AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #1 Skrevet 21. april 2014 I dag hadde jeg plutselig en slags ekstra tapp helt nederst i underlivet ved inngangen til skjeden. Nesten som en pose, kjente absolutt ingenting om jeg klemte på den. Noen som har vært borti lignende? Anonymous poster hash: bc90a...998
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #2 Skrevet 21. april 2014 Har du vært gjennom fødsler? Hørtes ut som nedsigende livmor. Anonymous poster hash: 443e8...f42
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #3 Skrevet 21. april 2014 Har du vært gjennom fødsler? Hørtes ut som nedsigende livmor. Anonymous poster hash: 443e8...f42 Ja, men det er et drøyt år siden. Takk for informasjon, jeg får google Anonymous poster hash: bc90a...998
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #4 Skrevet 21. april 2014 Les her; http://www.felleskatalogen.no/medisin/sykdom/fremfall-livmor-og-blere Hvis du trykker på bildet, kan du også se animasjon Ikke sikkert du har dette da, du må jo isåfall høre med en kompetent lege Bare den assosiasjonen jeg fikk, ettersom ei venninne akkurat er operert for det Anonymous poster hash: 443e8...f42
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå