønsket seg. Noen forslag på mat som metter godt etter trening men som er nogenlunde kalorifattig? Det har gått mest i meieriprodukter og brød hittil i mangel på å komme på noe bedre.... Og er det noen som har en fin app til samsung som viser hvor langt man løper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #1075 Del Skrevet 20. mai 2014 Nå som jeg er skikkelig inne i gode treningsrutiner, og har vært det et par mnd så merker jeg faktisk at vekta har gått opp. Det er fordi jeg har fått så stor matlyst av å trene så mye. Så det er litt kjipt, når man faktisk har oppnådd sine mål med trening, men får helt andre resultater enn hva man ønsket seg. Noen forslag på mat som metter godt etter trening men som er nogenlunde kalorifattig? Det har gått mest i meieriprodukter og brød hittil i mangel på å komme på noe bedre.... Og er det noen som har en fin app til samsung som viser hvor langt man løper? Kylling? Kjøtt av alle slag. Allima Anonymous poster hash: aeb14...337 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 20. mai 2014 #1076 Del Skrevet 20. mai 2014 Takk for svar, men jeg er egentlig mer intressert i vegetarkost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #1077 Del Skrevet 20. mai 2014 Takk for svar, men jeg er egentlig mer intressert i vegetarkost Åh, var ikke klar over at du var vegetarianer… Da må jeg tenke litt mer på den.. Spiser du egg? Allima Anonymous poster hash: aeb14...337 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #1078 Del Skrevet 20. mai 2014 Egg metter godt. for eksempel omelett eller en wraps av egg og salat. Anonymous poster hash: 02a8b...168 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 20. mai 2014 #1079 Del Skrevet 20. mai 2014 Takk for svar, men jeg er egentlig mer intressert i vegetarkost Mange syns proteiner metter godt. Siden du ikke spiser kjøtt kan du prøve bønner, tofu, soltørka tomater... Prøv deg litt fram med proteiner og se om det hjelper. Brød er ganske håpløst å spise i forhold til både kalorier og metthetsfølelse (med mindre det er veldig grovt), knekkebrød er generelt sett bedre. Og sjekk ut RunKeeper appen. Jeg er veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nuggets Skrevet 20. mai 2014 #1080 Del Skrevet 20. mai 2014 I dag har jeg ikke fått trent men det ble 5km i går (brukte 32 minutter) og litt styrketrening. Har en helt sykt avhengighet av boller og pleide å spise en 5pk hver dag. I dg har jeg kun spist en og ikke drukket brus( pleier å drikke opptil fire Pepsi om dagen). Har spist sunt ellers, så dette går veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå