Gå til innhold

prompe-historier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortell dine flaue prompehistorier her.

Jeg starter. En gang prompet jeg og prøvde å skjule det med hosting, men timingen var helt retardert, hostingen kom flere sekunder etterpå, gjorde det bare værre...



Anonymous poster hash: f900b...dcc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prompet engang mens han tok meg i doggy.

Lyden var ganske høy, men det var greit nok det i og med at lyden er over på et sekund.

Verre var det at det var en skikkelig stankbombe, så det ble nesten vanskelig å ha lyst til å fortsette :P

Mannen fortsatte temmelig irritert.



Anonymous poster hash: ea8b9...19f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden skal bli lang, ikke kort! Kom med flere historier!



Anonymous poster hash: f900b...dcc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var kjempeinteressert i en fyr. En kveld traff jeg ham på byen. hadde drukket ganske mye og var derfor tøff nok til å sette meg ned på huk ved siden av stolen hans for å slå av en prat. Så kom den råtne fisen, jeg ville ikke flytte meg slik at han skulle forstå at det var meg (den fulles logikk :rodme: ) og ble sittende til jeg omtrent omkom selv.

Det ble ikke noe mellom oss.



Anonymous poster hash: 59073...8d4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå i senga med samboeren liggende å holde rundt meg da jeg skulle ta meg en sup vann, fikk det i vranga, hostet og feis så det dirret i hele senga! Ingen sa noen ting om det, men han la garantert merke til det.

Flause... :fnise:



Anonymous poster hash: 660fa...92f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på med en fyr jeg var helt sykt betatt av, syntes han var verdens nydeligste og deiligste gutt. Vi hadde flørtet heftig i noen uker og etter en kveld på byen, hvor jeg var rimelig full desverre, ble jeg med han hjem. Vi rota og koste litt.. så sovnet vi.

Så våkner jeg etter en tid av at jeg slapp den brakeren! Jeg våknet altså av at jeg prompa. Da lå han å holdt rundt meg, så jeg prompa rett på han. Først var jeg litt i ørska, og var usikker på om det var meg eller han som hadde prompa, men jeg visste nok innerst inne at det var meg.. Heldigvis virket det ikke som at han merket noe. Jeg var fortsatt litt full, så jeg sovna igjen.. og etter en tid skjedde det samme igjen! Våkner av at jeg promper høyt. Da holdt jeg på å dø.. jeg merket at han hadde hørt det og jeg merket at han trakk seg unna, og snudde seg med ryggen til meg.....

Igjen, jeg var litt full enda, så jeg var rett og slett for trøtt til å orke å komme meg ut derfra, så jeg sovnet igjen.. og JA, det skjedde en tredje gang. Jeg hadde mye luft i magen.. :sjenert:

Er ganske sikker på at han hørte det tredje gangen også. Heldigvis latet han som at han sov, men jeg hørte på pustinga hans at han var våken. Da endte det med at jeg listet meg ut og dro hjem.. jeg var så flau og skamfull!

Han tok ikke mer kontakt... :filer:

(Hvordan får dere andre til å være anonyme her?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

  • 7 år senere...
AnonymBruker skrev (På 22.4.2014 den 14.54):

Denne tråden skal bli lang, ikke kort! Kom med flere historier!

 


Anonymous poster hash: f900b...dcc

 

Når vi snakker lang…

En gang så slapp jeg en fis som varte i sånn 5 sekunder :fise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topsi skrev (32 minutter siden):

Denne tråden har potensiale, kom med historiene deres

Do you prompt people to post prompe stories?

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...