Gå til innhold

Kvinner er kanskje blitt for kravstore?


Gjest Majestetsjef

Anbefalte innlegg

Gjest Majestetsjef

Fordi den artikkelen tok for seg presset menn får fra ytre hold. Som i samfunnet/media. Ordet kvinne blir ikke nevnt en eneste gang faktisk. Det var din konklusjon. Det at du heller ikke tok med hele artikkelen gjør deg til problemet, fordi du vridde saken om til noe annet.

Skjønte du ikke at dette forventningspresset kom fra kvinner?

Enormt forventningspress

Austad mener at menn i dag utsettes for et enormt forventningspress på det seksuelle området. Menn i dag skal både være superelskere med store og vakre pikker og trente kropper, samtidig som de skal være forståelsesfulle og kosete. Rapporter om at gutter helt ned i debutalderen føler seg tvunget til å spise potenspreparater for å prestere maksimalt seksuelt underbygger Austads påstander."

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel puddingen, jeg leser bøker man også ikke finner på nett. Bøker puddingen. Internett er ikke et Alfa og Omega av troverdig kunnskap.

Anonymous poster hash: 34f57...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bitch Pudding

Skjønte du ikke at dette forventningspresset kom fra kvinner?

Enormt forventningspress

Austad mener at menn i dag utsettes for et enormt forventningspress på det seksuelle området. Menn i dag skal både være superelskere med store og vakre pikker og trente kropper, samtidig som de skal være forståelsesfulle og kosete. Rapporter om at gutter helt ned i debutalderen føler seg tvunget til å spise potenspreparater for å prestere maksimalt seksuelt underbygger Austads påstander."

Det kan like så godt være magasiner som forteller menn hvordan de bør være ovenfor partneren sin. KK elsker å lage slike saker. Så det blir jo bare spekulasjoner. Jeg tenker på samtaler med mine venninner og vi har aldri tenkt at det er kriteriene menn bør ha. Noen tenker kanskje det, men å fremstille det som om kvinner i flertallet gjør det, blir uansett for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange unskyldninger skal menn ha for å være overgripere? Hvorfor skal det hele tiden skyldes på kvinnene? Her er det en ny variant. Man skylder ikke på lettkledde, berusede kvinner. Nei, nå påstås det at kvinner er ansvarlige, fordi de ønsker store peniser. Så da kan menn med små og normale peniser bli overgripere.

Jeg lurer på om det er gjort undersøkelser der man måler penisen til overgriperne. Har de virkelig små peniser? Jeg vedder på at dette er bullshit. Nå må snart menn inse at det er overgriperne som har skylden for at de overgriper, ikke alle andre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Jeg er ikke enig i at troverdigheten blir lavere bare fordi man plukker ut, og bruker enkelte avsnitt. Skulle jeg redegjort for alle mine kilder her ville jeg måtte lastet opp flere bøker. Dere angriper mannen og ikke ballen her.

Anonymous poster hash: 34f57...458

Dere? Har ikke sagt noe om ts, men jeg mener han angriper saken fra feil side. Problemet menn har med sitt eget utstyr er ikke skapt på grunn av kvinners kravstorhet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bitch Pudding

Vel puddingen, jeg leser bøker man også ikke finner på nett. Bøker puddingen. Internett er ikke et Alfa og Omega av troverdig kunnskap.

Anonymous poster hash: 34f57...458

Men nå tok vi utgangspunkt ut ifra artikkelen du kom med. Vi er enige hvis vi sier at media først og fremst mener at menn skal være velutstyrte superelskere. Jeg er ikke enig om at det er kvinner i flertall som har stilt det kravet.

Endret av Bitch Pudding
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Majestetsjef

Hvor mange unskyldninger skal menn ha for å være overgripere? Hvorfor skal det hele tiden skyldes på kvinnene? Her er det en ny variant. Man skylder ikke på lettkledde, berusede kvinner. Nei, nå påstås det at kvinner er ansvarlige, fordi de ønsker store peniser. Så da kan menn med små og normale peniser bli overgripere.

Jeg lurer på om det er gjort undersøkelser der man måler penisen til overgriperne. Har de virkelig små peniser? Jeg vedder på at dette er bullshit. Nå må snart menn inse at det er overgriperne som har skylden for at de overgriper, ikke alle andre.

Det er ikke overgrep som diskuteres her. Det var bare overskriften i artikkelen der jeg tok ut en høyst reel problemstilling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puddingen, jeg er AB i denne tråden, og ikke TS.

Anonymous poster hash: 34f57...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bitch Pudding

Puddingen, jeg er AB i denne tråden, og ikke TS.

Anonymous poster hash: 34f57...458

Ja det går litt fort i svingene. Uansett det var artikkelen han kom med som var fokuset. Alt annet blir jo bare diffust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nettopp. Og jeg mener at hans troverdighet ikke er svekket. Man behøver ikke legge ved hele kildematerialet. Man kan nøye seg med utdrag.

Anonymous poster hash: 34f57...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bitch Pudding

Ja, nettopp. Og jeg mener at hans troverdighet ikke er svekket. Man behøver ikke legge ved hele kildematerialet. Man kan nøye seg med utdrag.

Anonymous poster hash: 34f57...458

Der er jeg uenig. Som sagt, det var kun en link han trengte å legge ut. Artikkelen får en annen vinkling i helheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Majestetsjef

Dere? Har ikke sagt noe om ts, men jeg mener han angriper saken fra feil side. Problemet menn har med sitt eget utstyr er ikke skapt på grunn av kvinners kravstorhet.

Dere bruker så mye energi på å ta bort problemstillingen. Jeg får fortsette å lese enkelte ganger her inne og ikke bli aktiv, for dette gidder jeg ikke å bruke tiden på.

Kravet I DAG er blitt alt for stort fra kvinner (ikke alle). Jeg har eksempler fra dagliglivet som jeg ikke tar med her for ikke å la noen bli gjenkjent. Dessuten holder det med den delen av artikkelen jeg la frem og det jeg selv skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ofte håpløst å diskutere med fruene her inne på KG Majestetsjef ;)

Anonymous poster hash: 34f57...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som slo meg er hvordan kan menn med små peniser voldta noen? Altså hva skal de voldta med? Hvis jeg drar til Kina og en mann prøver å voldta meg da blir det litt sånn ok, har du satt på en strap on eller hva er greia?



Anonymous poster hash: 9b819...f3b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist kvinner ikke er fornøyd med mitt kjønnsorgan så er det de sitt problem ikke mitt.

Bra! Skulle ønske flere menn tenkte som deg. Min erfaring er at det er menn som er mest cock obsessed.

Anonymous poster hash: 9b819...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Majestetsjef

Det som slo meg er hvordan kan menn med små peniser voldta noen? Altså hva skal de voldta med? Hvis jeg drar til Kina og en mann prøver å voldta meg da blir det litt sånn ok, har du satt på en strap on eller hva er greia?

Anonymous poster hash: 9b819...f3b

Snakker ikke om overgrep. Men om krav!

Det er vel ikke til å stikke under en (rulle)stol at menn med små peniser har fått et handicap - med Dagens krav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Sånn, da fikk vi usikre menn til å lukke seg inn i seg selv. Flott!

Det blir flere og flere usikre menn på grunn av de enorme kravene som stilles, slik det refereres til i artikkelen.

Er det mulig å fire litt på kravene?

Er det mulig å slutte med dette fjast ditt?

Jeg ser meg dritt lei på usikre menn som deg til stadighet bruker KG som en klageorgan for å sverte kvinner!

Har du noen gang tenkt deg at det er gjerne din personlighet som gjør at du ikke klarer å komme overens med halve av jordens befolkning??

Evne til selvinnsikt og et oppblåst ego preger mange menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Jeg blir stadig overrasket over hvor unik jeg og mine venner og bekjente er. Vi prater om mye rart sammen, men penisstørrelse har ALDRI vært et tema. Når jeg har truffet nye menn har det heller aldri slått meg at det skal være et tema.

Merkelig hvordan jeg alltid er unntaket som bekrefter regelen da. Disse kravstore kvinnene dere snakker om må befinne seg på andre kanter av landet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Vist kvinner ikke er fornøyd med mitt kjønnsorgan så er det de sitt problem ikke mitt.

Nettopp!

Da blir det deres tap da de er opphengt i penisen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...