Gå til innhold

Dere menn som har brukt fleshlight

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det like godt som "ekte vare"? Ser at disse fittene skrytes opp i skyene.

Typen har bestilt en slik, og jeg lurer på om jeg bør føle meg truet, hehe :)

Anonymous poster hash: 27f2d...515
Videoannonse
Annonse
Gjest Bitch Pudding
Skrevet

Er bare å dra frem XL dildoen.

• Liker 1
Gjest Majestetsjef
Skrevet

Er bare å dra frem XL dildoen.

Jasså! Du liker store ;-)

Gjest Bitch Pudding
Skrevet

Jasså! Du liker store ;-)

Sarkasme.

Jeg hadde deg i tankene når jeg skrev det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sarkasme.

Jeg hadde deg i tankene når jeg skrev det.

Noe sier meg at han slettes ikke er XL. Med mindre man går ut fra svenske størrelser...

Anonymous poster hash: 5443c...62b

• Liker 1
Gjest Bitch Pudding
Skrevet

Noe sier meg at han slettes ikke er XL. Med mindre man går ut fra svenske størrelser...

Anonymous poster hash: 5443c...62b

Vel, det var nok derfor han starta tråden sin.

Gjest lipgloss
Skrevet

Jeg har en fleshlight som jeg bruker ofte,kan love deg dyrt og hellig at den er fantastisk,den er tight og god og jeg kommer mye raskere en når jeg har sex med kona:)) foretrekker seff sex med kona,men fleshlight er bare helt rått:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en fleshlight som jeg bruker ofte,kan love deg dyrt og hellig at den er fantastisk,den er tight og god og jeg kommer mye raskere en når jeg har sex med kona:)) foretrekker seff sex med kona,men fleshlight er bare helt rått:)

Du får ha meg unnskyldt, men det tror jeg ingenting på :) Greit nok at den er deilig, men virkelig? BEDRE enn kona?

Skrevet

Du får ha meg unnskyldt, men det tror jeg ingenting på :) Greit nok at den er deilig, men virkelig? BEDRE enn kona?

Han skrev jo at han foretrakk sex med kona da. Også kommer man vel fortere når man bestemmer rytme og tempo helt selv.

• Liker 3
Gjest Coolaid
Skrevet

Har en selv, bruker den ganske lite forresten. Den er helt grei og på en god dag en bra opplevelse sammen med glidemiddel. Det finnes ting som er mye bedre, for eksempel Mx fighter, som begge kan bruke... men den går ikke i den samme kategorien..... Fleshlight er forresten litt styr å rengjøre... :fnise:

Ts, du har ingenting å frykte, det blir akkurat det samme som en dildo eller vibrator.... kjekt å ha men ekte saker er alltid best.

Gjest lipgloss
Skrevet

Du får ha meg unnskyldt, men det tror jeg ingenting på :) Greit nok at den er deilig, men virkelig? BEDRE enn kona? Anonymous poster hash: 27f2d...515

Jeg sa at jeg foretrekker å ha sex med kona,for det innebærer mye mer enn å stange ut og inn,men fleshlighten får meg til å komme som et skudd,den er stram og har spesielle riller og knotter inni,er bare helt amazing

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...