Gå til innhold

mr undersøkelse av hodet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

MR av hodet blir ofte tatt som en del av utredningen av psykiske lidelser, men om det er aktuelt hos deg er vanskelig å si. Kommer an på hva slags psykiske lidelser det er snakk om, og hvor lenge du har hatt symptomer. Som regel er det ikke fastlege som står for den utredningen, men psykiatere.

Har slitt ca hele livet (er 24) så begynner faktisk å lure på om noe er feil der oppe. Er dritlei så vil prøve ut alt som går. TS

Anonymous poster hash: 67afd...5b8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men om du hadde vært psykisk utviklingshemmet så hadde du nok visst det.

blitt uredet for det.

AnonymBruker
Skrevet

blitt uredet for det.

Men du er ikke hypokonder ?

Anonymous poster hash: 80f93...fa0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men du er ikke hypokonder ?

Anonymous poster hash: 80f93...fa0

Haha, nei.

AnonymBruker
Skrevet

Har slitt ca hele livet (er 24) så begynner faktisk å lure på om noe er feil der oppe. Er dritlei så vil prøve ut alt som går. TS

Hvorfor skal du prøve ut alt som går? Har du vært utredet og fått konklusjon, så det det vel bare å si seg fornøyd med det. Ikke er du psykisk utv.hemmet heller, du burde jo være fornøyd med situasjonen.

Anonymous poster hash: 562cf...f1d

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du prøve ut alt som går? Har du vært utredet og fått konklusjon, så det det vel bare å si seg fornøyd med det. Ikke er du psykisk utv.hemmet heller, du burde jo være fornøyd med situasjonen.

Anonymous poster hash: 562cf...f1d

Fordi ingen klarer å utrede meg ordentlig og finner ikke ut hva som er feil med meg. Jeg er bare et sånn tilfelle som ingen finner ut hva det feiler.

Hvordan vet du at jeg ikke er det?

Skrevet

Jeg hadde mye hodepine og ble henvist til MR med engang

• 4 måneder senere...
Skrevet

..

Skrevet

MR for psykiske problemer???????????????

• Liker 2
Skrevet

MR for psykiske problemer???????????????

Ja ......

Skrevet

Jeg tar MR (med kontrast) av hodet en gang i året pga. hjernesvulst, vet at det ikke er enkelt å få en slik henvisning nettopp for at det er veldig dyrt. Men du kan jo selvsagt gjøre det privat og betale selv.

Anonymous poster hash: 9b536...90a
Skrevet

Vet man kan finne ut om man er psykopat (avvik i pannelappen) via MR, men andre psykiske lidelser vet jeg ikke om vises. AAB nektet jo for eksempel å la seg bli MR-undersøkt så noe kan nok påvvises.

Skrevet

Vet man kan finne ut om man er psykopat (avvik i pannelappen) via MR, men andre psykiske lidelser vet jeg ikke om vises. AAB nektet jo for eksempel å la seg bli MR-undersøkt så noe kan nok påvvises.

Mente ABB

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...