Gå til innhold

Skoler i Birmingham styres etter Islam.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt feil :

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Alle-disse-kvinnene-vil-sende-barna-sine-pa-muslimsk-skole-7532293.html#.U1Q-A6KTK-Y

Jeg tror de fleste ønsker muslimske/koran skoler.

Anonymous poster hash: 3443f...631

Det burde ikke forbause noen at de fleste av en gruppe som allerede er tilknyttet en muslimsk skole, ønkser å sende barna sine på en muslimsk skole dersom det blir mulig. Vi vet jo allerede at en slik gruppe eksisterer, og oppslaget tilfører ikke noe ny informasjon.

Men det er også mange foreldre av muslimsk avstamning som ser at hvis barna deres skal lykkes i Norge, så trenger de å gå på norske skoler, og de trenger å gå i norske barnehager. Der jeg bor, treffer jeg dagstøtt på kvinner i hijab som følger ungene sine i barnehagen. Og den er ikke muslimsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg festet meg mest ved at skolene var organisert etter et prinsipp der dette var mulig. Det er etter min mening en forferdelig dårlig ide å overlate drift og styre av skolene til hvermansen. Da får man slike konsekvenser. De har det samme problemet i USA, men der er det først og fremst problemer med kristenfundamentalister. De GJØR omtrent det samme som i Birmingham, dvs de kødder med pensumet for at det skal være i overensstemmelse med de religiøse forestillingene deres, de kødder med undervisningen, og de kødder med ansettelsen av nytt personell.

Ja, vi kan selvsagt ikke snakke om islamisme i praksis uten at du - på ekstrem-apologetisk vis - må bringe inn ditt yndlingstema: Dissing av kristne.

Og, det er jo klart, når målet er total ensretting og 100% Politisk Korrekt "tenking", så er jo enhver innblanding fra andre enn sentralkommiteen absolutt uønsket.

Fremdeles lystig lesning her, hvor de som faktisk står bak svineriet, og deres åpenbare hensikter, ikke nevnes med ett ord :blomst:

Endret av Sir Winston
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke gjøre deg dum med vilje. Poenget med HA er at de fleste folk er redde dem og ville føyd seg uavhengig av hva politiet gjør og ikke. Du hadde kanskje våget å trampe de på foten fordi du er sikker på at politiet ville hjulpet deg? Tror ikke det...

Så er poenget at de mest ivrige muslimene er enda verre enn en gjeng harry MC fjols. Er mer sofistikerte i sin fremgangsmåte OG har myndigheter og naive fjotter som deg tvinnet rundt fingeren.

Anonymous poster hash: 572ef...455

Selvsagt ikke. Det er derfor vi HAR et politi. Til bruk mot HA og "de mest ivrige muslimene". Som forøvrig ikke ser ut til å ha NOEN tvinnet rundt fingeren. De kan jo knapt åpne kjeften og opplate sin røst til et forsikte "død over de vantro" før loven kommer og kødder med dem. Også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde ikke forbause noen at de fleste av en gruppe som allerede er tilknyttet en muslimsk skole, ønkser å sende barna sine på en muslimsk skole dersom det blir mulig. Vi vet jo allerede at en slik gruppe eksisterer, og oppslaget tilfører ikke noe ny informasjon.

Men det er også mange foreldre av muslimsk avstamning som ser at hvis barna deres skal lykkes i Norge, så trenger de å gå på norske skoler, og de trenger å gå i norske barnehager. Der jeg bor, treffer jeg dagstøtt på kvinner i hijab som følger ungene sine i barnehagen. Og den er ikke muslimsk.

Men, da er alt greit jo, du løste floken i (nesten) første forsøk: Du har sett en kvinne i hijab (hun må da selvsagt være rettroende muslim) bringe barnet til en barnehage, som du antar ikke er muslimsk.

Stålende, ekte og høyverdig integrasjon right there :blomst:

Alle som opplever problemer med innvandringen kan nå gå og ta seg en bolle!

En liten digressjon: Har du sjekket om de serverer leverpostei til ungene?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaså? Hvem skal innføre det da? Flertallet av muslimene støtter nemlig ikke dette hehe, derimot er brunskjortene og høyrerasistene sterke tilhengere av segregering

Anonymous poster hash: 9c700...e45

Du får se. Naiviteten din har sine grenser.

Anonymous poster hash: 12155...5bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi kan selvsagt ikke snakke om islamisme i praksis uten at du - på ekstrem-apologetisk vis - må bringe inn ditt yndlingstema: Dissing av kristne.

Og, det er jo klart, når målet er total ensretting og 100% Politisk Korrekt "tenking", så er jo enhver innblanding fra andre enn sentralkommiteen absolutt uønsket.

Fremdeles lystig lesning her, hvor de som faktisk står bak svineriet, og deres åpenbare hensikter, ikke nevnes med ett ord :blomst:

Det er bare enkle fakta. Når man lar dem som bor i en skolekrets bestemme innholdet av skolen, så risikerer man en slik utvikling. Eksemplet fra USA er ikke "dissing av kristne", det er bare en beskrivelse av hva som foregår i mange skolekretser i USA der det er mange kristenfundamentalister. Dvs mange nok til at de kan kuppe skolestyrene. De fleste driter i valgene til skolestyrer, og stemmer ikke. Mange av dem vet antakelig ikke hvem som er kandidater, engang.

I det øyeblikk en liten gruppering formulerer en agenda for å påvirke virksomheten gjennom å få sine folk valgt inn, er det lett for dem å vinne valget, ganske enkelt gjennom å være de eneste som bryr seg nok til å stemme.

Problemet ville ikke eksistert om man hadde latt innholdet av pensum og alle ansettelsesspm håndteres av profesjonelle under tilsyn av fylket eller tilsvarende.

Endret av Mann 42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men, da er alt greit jo, du løste floken i (nesten) første forsøk: Du har sett en kvinne i hijab (hun må da selvsagt være rettroende muslim) bringe barnet til en barnehage, som du antar ikke er muslimsk.

Stålende, ekte og høyverdig integrasjon right there :blomst:

Alle som opplever problemer med innvandringen kan nå gå og ta seg en bolle!

En liten digressjon: Har du sjekket om de serverer leverpostei til ungene?

Det er ikke så mange andre enn troende muslimer som går i hijab, så det er en ganske safe antakelse at det dreier seg om muslimer, og jeg vet at barnehagen ikke er muslimsk fordi jeg bor like ved. Det er en vanlig norsk barnehage.

Og ja, jeg skulle mene at dette er et eksempel på integrasjon, for ungene deres tilbringer det meste av dagen sin sammen med norske unger, og kommer til å være like klare for barneskolen som de andre ungene når den tida kommer. Til forskjell fra mange av de innvandrerbarna som går hjemme hos mor (godt hjulpet av kontantstøtten som Høyre og KrF i sin tid gav dem) til de må begynne på barneskolen med temmelig rudimentære norskkunnskaper og tilsvarende dårlige forutsetninger for å få noe ut av det.

De borgerlige har alltid vært så opptatt av at man skal kunne ha livssynsskoler, mest fordi de liker tanken på kristne skoler, og har aldri maktet å tenke tanken på at dersom de fremmedkulturelle skulle utnytte denne anledningen til å sende barna til skoler som er i tråd med sitt livssyn, så vil resultatet være at innvandrerbarn kan komme til å gå gjennom en vesentlig del av sin barndom og ungdom uten å tilegne seg noen av de kunnskapene de trenger for å klare seg i det norske samfunnet.

Det er veldig korttenkt, det hele.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får se. Naiviteten din har sine grenser.

Anonymous poster hash: 12155...5bb

For det kommer en dag, hva? Ta deg en bolle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det kommer en dag, hva? Ta deg en bolle.

Den som ler sist ler best. Du får bollen.

Anonymous poster hash: 12155...5bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart at denne saken kun er omtalt i Norge av Dagen:

http://www.dagen.no/2014/04/13/samfunn/michael_gove/skole/islam/231809

Ekstra ille er det at de har latt Al-Quaida sympatisører få lov å tale til barna.

Anonymous poster hash: 3443f...631

Jo, men ifølge professoren så er dette ikke noe problem, og dersom det nå likevel skulle være et lite problem så er det ikke islamistenes feil, det er den borgerlige regjerings.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...