Miamaia83 Skrevet 20. april 2014 #1 Skrevet 20. april 2014 Jeg har kommet til at jeg vil avslutte forholdet jeg er i nå... Ikke fordi singellivet frister så fryktelig men det ikke rettferdig for han at vi fortsetter da jeg ikke har følelser for han lenger. Men.. Hvordan skal jeg si det? Vi har vært sammen et halvt år og det er et stykke til han så om jeg skal si det face to face må jeg reise 2 1/2 time i ens ærend for å si at det er slutt...
Gjest tinbjo1 Skrevet 20. april 2014 #2 Skrevet 20. april 2014 Ta det ihvertfall ikke over telefonen! 2
Chloe- Skrevet 20. april 2014 #3 Skrevet 20. april 2014 Da reiser du i 2,5t for å fortelle det til han. 7
Gjest Tris Skrevet 20. april 2014 #5 Skrevet 20. april 2014 Klart ts kan ta det over telefonen. Hva er vitsen med å bruke penger på å reise 5 timer tilsammen for å gjøre det slutt?? 5
Madelene B Skrevet 20. april 2014 #6 Skrevet 20. april 2014 Klart ts kan ta det over telefonen. Hva er vitsen med å bruke penger på å reise 5 timer tilsammen for å gjøre det slutt?? hm.. Det handler vel litt om å vise respekt. 1
Gjest Tris Skrevet 20. april 2014 #7 Skrevet 20. april 2014 hm.. Det handler vel litt om å vise respekt. Det er like mye respekt i å ta det over telefonen. Alt avhenger nemlig av hvordan ts ordlegger seg. Finito. 2
Madelene B Skrevet 20. april 2014 #9 Skrevet 20. april 2014 Det er like mye respekt i å ta det over telefonen. Alt avhenger nemlig av hvordan ts ordlegger seg. Finito. Finito........ -.- Er ikke så mye respekt man viser om man ikke kan sette seg inn i en bil å kjøre til denne personen, og avslutte forholdet på en respektabel måte, istedenfor å ta det over tlf som en liten dritt. 1
Gjest Tris Skrevet 20. april 2014 #10 Skrevet 20. april 2014 Finito........ -.- Er ikke så mye respekt man viser om man ikke kan sette seg inn i en bil å kjøre til denne personen, og avslutte forholdet på en respektabel måte, istedenfor å ta det over tlf som en liten dritt. Joda det er rikelig med respekt. Dritt er det derimot når noen gjør det slutt uten engang å gidde å opplyse motparten.... Sikkert noen som kjenner seg igjen i det her på kg?
Skilpadden Skrevet 20. april 2014 #11 Skrevet 20. april 2014 Uansett, TS. Du burde ta den kjøreturen. Såpass mye bør du respektere ham. Selv om jeg skjønner det ikke frister å se ham, men etter 2 år syns jeg det blir altfor respektløst og rett og slett råtten gjort å si det er slutt over telefonen. Og siden du har mistet følelser så har du kanskje gitt tegn på det. Kanskje orker du ham ikke like mye som før, og kontakten har dabbet av og sånt? Hvis det er tilfellet kommer det heller ikke som et stort sjokk. Verst er når en later som om alt er bra også får man bomba slengt i trynet .. 2
Madelene B Skrevet 20. april 2014 #12 Skrevet 20. april 2014 Joda det er rikelig med respekt. Dritt er det derimot når noen gjør det slutt uten engang å gidde å opplyse motparten.... Sikkert noen som kjenner seg igjen i det her på kg? Jeg regner med at du tuller, og at du seriøst ikke mener dette. 1
Gjest Tris Skrevet 20. april 2014 #13 Skrevet 20. april 2014 Jeg regner med at du tuller, og at du seriøst ikke mener dette. Nei jeg tuller ikke. Jeg er voksen og realistisk. Noe jeg innser at flere av dere ikke er. 2
Madelene B Skrevet 20. april 2014 #14 Skrevet 20. april 2014 Nei jeg tuller ikke. Jeg er voksen og realistisk. Noe jeg innser at flere av dere ikke er. Så, burde admin se dette? Dette er vel ufint.......? 1
Gjest Tris Skrevet 20. april 2014 #15 Skrevet 20. april 2014 Jo, for du virker så mye eldre... Når det ikke er noe biggie for deg å bli dumpet over telefonen, så burde du heller ikke reagere så voldsomt Voldsomt? Jaja..
Patronus Skrevet 20. april 2014 #16 Skrevet 20. april 2014 Grunnen til at jeg ikke ville tatt det over telefon er for å gi rom for partneren til å reagere. Det er jo en sorg-prosess, og det kan være greit at du er tilgjengelig for spørsmål han sitter med. Ser for meg mange dager med sms'er og telefoner i hytt og gevær, nettopp fordi han sørger. Jeg anser det som å gi respekt ved å gjøre det slutt face2face. Man kan ha en lang samtale og muligens gi en trøstende klem. Det er lettere å gi han et avsluttende kapittel på denne måten 5
Miamaia83 Skrevet 20. april 2014 Forfatter #17 Skrevet 20. april 2014 Jeeses som det tok av her da Kommer til å reise til han. Men ser det blir litt vanskelig frem til da siden vi meldes jo en del. Huff. Synes synd i han siden han er jo en ålreit fyr! Men når jeg kjenner jeg ikke klarer være med enn glad i han som en venn.. Huff
Miamaia83 Skrevet 20. april 2014 Forfatter #18 Skrevet 20. april 2014 Uansett, TS. Du burde ta den kjøreturen. Såpass mye bør du respektere ham. Selv om jeg skjønner det ikke frister å se ham, men etter 2 år syns jeg det blir altfor respektløst og rett og slett råtten gjort å si det er slutt over telefonen. Og siden du har mistet følelser så har du kanskje gitt tegn på det. Kanskje orker du ham ikke like mye som før, og kontakten har dabbet av og sånt? Hvis det er tilfellet kommer det heller ikke som et stort sjokk. Verst er når en later som om alt er bra også får man bomba slengt i trynet .. Neida, 6 mnd. Men skjønner hva du mener.
Gjest Jørild Skrevet 20. april 2014 #19 Skrevet 20. april 2014 Jeg hadde ringt. Jeg synes ikke et seks måneders avstandsforhold kvalifiserer til fem timers reise. 2
Zilas Skrevet 20. april 2014 #20 Skrevet 20. april 2014 Som mann kan jeg si at det ikke har så mye å si om du møter opp i person. Det viktigste er at du gjør det på en ordentlig måte. Hvis forholdet har skrantet litt vet han kanskje hva som er i gjerdet. Bare forklar enkelt og greit at du ikke vil fortsette forholdet fordi du ikke har følelser lenger. Hadde dere vært samme lenger ville det nok vært annerledes, men 6 mnd.. Ok å ta det over tlf, hvertfall når det medfører en såppas stor ulempe for deg.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå