Gå til innhold

Nokia lumia 1020 - erfaringer?

Fremhevede innlegg

Gjest Sobril
Skrevet (endret)

Ok, som du vil :-)

Men hadde det ikke vært kjekt å bruke de 3-4 tusen på noe annet i tillegg til lumiaen?

Anonymous poster hash: 2a472...128

Joda. Vet ikke hvorfor jeg gidder å forsvare meg. Hadde det vært økonomiske spørsmål rundt dette hadde jeg lagt ut tråden under "økonomi" (eller hva nå denne seksjonen heter i KG).

Jeg ville ha telefon NÅ, og jeg har for eksempel ikke sagt et ord om hvor mye jeg får igjen på skatten. Det var liksom ikke tema ;)

Endret av Sobril
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nokia 808 pureview var det :)

Og det var vel sjeldent jeg hadde den innstilt på 41 mpx. Knallgode bilder ble det allikevel - bedre enn noen annen mobil jeg har hatt.

Du har ikke tilfeldigvis denne liggende fremdeles?

Gjest Sobril
Skrevet

Du har ikke tilfeldigvis denne liggende fremdeles?

Beklager. Den solgte jeg for noen måneder siden :(

AnonymBruker
Skrevet

Joda. Vet ikke hvorfor jeg gidder å forsvare meg. Hadde det vært økonomiske spørsmål rundt dette hadde jeg lagt ut tråden under "økonomi" (eller hva nå denne seksjonen heter i KG).

Jeg ville ha telefon NÅ, og jeg har for eksempel ikke sagt et ord om hvor mye jeg får igjen på skatten. Det var liksom ikke tema ;)

Neida, trenger ikke forsvare deg. Er ikke noe troll bare fordi jeg spurte. Bryr meg ikke så mye om hva andre bruker pengene sine på, synes bare det er litt rart noen ganger når noen betaler mer enn hva som er nødvendig. Takk for at du svarte hvertfall, beklager avsporing

:-)

Anonymous poster hash: 2a472...128

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...