Gå til innhold

En singel manns historie ift kvinner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en 23 års gammel "helt normal" jente som synes dette med å mæte noen er utrolig vanskelig allerede nå. Kjenner mange som er over både 30 og 40 år som fortsatt leter, og de forteller meg at det bare blir vanskeligere og vanskeligere.. MEN, en ting har jeg forandret mening om betraktelig de siste årene.. Før hadde jeg lett for å tenke at var man singel og over 40 år, måtte det være en god grunn til akkurat dette. Og med det tenker jeg på personligheten osv. Men etter å ha blitt kjent med flere mennesker som opplever dette, ser jeg at det trenger ikke bety at det er noe i veien med dem for at de er single. De har rett og slett ikke liv som gjør at de møter nye mennesker hele tiden som faktisk kunne vært aktuelle (f.eks. jobber de mye, har aktiviteter hvor de ikke møter folk som kunne vært aktuelle partnere osv). Jeg har mer og mer tro på at de er single, rett og slett fordi de ikke har møtt den rette enda. Ikke fordi det er noe galt med dem.. Og fra en "ung" jentes syn, du er IKKE for gammel. Men det er ikke lett å treffe noen akkurat når det passer seg sånn og få ting til å funke. Tror (dessverre) at slike ting bare må skjer når det er ment å skje. Uansett hvor lenge man må vente på det....Lykke til!!! :)

Anonymous poster hash: f40a0...4fa
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første jeg tenker er at du virker litt for "fastlåst". Greit, du er sikkert en flott fyr, men det virker samtidig som du er litt for låst i forhold til dine egne krav og på den måten kanskje også går glipp av damer som kanskje hadde vært noe for deg.

F.eks synes jeg det er skikkelig tåpelig at du ikke er etter jenter som har drevet med nettdating i mange år, samtidig som du selv har gjort det. Det er vel noe av det teiteste jeg har lest her inne. Virkelig? Hvorfor det? Hvilken rolle spiller det egentlig?

"Nei, du er jo egentlig perfekt for meg, men jeg kan ikke være sammen med deg fordi du har drevet med nettdating i 2 1/2 år i stedet for 2 måneder og 1 dag". Er du klar over hvor tåpelig det virker?

Forøvrig vil jeg si at verken høyden din eller utseendet ditt slik du beskriver det later til å virke i mot deg, men jeg ville kanskje søkt meg rundt på forskjellige areaner enn bare nettdating. Kjæresten min og jeg traff hverandre via nettdating. Han er verken høy eller rik, men han hadde et åpent sinn og det tror jeg man kommer langt med. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 2
Skrevet

Når jeg tenker tilbake på den ca. 30 årige Cata, så ville du etter den beskrivelsen vært lite aktuell pga. de to barna dine. For min del ville det vært fordi jeg aldri har ønsket meg barn og dermed heller ikke ville vært stemor til barn i den alderen. For mange andre tror jeg kanskje grunnen kan være det motsatte: de ønsker barn selv, men ønsker ikke dine/mine/våre problematikken.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Utgangspunktet ditt skremmer ikke meg. For meg som allerede har barn og ikke nødvendigvis ikke ønsker meg flere er det flott å treffe en som har barn. Og om du et skalla og ikke så høy gjør ingen ting. Så klart må utseende telle noe da pga tiltrekning, men personligheten teller masse.

Endret av Miamaia83
Skrevet

Burde du ikke svare de som har svart deg ts?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...