Rainbow Skrevet 20. april 2014 #21 Skrevet 20. april 2014 Tråden er ryddet for persondebatt og avsporinger. Rainbow81, mod
Gjest Tingelinling Skrevet 20. april 2014 #22 Skrevet 20. april 2014 Jeg hadde tenkt det var helt greit at noen slo opp med meg over telefon. Jeg hadde synes det var greit med sms og mail også. Det er lite trolig at jeg hadde hatt behov for en klem av den som slo opp med meg og jeg hadde fint akseptert "Jeg har ikke de riktige følelsene for deg." Hvilke spørsmål skulle jeg egentlig ha hatt rundt dette? Det er jo en veldig tydelig melding med null rom for tolking. 1
Cosette Skrevet 20. april 2014 #23 Skrevet 20. april 2014 Enig med brukeren over. Helt greit med telefon i slike tilfeller. Og come on. Avslutningsklem etter å ha blitt dumpet ut av det blå? Tror jeg hadde foretrukket å bli dumpet på telefon, faktisk. 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #24 Skrevet 21. april 2014 Det er kun snakk om 6 mnd (og avstandsforhold?)! Jeg synes tlf er helt greit. Man må se an situasjon og person. TS vet best hvordan han er.Anonymous poster hash: aa736...9fb
Miamaia83 Skrevet 22. april 2014 Forfatter #25 Skrevet 22. april 2014 Huff får så dårlig samvittighet. Har ikke gjort det ennå, hadde tenkt å reise til han. Men nå har han spurt om han kan komme en tur i kveld.. Usikker på hva jeg skal gjøre. Vil jo helst sider face to face men føler det er litt lumpent når han kommer hit...
Floskelfrosk Skrevet 22. april 2014 #26 Skrevet 22. april 2014 Ring, det er det beste mtp avstand. Man tar det bare face to face hvis det er null stress å dra igjen med en gang.
FalconPunch Skrevet 22. april 2014 #27 Skrevet 22. april 2014 (endret) . Endret 21. februar 2018 av FalconPunch
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå