Gå til innhold

Krisemetoder!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har vært trist og lei meg i påsken og spist litt for mye påskegodt enn hva som er bra. Vi snakker vafler, pølser, godteri, sjokolade, potetgull og null trening. Bare en og annen skitur. Treningssenteret er stengt frem til mandag, og typen kommer hjem på mandag. Vi er i langdistanseforhold som er veldig nytt. Forrige gang han så meg (noen uker siden) så var jeg i skikkelig god periode og så bra ut naken. Han sier han gleder seg til å se meg og kroppen min igjen, men jeg gruer meg. Føler jeg har masse nytt fett ytterst. Er ganske oppblåst av alt godteriet, og har ikke "Gått ordentlig på do" på to uker eller noe. Føler meg rett og sletter skikkelig ekkel.

I morgen er altså min siste sjanse. Får ikke trent i morgen, men har vurdert å spise minimalt (kanskje bare frokost). Har prøvd det før, og da har jeg virketmindre fordi magesekken har krympet. Vet det høres litt ekstremt ut. Har ganske mye vannansamling også.

Trenger tips! :(:(



Anonymous poster hash: 5d007...9b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drikk minst 2 liter vann, spis masse grønnsaker; brokkoli, blomkål, paprika, osv. Spis egg og rent kjøtt som kyllingfilet. ikke noe karbo, usunt fett eller spesielt mye kcal.

Om du må få ut noe avføring drikk 1 liter vann med 5 ts natron i. Etter 20 minutter begynner det å komme ut.

Utenom det kan du shave deg på hele kroppen, ta på deg body lotion, dusje og sminke deg pent :)



Anonymous poster hash: 2fb44...289
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser slike innlegg blir jeg trist og tenker at vi lever i en syk, syk verden, med et sykelig fokus på utseendet, som igjen resulterer i et sykelig fokus på mat og trening. Kjære TS, om din nye kjæreste ikke tåler å se deg "oppblåst" og med et par ekstra påskekilo er han virkelig ikke noe tap uansett. Ta litt ekstra vare på deg selv frem til mandag, stell deg pent, og når typen kommer slår du deg på magen/tar et godt grep i de ekstra valkene og sier med glimt i øyet at det ble litt mye kos i påsken, så du ser frem til at treningssenteret åpner igjen på mandag.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser slike innlegg blir jeg trist og tenker at vi lever i en syk, syk verden, med et sykelig fokus på utseendet, som igjen resulterer i et sykelig fokus på mat og trening. Kjære TS, om din nye kjæreste ikke tåler å se deg "oppblåst" og med et par ekstra påskekilo er han virkelig ikke noe tap uansett. Ta litt ekstra vare på deg selv frem til mandag, stell deg pent, og når typen kommer slår du deg på magen/tar et godt grep i de ekstra valkene og sier med glimt i øyet at det ble litt mye kos i påsken, så du ser frem til at treningssenteret åpner igjen på mandag.

Så sant. Det er trist å lese slike innlegg.

TS - jeg kan garantere deg at din kjæreste ikke vil se dette såkalte påskefettet ditt. Nyt heller tiden sammen med han istedet for å bruke tid på å bekymre seg for noe som ikke er noe å tenke på en gang.

Anonymous poster hash: 83995...6c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser slike innlegg blir jeg trist og tenker at vi lever i en syk, syk verden, med et sykelig fokus på utseendet, som igjen resulterer i et sykelig fokus på mat og trening. Kjære TS, om din nye kjæreste ikke tåler å se deg "oppblåst" og med et par ekstra påskekilo er han virkelig ikke noe tap uansett. Ta litt ekstra vare på deg selv frem til mandag, stell deg pent, og når typen kommer slår du deg på magen/tar et godt grep i de ekstra valkene og sier med glimt i øyet at det ble litt mye kos i påsken, så du ser frem til at treningssenteret åpner igjen på mandag.

Feil! "Ser fram til masse deilig trening i senga sammen med deg" er rett :laugh:

Hvis han da bryr seg et millisekund om noen innbilte valker, så er han null-nix&nada å samle på :hug:

TS, ikke bekymre deg, du har egentlig ikke lagt på deg, men du har sikkert litt vann i kroppen, har du i tillegg forstoppelse på 14.dagen, så er det klart du kjenner deg mye større.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bryr seg nok ikke så mye, han syntes jeg er pen ua sett, jeg er ikke overvektig på noen måte. Men det har likevel noe å si for selvfølelsen min. Jeg har gått fra å veie 58 til 61. Jeg vet det ikke er mye, men jeg kjenner stor forskjell. Har fått "bulemage" og ekstra fett. Føler det bare

Ts



Anonymous poster hash: 5d007...9b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han bryr seg nok ikke så mye, han syntes jeg er pen ua sett, jeg er ikke overvektig på noen måte. Men det har likevel noe å si for selvfølelsen min. Jeg har gått fra å veie 58 til 61. Jeg vet det ikke er mye, men jeg kjenner stor forskjell. Har fått "bulemage" og ekstra fett. Føler det bare

Ts

Anonymous poster hash: 5d007...9b3

Hvor høy er du?

Anonymous poster hash: df0f3...51d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Og etter en liten normal uke er du der du var.

Ikke har du vært skikkelig på do på en god uke, og maten inneholder både sukker og salt som binder vann.

Når uken er over vil du se at du er der du var før påske tenker jeg.

Det som bekymrer meg mer er at du har de tankene du nå har fordi du har hatt det koselig i påsken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All spisingen har føltes som en plikt, er nok derfor jeg har dårlig samvittighet. Folk setter frem kaker, lager vafler, steker pølser, og gir meg påskeegg. Alt med gode intensjoner, men jeg er kvalm og lei av å føle meg sliten og ekkel av sukker og mangel på næring.

Traff han igjen i dag, det var et hyggelig møte, men jeg gleder meg til å føle meg ekstra sexy igjen :)

Jeg er 1.70:)

TS



Anonymous poster hash: 5d007...9b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...