Gå til innhold

Sære amerikanske regissører


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser stadig vekk filmer hvor det i åpningssekvensen står: "starring in alfabetical order". Er dette spesielt i usa at man slipper til skuespillerne etter alfabetet?

Det kan jo bli mye jobb med å skrive om manuset da om f.eks. Meryl Streep skal erstatte Sandra Bullock. Streep må jo komme inn mye senere i filmen enn det Bullock ville ha gjort.

Er dette Scientology eller noe slikt, det er jo populært der borte? Tullete amerikanere.



Anonymous poster hash: 5bd92...761
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser stadig vekk filmer hvor det i åpningssekvensen står: "starring in alfabetical order". Er dette spesielt i usa at man slipper til skuespillerne etter alfabetet?

Det kan jo bli mye jobb med å skrive om manuset da om f.eks. Meryl Streep skal erstatte Sandra Bullock. Streep må jo komme inn mye senere i filmen enn det Bullock ville ha gjort.

Er dette Scientology eller noe slikt, det er jo populært der borte? Tullete amerikanere.

Anonymous poster hash: 5bd92...761

Ehh????

Anonymous poster hash: 28b87...eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhm hæ?

Anonymous poster hash: d6ea4...d83

Nettopp hva jeg tenker og. Hva er galt med å bare følge manuset?

Anonymous poster hash: 5bd92...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke rekkefølgen for når de kommer på skjermen, men rekkefølgen du får presentert navnene. Med mindre jeg misforstår skikkelig, for hvis ikke henger det ikke på greip i det hele tatt. Har du eksempel på en film der dette forekommer?



Anonymous poster hash: 4c33a...e63
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke rekkefølgen for når de kommer på skjermen, men rekkefølgen du får presentert navnene.

Anonymous poster hash: 4c33a...e63

Å, nå forstår jeg, var redd det ellers var noe fengshwai eller illuminati hjernevask styr.

Anonymous poster hash: 5bd92...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke rekkefølgen for når de kommer på skjermen, men rekkefølgen du får presentert navnene. Med mindre jeg misforstår skikkelig, for hvis ikke henger det ikke på greip i det hele tatt. Har du eksempel på en film der dette forekommer?

Anonymous poster hash: 4c33a...e63

Hvis det noen sinne skjer, så kommer filmen til å bli en kultfilm omgående, uansett hvordan den ellers gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...