AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #1 Skrevet 19. april 2014 Hei. Tenker å bestille en tur til Side i Tyrkia, men.. Jeg leter og leter og blir egentlig mer usikker på hva jeg skal velge og hvilket firma jeg skal bestille av. Blir en reise for 2 pers og vi har et budsjett på maks 11 500.. Så det jeg lurer på er egentlig om jeg burde bestille fra de kjente Ving, Apollo, Startour eller Detur, Tyrkiareiser som spesifiserer seg mer på dette reisemålet? Noen som har noe å anbefale? Vi reiser i slutten av juli - starten av august, er det like mange turiser der på den tiden? Anonymous poster hash: b9a16...9a7
Miss Lucky Skrevet 19. april 2014 #2 Skrevet 19. april 2014 Reis med det selskapet som har et ok hotell å tilby i den prisklassen dere ønsker. Jeg er mye i Tyrkia, har ferieleiligheter der, så hoteller har jeg ikke noe særlig erfaring med. Det er en del turister i slutten av juli ja, og så er det i varmeste laget.
Gjest navnelapp Skrevet 19. april 2014 #3 Skrevet 19. april 2014 Må dokke ta ferie då? Det er heilt feil tid om ein ikkje er tvungen til det.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #4 Skrevet 20. april 2014 Helt feil tid? Litt drøy påstand da de aller fleste drar til Alanya i nettopp juli/august..Anonymous poster hash: d4fbf...469
Miss Lucky Skrevet 20. april 2014 #5 Skrevet 20. april 2014 Er vel nettop derfor det er "feil" tid å reise på. "Alle" andre reiser da, som gjør at prisene ofte er dobbelt av hva det er ellers + det er den varmeste perioden. 2
Gjest navnelapp Skrevet 20. april 2014 #6 Skrevet 20. april 2014 Jepp, det Miss Lucky sa. Kan ein reise utanom 23. juni-20. august bør ein gjere det.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #7 Skrevet 22. april 2014 Det er da vi har mulighet til å reise ja.. tidligst 28 juli. Anonymous poster hash: b9a16...9a7
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #8 Skrevet 22. april 2014 Da ville jeg, med mindre 40 grader er noe dere setter pris på, valgt et annet reisemål enn Tyrkia. Anonymous poster hash: c1f3f...574
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #9 Skrevet 23. april 2014 Hm.. været har vi tenkt på og det er vel derfor man velger å reise til Tyrkia? Så det er vel egentlig ikke reisemålet jeg er usikker på. Men setter pris på alle tilbakemeldinger Anonymous poster hash: b9a16...9a7
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #10 Skrevet 24. april 2014 Vi skal til Antalya første uka i august. Varmen skremmer oss ikke, blir bare deilig det Vi valgte startour. De har alternativ for par også. Og kjempegod service. De ringer deg for å sjekke om du lurer på noe før reisen. Og de er på hotellet hvis det skulle være noe. God ferie PS: ikke vent lenge med å bestille, det begynner å bli nokså utelukket.Anonymous poster hash: d4fbf...469
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå