Gå til innhold

Kos og kaos

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet hvilken do jeg kommer til å bruke fremover! Jeg er ferdig med første strøk, og det blir så fiiiint! :strix:

Jeg var alene hjemme mens jeg malte, og det skjer sannelig ikke ofte! Nå kom nettopp han godeste hjem, og vi må vel snart hente jentene hos svigers, må bare slappe av litt først :nigo:

Skrevet

Plutselig ble det fornying av soverommet også! :nigo:

Skrevet

Haha, skikkelig bitt av oppussingsbasillen du!! Så gøy, hvordan ble soverommet?!

Skrevet

Foreløpig har jeg malt ett strøk på én vegg. Gleder meg til ungene er i seng, så jeg kan fortsette! :fnise: Jeg er veldig spent på hvordan det blir. Foreløpig er jeg veldig fornøyd! Fargen ser helt ulik ut på de to rommene. Wc-rommet er lite og uten vinduer, mens soverommet har to store vinduer. Det har mye å si for fargen! :jepp:

Skrevet

Høres kjempefint ut :jepp: flink du er :klappe:

Skrevet

Bilde av fargen? Jeg trenger inspo :nigo:

Skrevet

Veldig deilig med litt fornying, og særlig når det blir så lækkert! :tommelsmil:

Diddles: Gjør som meg, sjekk ut #blåharmoni på instagram :jepp:

Jobb igjen i dag. Egentlig bare deilig, særlig siden jeg nå har unnagjort denne ukens arbeidsdager! ;) Jeg hadde medarbeidersamtale i dag, og fikk vite at jeg får kontrakt på 20% til fra mai og ut året :hoppe:

For øvrig kom våren i dag. Vi har hatt knallvær hele påska, men litt skarp vind. I dag var den borte, og lufta var en helt annen. Jeg dro rett fra jobb på terrengløp. Det var 18 grader, så jeg er glad jeg lot løpejakka ligge i bilen. Årets første t-skjortejoggings, deeeeeilig! :bolledeig::sol:

Skrevet

Vi har hatt selvpålagt godtestopp i halvannen uke. Føles som halvannet år... I natt drømte jeg til og med at jeg spiste sjokolade! :ler: Planen er å holde ut frem til neste fredag. Det har egentlig gått veldig greit hittil, men jeg mistenker at syklusen min spiller inn her nå... :bond::sikle:

Skrevet

Åh det er heavy shit asså med godtestopp :bond: Jeg er jo i samme greia, for å fri meg litt fra sjokoladens grep om meg :ler: Det er seriøst ikke greit når sjokoladen fullstendig overtar tankene!!! Jeg heier på dere!!!

Skrevet

Jeg heier på deg og! :duskedame: Er du avholds på ubestemt tid? Her virket det fullstendig uoverkommelig med mer enn de to ukene frem til S sin bursdag! :ler: Så får vi se hva som skjer etter den helga... Målet må være å begrense det til lørdagene, men det sklir så lett ut, og plutselig sitter vi der med nesa i godteposen hver eneste kveld... :flau:

Skrevet

Jeg er avholds på ubestemt tid ja - men jeg setter meg små, overkommelige mål etterhvert..det begynte med snopefri helg, så ut uka..nå er det ut april mnd :nigo: Begynte med kun sjokolade på lørdagen, men når jeg spiser for en hel uke i løpet av en dag så funker det bare ikke :roll:

For meg er nok sjokolade som narkotika å regne..det er faktisk så ille at jeg ikke registrerer selv hvor mye jeg inntar!! *hvisker* og kjøper ny sjokolade for at ingen skal oppdage at jeg har spist alt vi kjøpte :flau:

Eks. kan kjære kjøpe to store sjokoladeplater fordi det er på tilbud..i hans hode varer de i en evighet!! Så starter det med at jeg tar èn stripe sjokolade til kaffien fredagsmorgen..utover dagen er jeg titt og ofte innom skapet og knekker meg en rute! Fredagkveld er det bare 1 plate med sjokolade igjen..og lørdag kveld er det kanskje 2 striper igjen av den siste plata - hvorpå kjære litt oppgitt spør meg om jeg har spist alt selv :sjenert: Jeg ser ikke selv hvor mye jeg spiser før han påpeker at nå har jeg gjort det igjen............glefsa i meg uten å tenke at andre vil ha........

Så her er det full brems på sjokoladen! Jeg har mørk sjokolade (80%, liker det egentlig ikke :fnise:) i skapet som jeg kan ta av hvis det blir helt uutholdelig (type når jeg får mensen, da er jeg helt insane godtesjuk!) men enn så lenge ligger den urørt :danse: Annet snop og chips og sånn har jeg ikke lyst på heldigvis, men jeg gir meg selv lov å spise is hvis de andre skal ha det! Prøver å kose meg med andre ting da, men det gir ikke den samme tilfredsstillende følelsen som sjokolade..tydeligvis gir ikke den det heller siden jeg spiser til det er tomt :ler:

Skrevet

Er du min sister from another mister? :sjenert::hoho:

Skrevet

Oj, så flink du er! Tror jeg omtrent har spist sjokolade hver dag i et år jeg. Er under ti ganger jeg ikke har dytta i meg et eller annet.... Burde virkelig ha godtestopp selv, men tror ikke mannen er med på dette da blir det fryktelig vanskelig (godt å ha noen å skylde på :ler: )

Skrevet

Er du min sister from another mister? :sjenert::hoho:

:hoho: godt mulig det ;)

Skrevet (endret)

I dag skulle vi egentlig passe ei lita frøken på 3 1/2, men hun hadde dessverre blitt syk. Da blir det en tur til Dyreparken i finværet istedet :sol::is::bolledeig: Elsker våren! :jepp:

I går plantet jeg stemorsblomster og lobelia i noen krukker, og hagemøblene fikk komme ut av boden. Vi var ute fra morgen til kveld, og det var så deilig! :hoppe:

Våren altså..! Den er virkelig i ferd med å bli min favorittårstid, fordi vi fremdeles har så mye godt i vente. Nyt, nyt, nyt! :hjerte:

Endret av Mazilla
Skrevet

Årh, jeg er så enig med deg! Jeg er skikkelig kvalmt vår-lykkelig for tiden. :fnise:

Skrevet

Godt det ikke bare er meg! :fnise:

I dag er det fire år siden termindato med S. Fire år! :daane::bond:

Skrevet

Så deilig klissete lykkelig du er da :hjerte::klemmer: Våren er fantastisk!!!

Tenk, 4 år? DET er sprøtt det!! Fatter det ikke jeg........

Skrevet

Hipp hurraaaa for den vakre 4 åringen :hoppendeglad::strix::hoppendeglad:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...