magicpie Skrevet 29. april 2014 #361 Del Skrevet 29. april 2014 Huff... Det er Kristine Weber dere snakker dritt om her, for de av dere som lurer. Hun er gravid, så la nå dama få fred... Vet at dere sikkert ikke ser på det som drittslenging, og mulig det bare er jeg som blir fornærma på vegne av henne her nå, men hun trener mye og har vunnet innen BodyFitness, og har hatt sine opp- og nedturer med vekslingen fra konkurranseform til "resten-av-året"-form. Synes bare det generelt har blitt en uting med å kritisere andres kropper på den måten, særlig en kropp som fungerer bra, samt en som er sunn, flott og sterk! Jeg er enig med deg, jeg synes ikke dette er en tråd for å kritisere kropper, men for å støtte hverandre og heie andre frem.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #362 Del Skrevet 30. april 2014 Jeg vil også være med. Mål før sommeren: 61 kg April 201425. april, uke 17 (1): -STARTVEKT- 63,5 kg Signerer LNM Anonymous poster hash: ac3b7...46f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #363 Del Skrevet 30. april 2014 Dere som har slanket dere tidligere, hvor ambisiøst er egentlig 9 (nesten 10 kg) frem til sommeren for en som i utgangspunktet ikke er så veldig overvektig, og ikke har så mange kg å miste? Jeg veier 64,8 kg nå, og drømmevekten er rundt 55 kg. Jeg blir i utgangspunktet ikke kjempeskuffet om jeg ikke når dette målet nå frem til sommeren, og jeg vet jo at muskelmasse også spiller en stor rolle ift. kroppsfasong, men jeg var veldig fornøyd med kroppen da jeg veide 55 kg, og det hadde vært utrolig deilig å komme tilbake der, men jeg vet bare ikke hvor høye forventninger jeg bør ha for de neste 9 ukene. Jeg vet at 1 kg i uka kan være veldig realistisk for noen som er større enn meg, men samtidig så har jeg virkelig lyst til å prøve. Noen ekstremdiett er uaktuelt for meg, men jeg kommer til å passe på både posjoner og prøve å holde utskeielsene til et minimalt nivå + trene 3-4 ganger i uken og ellers være aktiv (gå til jobb osv.) Jeg håper at noe av startvekten min egentlig er vannvekt som følge av utskeielser i påsken, men egentlig så har jeg ikke peiling, for har ikke veid meg jevnlig de siste månedene. For å gå ned 10 kg på 8 uker, så må du ligge på 1250 kcal i underskudd hver eneste dag. Og det er nærmest umulig. Da må du bare drikke vann og trene bort 1250 kcal daglig. Anonymous poster hash: ac3b7...46f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 30. april 2014 #364 Del Skrevet 30. april 2014 Huff... Det er Kristine Weber dere snakker dritt om her, for de av dere som lurer. Hun er gravid, så la nå dama få fred... Vet at dere sikkert ikke ser på det som drittslenging, og mulig det bare er jeg som blir fornærma på vegne av henne her nå, men hun trener mye og har vunnet innen BodyFitness, og har hatt sine opp- og nedturer med vekslingen fra konkurranseform til "resten-av-året"-form. Synes bare det generelt har blitt en uting med å kritisere andres kropper på den måten, særlig en kropp som fungerer bra, samt en som er sunn, flott og sterk! Ellers har jeg ikke fått lagt ut oversikten, men har slitt med over 40 i feber og vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Sover opp til 23 timer i døgnet og er særdeles lite aktiv, men håper at dere har forståelse for at det tar litt ekstra tid denne gangen, så skal jeg heller komme sterkere tilbake. Jeg kjenner hverken dama eller bloggen hennes. Jeg tok bare utgangspunkt i det som ble skrevet i tråden her, at hun reklamerer for ulike slankeprodukter og bruker bilder av seg selv som "bevis" på at produktene virker. I det tilfellet syns jeg det var relevant å kmmentere utseendet. Men jeg burde nok ha prøvd å finne bloggen selv og sjekket hva den handlet om, før jeg uttalte meg. God bedring til deg! Vi klarer å finne frem til egne resultat så lenge, ikke stress med å få ut den oversikten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 30. april 2014 #365 Del Skrevet 30. april 2014 Har sjekket bloggen til hun det har blitt skrevet om, syntes det ble lagt ut et uheldig bilde av henne her for på bloggen var hun jo veldig flott! Og hun er gravid! Blir ekstra feil å kommentere at ei gravid dame er kraftig syntes jeg... Noen som vet hvor mange kalorier et glass rødvin inneholder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 30. april 2014 #366 Del Skrevet 30. april 2014 Blir interessant å se på Hellstrøm imorgen kveld, da besøker han et par som bare spiser usunt. Jenta har gått fra 60 til 100 kg på de åra de har vært sammen. Merker at jeg også spiser mer usunt når jeg er i forhold. Men nå som jeg har blitt singel spiser jeg sunnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 30. april 2014 #367 Del Skrevet 30. april 2014 Blir interessant å se på Hellstrøm imorgen kveld, da besøker han et par som bare spiser usunt. Jenta har gått fra 60 til 100 kg på de åra de har vært sammen. Merker at jeg også spiser mer usunt når jeg er i forhold. Men nå som jeg har blitt singel spiser jeg sunnere. Jeg også unner meg gjerne litt ekstra når mannen er hjemme. Heldigvis er han borte mesteparten av uka Men å på en måte skylde på mannen fordi man selv har gått opp 40 kilo, det blir for drøyt. Nå har ikke jeg sett episoden da, men i reklamen så virket det som at hun la mye av skylden på han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liten pike Skrevet 30. april 2014 #368 Del Skrevet 30. april 2014 1 glass rødvin inneholder ca 108 kcal Jeg er litt ekstra opptatt av å veie meg hver morgen, (noen ganger på kvelden også). Hvor ofte veier dere dere? Sikkert dumt å veie seg så ofte...nå har vekta stått stille i 3 dager, selv om jeg ikke har skeiet ut med noe, spist kunn sunn mat. Ikke så enkelt å holde motivasjonen oppe, men jeg skal greie det. Reiser til Alcudia om to uker og har et delmål å nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #369 Del Skrevet 30. april 2014 Huff... Det er Kristine Weber dere snakker dritt om her, for de av dere som lurer. Hun er gravid, så la nå dama få fred... Vet at dere sikkert ikke ser på det som drittslenging, og mulig det bare er jeg som blir fornærma på vegne av henne her nå, men hun trener mye og har vunnet innen BodyFitness, og har hatt sine opp- og nedturer med vekslingen fra konkurranseform til "resten-av-året"-form. Synes bare det generelt har blitt en uting med å kritisere andres kropper på den måten, særlig en kropp som fungerer bra, samt en som er sunn, flott og sterk! Ellers har jeg ikke fått lagt ut oversikten, men har slitt med over 40 i feber og vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Sover opp til 23 timer i døgnet og er særdeles lite aktiv, men håper at dere har forståelse for at det tar litt ekstra tid denne gangen, så skal jeg heller komme sterkere tilbake. Jeg syns du overdriver litt. Her har vi utvekslet synspunkter om kroppsstørrelse på en avbildet person på en saklig måte. Flere med meg visste ikke hvem det var, men det fremgikk vel av sammenhengen at det var en fitness-blogger eller lignende. Deres prosjekt er nettopp å vise seg frem, avbilde seg selv og markedsføre diverse produkter! SS Anonymous poster hash: 7c6ce...17d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 30. april 2014 #370 Del Skrevet 30. april 2014 1 glass rødvin inneholder ca 108 kcal Jeg er litt ekstra opptatt av å veie meg hver morgen, (noen ganger på kvelden også). Hvor ofte veier dere dere? Sikkert dumt å veie seg så ofte...nå har vekta stått stille i 3 dager, selv om jeg ikke har skeiet ut med noe, spist kunn sunn mat. Ikke så enkelt å holde motivasjonen oppe, men jeg skal greie det. Reiser til Alcudia om to uker og har et delmål å nå. For øyeblikket veier jeg meg faktisk hver eneste morgen, men neste uke når jeg har mensen så skal jeg styre unna. Jeg veier fort to kg mer når jeg har mensen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #371 Del Skrevet 30. april 2014 1 glass rødvin inneholder ca 108 kcal Jeg er litt ekstra opptatt av å veie meg hver morgen, (noen ganger på kvelden også). Hvor ofte veier dere dere? Sikkert dumt å veie seg så ofte...nå har vekta stått stille i 3 dager, selv om jeg ikke har skeiet ut med noe, spist kunn sunn mat. Ikke så enkelt å holde motivasjonen oppe, men jeg skal greie det. Reiser til Alcudia om to uker og har et delmål å nå. Veier meg en gang i uken, mandag morgen. Det tar jo tid å kvitte seg med fett, dessuten varierer vekten veldig med hormoner, vann i kroppen, hva man har spist, hvor ofte man går på do... Og jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at med en oppgang i vekt blir jeg demotivert. Jeg har gått ned hver uke jeg og det holder motet oppe. Anonymous poster hash: 0d7d8...da5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 30. april 2014 #372 Del Skrevet 30. april 2014 Kan vi droppe diskusjoner om hva som er frodig, hva som er veltrent osv? Denne vekttråden har vært, bank i bordet, så koselig. Både den før jul, den mellom jul og påske og så langt mellom påske og sommer. Det finnes så mange andre tråder hvor man kan diskutere alt mulig annet rart, mens denne tråden kan holdes til oppmuntring av hverandre, dele råd og tips og holde oversikt over vektnedgang. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #373 Del Skrevet 30. april 2014 Jeg veier meg hver morgen og også tegner en graf i Excell. Dette motiverer meg. Noen ganger veier jeg meg på kvelden bare for å se hva vekten kommer til å ligge på dagen etter (ca 500-600 gram mindre). LNM Anonymous poster hash: ac3b7...46f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 30. april 2014 Forfatter #374 Del Skrevet 30. april 2014 Jeg syns du overdriver litt. Her har vi utvekslet synspunkter om kroppsstørrelse på en avbildet person på en saklig måte. Flere med meg visste ikke hvem det var, men det fremgikk vel av sammenhengen at det var en fitness-blogger eller lignende. Deres prosjekt er nettopp å vise seg frem, avbilde seg selv og markedsføre diverse produkter! SS Anonymous poster hash: 7c6ce...17d Det er helt greit at du synes det. Var derfor jeg skrev at jeg er farget av å bli fornærma for henne her, men velger likevel å skrive min mening enten det er henne det gjelder eller noen under såkalt thin shaming etc. Synes det er leit i lengden også om bloggere/kjendiser/skuespillere tross markedsføringen, rett og slett fordi det fort sender signaler om at det gjør det greit å diskutere kroppene til folk sånn ellers også. Det siste er igjen min opplevelse av det som en mulig snøballeffekt, men jeg sitter ikke og tviholder noen fasit. Kan vi droppe diskusjoner om hva som er frodig, hva som er veltrent osv? Denne vekttråden har vært, bank i bordet, så koselig. Både den før jul, den mellom jul og påske og så langt mellom påske og sommer. Det finnes så mange andre tråder hvor man kan diskutere alt mulig annet rart, mens denne tråden kan holdes til oppmuntring av hverandre, dele råd og tips og holde oversikt over vektnedgang. Ok, jeg gir meg... Skrev et mindre febrilt synspunkt nå, og håper det holder med det... Kan ta resten på pm om noen flere har ord å komme med til det jeg skrev, for er enig i at det er andre ting jeg vil sparke denne tråden i gang med. Jeg har mindre feber i dag, og har igjen begynt å lese gjennom svarene deres for å notere inn i oversikten. Er morsomt å se at det er så mange "kjente og kjære" navn som har dukket opp her i denne tråden, for er mange ivrige bidragsytere fra de forrige trådene som jeg setter pris på å høre mye fra videre disse ukene. Er også hyggelig å se at folk får utbytte av å utveksle erfaringer, for jeg husker hvor forvirrende det var å være "ny i det hele" og ikke ane hvordan jeg skulle gjøre det med kosthold og trening... Virker som om mange velger å kaste seg ut i det selv om diett kanskje er en ny og uvant tanke, og om det ikke går første gangen, så er det et steg på veien. Er alle sammen godt i gang nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 30. april 2014 #375 Del Skrevet 30. april 2014 Jeg håper virkelig at folk lar være å kommentere ulike typer kropper her inne, for vi har alle forskjellige utgangspunkt og forskjellige idealer. Jeg finner det fryktelig umotiverende å lese om andres (negative, for det er jo ofte det) tanker om kroppstyper. Jeg har nok med å være negativ til min egen, jeg trenger ikke påminnelser her inne om at andre også synes jeg er stor/kraftig/feit/whatever. Og godt i gang, Elanor? Ikke i det hele tatt En uke med sol, der jeg får lyst på grilling, is og en kald øl i parken, er liksom ikke helt det beste for meg og slanking 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 30. april 2014 Forfatter #376 Del Skrevet 30. april 2014 Og godt i gang, Elanor? Ikke i det hele tatt En uke med sol, der jeg får lyst på grilling, is og en kald øl i parken, er liksom ikke helt det beste for meg og slanking Auda! Ser jo håp i at du skriver "får lyst på (...)", men antar at viljen har gitt litt etter? Jeg pleier å holde meg litt opptatt når det er mange fristelser rundt meg, eller eventuelt heller spise mer og sunnere slik at jeg får mindre lyst på fristelsene. Heller null i kaloriunderskudd gjennom sunn mat enn vektoppgang etter iskremen, på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 30. april 2014 #377 Del Skrevet 30. april 2014 Auda! Ser jo håp i at du skriver "får lyst på (...)", men antar at viljen har gitt litt etter? Jeg pleier å holde meg litt opptatt når det er mange fristelser rundt meg, eller eventuelt heller spise mer og sunnere slik at jeg får mindre lyst på fristelsene. Heller null i kaloriunderskudd gjennom sunn mat enn vektoppgang etter iskremen, på en måte. Her er det ingen håp i hengende snøre Jeg kan motstå alt, unntatt fristelser, for å komme med et kjent sitat Men nå blir det forhåpentligvis enklere fremover da, både værmessig og jobbmessig, så da satser jeg på å få inn litt mer aktivitet i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 30. april 2014 #378 Del Skrevet 30. april 2014 Skal innrømme at jeg har ikke hatt særlig troen på fremgang, er oppblåst idag og umotivert. Tok frem målebåndet... har allerede gått inn 1 hel cm! Til tross for oppblåst kropp! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nepenthe Skrevet 30. april 2014 #379 Del Skrevet 30. april 2014 Godt i gang ja! I dag har jeg spist is! En sånn bitteliten Haagen Dasz. Skal jeg først skeie ut så kan jeg jo gjøre det med noe skikkelig! Nam! Synd den er 281 kcal. Har gått 110 over budsjett i dag. Ikke altfor lei meg for det, for jeg har ikke rørt snop/sjokolade på over en uke nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 30. april 2014 #380 Del Skrevet 30. april 2014 Godt i gang ja! I dag har jeg spist is! En sånn bitteliten Haagen Dasz. Skal jeg først skeie ut så kan jeg jo gjøre det med noe skikkelig! Nam! Synd den er 281 kcal. Har gått 110 over budsjett i dag. Ikke altfor lei meg for det, for jeg har ikke rørt snop/sjokolade på over en uke nå. 110 kalorier over? Det er jo ingenting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå