AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #1 Skrevet 21. april 2014 Har ikke hatt sex på lenge og er redd for at jeg ikke helt tilfredsstiller min nye date. Har hatt sex 4 ganger nå, og det blir litt bedre for hver gang, det går for han, men jeg føler ikke han er like 'wow' som de jeg tidligere har hatt sex med. Han er veldig interessert i meg ellers. Hvordan skal jeg gripe an situasjonen? Anonymous poster hash: 57389...7f9
Gjest Blåmeis Skrevet 21. april 2014 #2 Skrevet 21. april 2014 (endret) . Endret 29. april 2014 av Emilieivy 3
Gjest Steamboat Skrevet 21. april 2014 #3 Skrevet 21. april 2014 (endret) Om jeg var kjæresten din ville du tenkt at jeg burde gått til KG for å finne ut hva som var bra sex for deg? Endret 21. april 2014 av Steamboat
Gorgonzola Skrevet 21. april 2014 #4 Skrevet 21. april 2014 (endret) I stedet for å gripe an situasjonen kan du gripe tak i pikken hans, bla opp dådyrblikket og si "hva vil du jeg skal gjøre"?, alternativt utbasunere hva du vil han skal gjøre (med deg). Pleier å ha en viss effekt. Endret 21. april 2014 av Gorgonzola 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #5 Skrevet 21. april 2014 Tror bare dere må bli komfortabel, og når du føler at det passer kan du jo bite tennene sammen og si "Hva kan jeg gjøre for at det er ekstra digg for deg?" Tror de fleste menn setter pris på at du ønsker dem alt best Har du opplevd at det blir bedre når man blir mer komfortabel? Redd svaret skal være suge... så må jeg suge suge suge suge dagen lang! Er drittlei av å suge... og han må ha veldig mye og hurtig stimuli for å komme, helt ulikt eksen som jeg kunne ha langsom deilig sex med. Anonymous poster hash: 57389...7f9
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #6 Skrevet 21. april 2014 I stedet for å gripe an situasjonen kan du gripe tak i pikken hans, bla opp dådyrblikket og si "hva vil du jeg skal gjøre"?, alternativt utbasunere hva du vil han skal gjøre (med deg). Pleier å ha en viss effekt. Hvordan vet jeg om det bare ikke er kjemi der? Eller at jeg har feil størrelse på en eller annen kroppsdel, som er stikk i strid med hva han tenner på? Føler bare ikke jeg får den reaksjonen jeg er vant med. Anonymous poster hash: 57389...7f9
Chloe- Skrevet 21. april 2014 #7 Skrevet 21. april 2014 Har du opplevd at det blir bedre når man blir mer komfortabel? Redd svaret skal være suge... så må jeg suge suge suge suge dagen lang! Er drittlei av å suge... og han må ha veldig mye og hurtig stimuli for å komme, helt ulikt eksen som jeg kunne ha langsom deilig sex med.Anonymous poster hash: 57389...7f9 Du er drittlei av å suge etter fire runder i høyet? Og du prater allerede nedsettende om at han trenger litt mer stimuli for å komme enn din EKS? Beklager, men det er ikke slik du legger opp til et godt sexliv. 2
Gorgonzola Skrevet 21. april 2014 #8 Skrevet 21. april 2014 Hvordan vet jeg om det bare ikke er kjemi der? Eller at jeg har feil størrelse på en eller annen kroppsdel, som er stikk i strid med hva han tenner på? Føler bare ikke jeg får den reaksjonen jeg er vant med. Anonymous poster hash: 57389...7f9 Det vet du ikke men det kan være smart å bare hoppe i det. Menn gjør det hele tiden. Prøv du også. Funker det ikke er ikke det verdens undergang. Da har du ihvertfall forsøkt.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #9 Skrevet 21. april 2014 Du er drittlei av å suge etter fire runder i høyet? Og du prater allerede nedsettende om at han trenger litt mer stimuli for å komme enn din EKS? Beklager, men det er ikke slik du legger opp til et godt sexliv. Beklager at du må ha det inn med teskje. Lei av å suge generelt, å alltid måtte suge, hver bidige gang. Helt i orden et par ganger i uka. Mye stimuli er ikke nedlatende, bare et faktum, og et faktum som gjør det langt mer utfordrende å tilfredsstille. Anonymous poster hash: 57389...7f9 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #10 Skrevet 21. april 2014 Det vet du ikke men det kan være smart å bare hoppe i det. Menn gjør det hele tiden. Prøv du også. Funker det ikke er ikke det verdens undergang. Da har du ihvertfall forsøkt. og hvor lenge skal man fortsette å hoppe i det før man slutter? Aner ikke hvor lang tid slike ting pleier å ta... Har som regel alltid takket for meg hvis det ikke har vært bra etter 1.gang, men har ikke lyst til å trekke meg fra dette. Anonymous poster hash: 57389...7f9
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #11 Skrevet 22. april 2014 og hvor lenge skal man fortsette å hoppe i det før man slutter? Aner ikke hvor lang tid slike ting pleier å ta... Har som regel alltid takket for meg hvis det ikke har vært bra etter 1.gang, men har ikke lyst til å trekke meg fra dette.Anonymous poster hash: 57389...7f9 Be han gjlre som han vil med deg da vel? Spør han rett ut om hva han liker, og om det er innenfor dine grenser burde det gå fint? Like greit å finne ut av hvordan du skal rocke verdenen hans tidlig så begge nyter det like mye! Om han vil helt groteske ting som du er usikker på men alikevel kan prøve så bruker dere passord. Et passord for pause og et annet for stopp helt. Snakker ikke om BDSM. Men kan være han liker å lugge å klaske Eller så er han som jeg. Jeg stønner nesten aldri, lager heller ikke peselyder Men jeg komner noe jævlig uansett hvordan jeg å dama kommer jeg!Anonymous poster hash: 9ccd0...676 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #12 Skrevet 22. april 2014 Hvorfor "må" du suge? Jeg gjør det kun når jeg har lyst, hadde aldri gjort det ellers. Anonymous poster hash: 2dc0b...494 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #13 Skrevet 22. april 2014 Kan du ikke bare fortelle kjæresten din at du er vant til at andre menn viser mer interesse når du suger kukene dems, og at det er dette du er vant til? Han kan ikke forandre oppførsel hvis han ikke vet at noe er galt! kommunikasjon er alt! Anonymous poster hash: ce0e6...f00 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #14 Skrevet 22. april 2014 Beklager at du må ha det inn med teskje. Lei av å suge generelt, å alltid måtte suge, hver bidige gang. Helt i orden et par ganger i uka. Mye stimuli er ikke nedlatende, bare et faktum, og et faktum som gjør det langt mer utfordrende å tilfredsstille. Anonymous poster hash: 57389...7f9 Du virker ikke spesielt tent på denne mannen, når du ser det som litt pes å tilfredsstille han, og helst vil ha det så enkelt så mulig. De gangene jeg møter en fyr som tenner elsker jeg å bruke tid på å utforske og leke, da blir sexen bra. Anonymous poster hash: 6da66...281 2
Gjest Blåmeis Skrevet 22. april 2014 #15 Skrevet 22. april 2014 Har du opplevd at det blir bedre når man blir mer komfortabel? Redd svaret skal være suge... så må jeg suge suge suge suge dagen lang! Er drittlei av å suge... og han må ha veldig mye og hurtig stimuli for å komme, helt ulikt eksen som jeg kunne ha langsom deilig sex med. Anonymous poster hash: 57389...7f9 Mente at når man blir mer komfortabel tør man snakke om slikt mer åpent. Man tør å stille spørsmål rent "teknisk" rundt sexen. Du kan jo forsøke å formulere det slik at suge ikke er svaret? For eksempel spørre hvordan han liker å bli ridd, hvilke stillinger han foretrekker. Selv om det kanskje er ganske "standard" svar på disse spørsmålene, kan det lede han til å fortelle om ting han liker
Gjest Lille-pus Skrevet 22. april 2014 #16 Skrevet 22. april 2014 (endret) Hvordan vet jeg om det bare ikke er kjemi der? Eller at jeg har feil størrelse på en eller annen kroppsdel, som er stikk i strid med hva han tenner på? Føler bare ikke jeg får den reaksjonen jeg er vant med. Anonymous poster hash: 57389...7f9 Et ærlig spørsmål: Er du egentlig helt ferdig med ex'en din? Den mannen du nå har hatt sex med 4 ganger, og som du absolutt ikke vil suge... og heller ikke spørre han hva han ønsker... - hvorfor sammenlikner du ham med ex'en(e) dine? Denne mannen har sitt helt egne tenningsmønster, han tenner jo på deg, dere har sex og han kommer.... Kommer du når dere har sex? Lek med ham, bruk veldig gjerne Gorgonzolas tips om å ta saken i egne hender (bokstavelig talt)... se ham i øynene med et lekent og småfrekt blikk... og utfordre ham litt Og.... prøv å kaste usikkerheten din over din egen kropp... hiv den langt pokker i vold... Endret 22. april 2014 av Lille-pus 1
Gjest Leo Nardo Skrevet 22. april 2014 #17 Skrevet 22. april 2014 Lidenskap og usjenert og uttrykt nytelse. Resten er bare detaljer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå