Gå til innhold

Alt fungerer, unntatt sex.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er herlig å prate med, stabil, reflektert, trygg, voksen og et fantastisk menneske. Men han er også helt utrolig dårlig i sengen.

Nå er jeg kanskje bortskjemt med elskere, ikke at det har vært mange, men begge de to siste har vært fantastiske, og jag har de siste tre årene hatt gleden av å kunne utforske min egen seksualitet i aller høyeste grad.

Kan jeg gå tilbake til litt fomling under dynen før 4-5 minutter med penetrering og ferdig? Kan jeg leve med en mann som jeg tror hadde blitt litt skremt om han visste om mine innerste fantasier?

Enda viktigere, kan det bli så mye bedre?

Vi har bare hatt sex 3-4 ganger, og jeg skjønner jo at det kan bli bedre, mest sannsynlig blir det det, men jeg vet ikke om det er nok. Det virker ikke som om han har interesse for sex egentlig, selv om han liker det rent fysisk. Jeg kan kanskje være litt mer pågående, ta litt mer initiativ og vise mer eksplisitt hvordan jeg vil ha det, men fyren er over 30, har flere forhold bak seg og jeg er egentlig ikke interessert i å bedrive opplæring i helt grunnleggende ting, for det er virkelig helt grunnleggende ting det skorter på.

Det er bare så synd at en så bra mann skal være så eksepsjonelt dårlig og smått egoistisk når det kommer til sex. Kan det være at han ikke er vant til at også kvinner nyter til det fulle og tror han burde bli fort ferdig eller at jeg egentlig ikke bryr meg så mye om sex?

Anonymous poster hash: e22e1...cf9
Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Synes du skal ta en lekende, men litt alvorlig prat med ham jeg.

Ikke alle menn over 30 har like gode eller lange erfaringer med kvinner som kjenner sin egen seksualitet, og faktisk har ikke alle menn over 30 like mye erfaringer med sin egen seksualitet heller.

Det kan vise seg at dere har et skattkammer som dere ikke har åpnet ennå.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med ham om det da:) Spør, foreslå å prøve ting, be ham dele en fantasi han kunne tenkt seg til å leve ut(noen fantasier lever man jo ikke ut) osv. Utforsk sammen rett og slett. Det synes jeg man burde gjøre når man ellers har det så fint sammen:) Sexen med samboeren min var jo ikke akkurat fantastisk da vi først starta i lag, men den er jo god nå fordi vi kjenner hverandres seksualitet bedre.

Anonymous poster hash: e9e79...816
  • Liker 1
Skrevet

Hvor lenge har dere kjent hverandre og datet?

Kanskje det er litt nytt og uvant for han(og deg) hvis forholdet er helt ferskt.

Men skjønner du er frustrert....

Skrevet

Jeg ville hvertfall gitt det en 10-12 ligg for å avgjøre om det blir bedre eller ikke.

Hvis det ikke er markant bedring så ville jeg prøvd noe annet. Et forhold der sexen ikke fungerer har dårlige fremtidsutsikter..

På den andre siden så kommer det jo litt an på din alder og hva utsiktene er til å finne noe "minst like bra eller bedre"..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle menn og kvinner burde vært flinkere til å fortelle hvordan de ønsker det etter å ha gått inn i nytt forhold. Ettersom alle menn og kvinner fungerer forskjellig, må man også på en måte starte på nytt hver gang. Noen ganger møter man noen som man har full klaff med med en gang, mens andre ganger sitter man igjen med følelsen av at den andre er en dårlig elsker. For det kan jo aldri være en selv som er problemet, ettersom det fungerte så bra med den siste.

Jeg gikk i den tro at en kjæreste av meg var dårlig i senga mange år tilbake. Jeg var frustrert, og visste ikke hvordan jeg skulle si det. Ville ikke såre. Men jeg ville gjerne gjøre noe med det. Vi endte opp med å snakke hele natta. Hun gjorde det samme hun gjorde med eksen hennes. Det fungerte for ham. Det fungerte ikke for meg. Men da vi visste om dette, så utforsket vi hverandre. Det ble mye prøving, feiling, og latter. Før hun endte opp med å være en av mine absolutt aller beste.

Sex er et samarbeid. Jeg tror ikke på å ene og alene gi den ene skylden på grunn av dårlig sex. Ikke uten å ha skikkelig kommunisert først.

Anonymous poster hash: d9607...613
  • Liker 5
Gjest Lille-pus
Skrevet

Alle menn og kvinner burde vært flinkere til å fortelle hvordan de ønsker det etter å ha gått inn i nytt forhold. Ettersom alle menn og kvinner fungerer forskjellig, må man også på en måte starte på nytt hver gang. Noen ganger møter man noen som man har full klaff med med en gang, mens andre ganger sitter man igjen med følelsen av at den andre er en dårlig elsker. For det kan jo aldri være en selv som er problemet, ettersom det fungerte så bra med den siste.

Jeg gikk i den tro at en kjæreste av meg var dårlig i senga mange år tilbake. Jeg var frustrert, og visste ikke hvordan jeg skulle si det. Ville ikke såre. Men jeg ville gjerne gjøre noe med det. Vi endte opp med å snakke hele natta. Hun gjorde det samme hun gjorde med eksen hennes. Det fungerte for ham. Det fungerte ikke for meg. Men da vi visste om dette, så utforsket vi hverandre. Det ble mye prøving, feiling, og latter. Før hun endte opp med å være en av mine absolutt aller beste.

Sex er et samarbeid. Jeg tror ikke på å ene og alene gi den ene skylden på grunn av dårlig sex. Ikke uten å ha skikkelig kommunisert først.

Anonymous poster hash: d9607...613

Det du sier er utrolig viktig.

Og jeg vil varmt råde til å starte med å dele ønsker, lyster, kunnskap om noen fantasier og om tenningsmønster nesten umiddelbart.

Om det utsettes kan det føles vanskeligere for hver dag som går.

AnonymBruker
Skrevet

synes det er litt utrolig å gi opp så fort. Ikke alle blir like fort komfortbale i sengen med en ny partner. Jeg og min kjæreste har vært sammen i et år nå. Før det hadde jeg et 6 års samboerskap bak meg, han et par små forhold, et par pulevenner og masse ons. Han var egentlig mye mer seksuelt erfaren enn meg. Jeg hadde hørst historier om ham, og trodde han var helt vill i sengen. Det var han ikke. Sexen vår de første 4-5 mnd var egentlig ganske kjedelige, helt ok, men kjedelig. Nå er det derimot noe helt annet. Det tok litt tid før vi ble kjennt med hverandre fysisk, før jeg turte å fortelle hva jeg likte Og før han turte å gjøre det han likte. På ons og lignende har han alltid bare kjørt på, så klart forhørt seg om at det er greit. men han brydde seg jo ikke hva de synes om ham.

Med meg var han redd for at han skulle skremme meg vekk, at jeg følte meg presset osv osv.

Anonymous poster hash: aa2e5...e05
Skrevet

Snakk med han, gi han en sjangs. Vis han -lær han;)

Skrevet

Ærlig talt TS, med det startinnlegget velger du en tilnærming farlig lik "prinsessesyndromet"

Her flagger du i øst og vest alt som ikke funker - med ham og så "argumenterer" du elegant med at du "kanskje" skal legge noe i potten selv for å få ting på glid (tog du den :lur:)

Det er såvidt du greier å formulere et spørsmål til forumet, i den grad du er interessert i råd vektet mot din misjon til å henge ut fyren.

Ta deg sammen, ta grep, gjerne om saken (hans), praten, handlingene og settinga - selv! :sinna:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...