Hulderen Skrevet 10. mai 2014 #761 Del Skrevet 10. mai 2014 Var han alvorlig, eller tøyset han? Han spøkte nok, men det stakk litt likevel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #762 Del Skrevet 10. mai 2014 "Frøken skal bli slank"'s Startvekt for denne tråden: 72,9 (den 7.mai)Mål til 20. juni: 66 kg. Mål til 1.september: 61 kg Mai 2014 09. mai, uke 2: 70,1 kg ( - 2,8) kg 16. mai, uke 3: __ kg 23. mai, uke 4: __ kg 30. mai, uke 5: __ kgJuni 2014 06. juni, uke 6: __ kg 13. juni, uke 7: __ kg 20. juni, uke 8: __ kg Dette ser jo enkelt ut! Takk til dere som inspirerer oss andre! Anonymous poster hash: 6c6a3...783 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 10. mai 2014 #763 Del Skrevet 10. mai 2014 Han spøkte nok, men det stakk litt likevel. Det tror jeg på, kropp kan være et følsomt tema å spøke med i tide og utide. Håper det går bra med deg, og at du ikke lar kommentaren stjele all fokus. Er mannen i nærheten? Kanskje du skulle tatt det opp med ham for å "få det ut av systemet"? Jeg har en periode i måneden hvor jeg er litt mer følsom og nærtagen, og da må jeg bare snakke om småting før jeg analyserer det herifra og til månen. :-p Derfor jeg nevner det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 10. mai 2014 #764 Del Skrevet 10. mai 2014 Det tror jeg på, kropp kan være et følsomt tema å spøke med i tide og utide. Håper det går bra med deg, og at du ikke lar kommentaren stjele all fokus. Er mannen i nærheten? Kanskje du skulle tatt det opp med ham for å "få det ut av systemet"? Jeg har en periode i måneden hvor jeg er litt mer følsom og nærtagen, og da må jeg bare snakke om småting før jeg analyserer det herifra og til månen. :-p Derfor jeg nevner det Det går bra med meg, takk for omsorgen. I morgen er det nok glemt. Jeg fortsetter slankingen min. I kveld trengte jeg å lufte det for likesinnede. Som du la merke til, la jeg det også ut i en egen tråd. Det var visst ikke så lurt, det ser ut til å komme en del negative kommentarer der. Takk for støtten din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 10. mai 2014 #765 Del Skrevet 10. mai 2014 Det går bra med meg, takk for omsorgen. I morgen er det nok glemt. Jeg fortsetter slankingen min. I kveld trengte jeg å lufte det for likesinnede. Som du la merke til, la jeg det også ut i en egen tråd. Det var visst ikke så lurt, det ser ut til å komme en del negative kommentarer der. Takk for støtten din. La merke til det, kanskje du skal ignorere tråden din til du har fått det litt mer på avstand, i tilfelle en eller annen kommer med en kommentar som kan få hele greia til å eskalere. Men så høres ikke du så skjør ut heller, hehe.. Mannen min kan komme med slike spøker selv, som ikke treffer mottageren på humor alltid (les: den uka) Svarte forresten i den tråden før jeg var sikker på om han var alvorlig eller ikke. Men det skjønte du sikkert 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinnia Skrevet 10. mai 2014 #766 Del Skrevet 10. mai 2014 Det går bra med meg, takk for omsorgen. I morgen er det nok glemt. Jeg fortsetter slankingen min. I kveld trengte jeg å lufte det for likesinnede. Som du la merke til, la jeg det også ut i en egen tråd. Det var visst ikke så lurt, det ser ut til å komme en del negative kommentarer der. Takk for støtten din. Skjønner deg godt jeg, hadde nok følt på samme måte om det var meg. Og så hadde jeg muligens tent på pluggene og snappet tilbake med noen ganske stygge og spydige kommentarer (ikke at det på noen som helst måte nødvendigvis er noen bra løsning, tvert imot.. ) Om det er noe som fortsetter å plage deg synes jeg du skal ta det opp og gi beskjed om at den type kommentarer ikke er greit, selv om det var ment som tull synes jeg det er viktig å gi beskjed når det går for langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kokkosnøtta Skrevet 10. mai 2014 #767 Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) aaa Endret 23. august 2014 av Kokkosnøtta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 10. mai 2014 #768 Del Skrevet 10. mai 2014 La merke til det, kanskje du skal ignorere tråden din til du har fått det litt mer på avstand, i tilfelle en eller annen kommer med en kommentar som kan få hele greia til å eskalere. Men så høres ikke du så skjør ut heller, hehe.. Mannen min kan komme med slike spøker selv, som ikke treffer mottageren på humor alltid (les: den uka) Svarte forresten i den tråden før jeg var sikker på om han var alvorlig eller ikke. Men det skjønte du sikkert Takk, ja jeg skjønte det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 10. mai 2014 #769 Del Skrevet 10. mai 2014 Når vi snakker om puppestørrelse; er dette skilsmissegrunn, eller? Jeg kommenterte overfor min mann: "Ingen av bh-ene mine passer lenger, så jeg må kjøpe nye. Og så jeg som hater å kjøpe bh enda mer enn jeg hater å kjøpe sko." Og han svarer: "Eller så kan du fylle på med silikon." Legg merke til at Jeg ikke spurte ham om hva han syns om puppene mine nå. Jeg bare nevnte at jeg trengte ny BH. Jeg svarte deg på dette i tråden din. Uansett om det ble sagt i en humoristisk tone så syntes jeg det var stygt og jeg hadde blitt lei meg. Hvordan er han med deg ellers? Gir han deg komplimenter og får deg til å føle deg pen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 10. mai 2014 #770 Del Skrevet 10. mai 2014 Det tror jeg på, kropp kan være et følsomt tema å spøke med i tide og utide. Håper det går bra med deg, og at du ikke lar kommentaren stjele all fokus. Er mannen i nærheten? Kanskje du skulle tatt det opp med ham for å "få det ut av systemet"? Jeg har en periode i måneden hvor jeg er litt mer følsom og nærtagen, og da må jeg bare snakke om småting før jeg analyserer det herifra og til månen. :-p Derfor jeg nevner det Haha, kjenner meg igjen i det siste du skrev, jeg er nøyaktig likedan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 10. mai 2014 #771 Del Skrevet 10. mai 2014 For mange år siden gikk jeg en del ned i vekt og puppene ble veldig små. Jeg sto foran speilet og sa til min daværende kjæreste "herregud så små pupper jeg har fått" hvor han dusten svarer "ja og de har fått en litt rar form". Når det er sagt så har jeg nå stor pupper fordi jeg ammer og må si jeg savner mine gamle rare og små. Syntes det er enklere å kle seg uten at det blir helt: Bra at dette kom fra din DAværende kjæreste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 10. mai 2014 #772 Del Skrevet 10. mai 2014 For mange år siden gikk jeg en del ned i vekt og puppene ble veldig små. Jeg sto foran speilet og sa til min daværende kjæreste "herregud så små pupper jeg har fått" hvor han dusten svarer "ja og de har fått en litt rar form". Når det er sagt så har jeg nå stor pupper fordi jeg ammer og må si jeg savner mine gamle rare og små. Syntes det er enklere å kle seg uten at det blir helt: "Litt rar form", var ikke helt heldig formulert, nei. Uff, godt du ble firnøyd med dem selv, og at du vet du får dem tilbake når ammingen er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 10. mai 2014 #773 Del Skrevet 10. mai 2014 Har vært i bursdag, og trent på moderasjon. Brusen var 175 unødvendige kcal, angrer på den. Men jeg sto over pizzaen og tok heller grøt hjemme etterpå (hadde lyst på grøt, og pizza fristet ikke). Sjokolade, smågodt, twist og potetgull var godt, jeg følte at jeg forsynte meg med det jeg ville ha, men uten å miste grepet. 593 kcal (anslått) er nesten like mye som i middagen (kyllinglår, søtpotetmos og erter), men jeg overlever nok. Jeg kan gjøre sånt av og til. Hurtigkalorier, jajamen :-o 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 11. mai 2014 #774 Del Skrevet 11. mai 2014 Ned 200 g....:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 11. mai 2014 #775 Del Skrevet 11. mai 2014 Smakte nettopp hundre gram av den nye yoghurtisen Dream med sitron smak, veldig god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 11. mai 2014 #776 Del Skrevet 11. mai 2014 Ned 200 g....:/ Se positivt på det, bare trehundre gram til og du har gått ned en halv kilo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 11. mai 2014 #777 Del Skrevet 11. mai 2014 Litt treg med å legge inn denne ukens resultat gitt, men resultatet var ikke noe mer spennende enn at vekta står på stedet hvil. Jeg får trøste meg med at den ikke har gått opp, det hadde vært mye surere Startvekt for denne tråden: 68 kg Mål før sommeren: 60 kg April 2014 25. april, uke 17 (1): 68 kg Mai 2014 2. mai, uke 18 (2): 67, 5 kg (-0,5 kg) 9. mai, uke 19 (3): 67,5 kg (-0 kg) 16. mai, uke 20 (4): -- kg (-kg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 11. mai 2014 #778 Del Skrevet 11. mai 2014 Hei <3 Jeg startet en egen tråd, men fikk så lite respons så jeg kopierer det jeg skrev hit og håper jeg kan få litt respons av dere: Vet ikke helt hvor jeg skal starte, men skal prøve å gjøre det kort. Da jeg var 16 utviklet jeg spiseforstyrrelser og mamma var med på å gi meg "vann på mølla" når dette skjedde. Jeg var helt normal, 54 kg og 1.63 (er 1.65 idag..). Mamma var på denne tiden overvektig. En gang hun så meg naken på badet så kommenterte hun at jeg aldri kom til å få meg kjæreste fordi jeg så gravid ut og at jeg ikke kunne sammenligne meg med henne fordi hun var gammel. Ved en annen anledning tok hun tak i flesket på magen min og sa" "Se på det her! Syntes du selv det er fint". I tillegg hadde jeg en kjæreste som var veldig stygg mot meg og kommenterte kroppen min negativt. Det gikk som det gikk og jeg slet med mat i fire år, gikk fra 54 kg og ned til 43. Ikke lenge etter at jeg hadde kommet ut av det negative mønstret/sykdommen fikk jeg angst og depresjon. Jeg drakk ofte og trøstespiste, gikk opp fire kg, altså til 58 kg. Deretter ble jeg satt på medisiner og gikk opp ytterligere fire kg. Dette har vært vekter jeg overhodet ikke har trivdes med, men ikke hatt viljestyrke til å gjøre noe med før nå. Jeg har gått ned fire kg og håper jeg klarer å gå videre ned til min idealvekt på 54, jeg er så lei av å mistrives i min kropp og kjenner at det gjør noe positivt med meg å spise sunnere og gå ned i vekt.. Men så kommer mamma inn i bilde.. Hun har slanket seg mye, men sliter fortsatt med noen kg til hun vil ta av, men jeg ser hun ikke har så viljestyrke når jeg det gjelder is og slikt.. Føler liksom at hun kanskje behandler meg på måten hun gjør fordi hun selv ikke klarer å gå ned mer og er misunnelig på meg som har viljestyrke. Hun skravler i tillegg om at jeg har hatt spiseforstyrrelser før og ikke må få det igjen, forståelig nok, men jeg har ikke slitt med mat på snart syv år så jeg syntes hun kan roe seg nå. I tillegg blir jeg voldsomt irritert når hun kaller meg mager fordi det er å overdrive noe forferdelig! Jeg veier 58 kg og er overhodet ikke mager, men normal som jeg selv vil si, med litt ekstra på magen. Jeg føler hun står i veien når det gjelder å gå ned i vekt og bli fornøyd med meg selv. Hvordan kan jeg si det til henne på en pen måte at hun må slutte å mase så om vekten min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 11. mai 2014 #779 Del Skrevet 11. mai 2014 Chloe, forferdelig å høre om hvordan du har hatt det! Jeg tror dessverre ikke at moren din vil kunne forandre seg uansett hva du sier til henne, så mitt råd ville være å unngå henne mest mulig. Klem til deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 11. mai 2014 #780 Del Skrevet 11. mai 2014 Chloe, forferdelig å høre om hvordan du har hatt det! Jeg tror dessverre ikke at moren din vil kunne forandre seg uansett hva du sier til henne, så mitt råd ville være å unngå henne mest mulig. Klem til deg. Takk! Jeg har det bra nå da, til tross for at jeg nylig kom ut av et brudd. Problemet er at i skrivende stund bor jeg med mine foreldre (eksen eide leiligheten), får bo her gratis og spart meg opp penger, flytter ut neste år, så med andre ord er jeg rundt moren min hver dag, men håper ikke dette matmaset blir noe som skjer på daglig basis. Pappa forstår meg heldigvis og jeg merker at han syntes det er unødvendig når hun først starter å si noe i den duren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå