AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #1 Skrevet 19. april 2014 Jeg har i en ukes tid hatt småkløe nedentil, men har regnet med at det ville bli borte. Jeg trener mye, og det blir jo klamt med syntetisk tøy og mye fuktighet, det kan jo føre til litt ubalanse. På tirsdag kjørte jeg bil i 5-6 timer med seteevarmer på full guffe, og da jeg kom frem til hytta var kløen værre. Og dagen etter hadde jeg gul tyntflytende utflod som luktet bittert, men ikke fælt. Tenkte med en gang sopp og kjøpte canesten. I går fikk jeg blødninger, men svært lite og det er veldig "rosa" farge på blodet. Kjøpte tamponger, men det er for smertefullt å bruke, det siste døgnet har det verket i nedre del av magen. Jeg klarer ikke kjenne igjen smerten (det er over 8måneder siden sist mens, pga nytt prevensjonsmiddel). I løpet av kvelden har jeg fått feber og er veldig dårlig.. Håper at dette bare er influensa + sopp + mens, men hva skal jeg se etter om jeg skal utelukke infeksjon? Jeg har hatt samme sexpartner i fem år pg aldri hatt kjønnssykdom før.Anonymous poster hash: bb52b...4f1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå