Gjest Doh Skrevet 21. mars 2015 #1061 Del Skrevet 21. mars 2015 Fine R! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 22. mars 2015 #1062 Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) Gratulerer med dagen til fine lille R! ...husker så godt denne dagen i fjor, da jeg var SÅ glad på dine vegne for at ting skjedde, samtidig som jeg følte at du svikta meg på det aller groveste ... Nyt dagen med ettåringen deres! Endret 22. mars 2015 av kisskissbangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. mars 2015 #1063 Del Skrevet 22. mars 2015 Hipp hurra for R Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 22. mars 2015 #1064 Del Skrevet 22. mars 2015 Gratulerer med ettårsdagen til R! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 22. mars 2015 #1065 Del Skrevet 22. mars 2015 Gratulerer så mye med en ettåring i huset! Herlig bilde på Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. mars 2015 Forfatter #1066 Del Skrevet 22. mars 2015 Gratulerer med dagen til fine lille R! ...husker så godt denne dagen i fjor, da jeg var SÅ glad på dine vegne for at ting skjedde, samtidig som jeg følte at du svikta meg på det aller groveste ... Nyt dagen med ettåringen deres! Takk! Jeg lette frem igjen graviditetsboka mi her i går, og fikk skikkelig flashback til de forferdelige dagene! Vi nyter. Særlig akkurat nå, for nå sover hun! Hipp hurra for R Gratulerer med ettårsdagen til R! Takk! Gratulerer så mye med en ettåring i huset! Herlig bilde på Facebook Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. mars 2015 Forfatter #1067 Del Skrevet 22. mars 2015 Nå er det drøyt to timer til gjestene kommer. Det meste er klart, vi må bare varme pølser og lage kaffe når det nærmer seg. Jeg har laget smashkake (den ser farlig god ut!!), blåbær- og bringebærmuffins og eple- og gulrotkake. (Muffinsene og kaka er med samme grunnrøre, så det er ikke så voldsomt som det høres ut! Jeg gadd bare ikke å lage flere muffins, så jeg helte eple- og gulrotrøra i ei kakeform.. ) Ellers er det pyntet med rosa vimpelrekke, rosa lys og rosa glitterduk oppå den hvite duken. Sånn går det når man har med seg ei på snart 4 på shopping! Bursdagsbarnet sover og aner fred og ingen fare, og han godeste har tatt seg en liten timeout. S ser på Dyrepasserne i opptak for n'te gang i dag. Den samme episoden om igjen og om igjen. Så her har vi gleden av å se ponnier i brunst på repeat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. mars 2015 #1068 Del Skrevet 22. mars 2015 Gratulerer så mye med dagen til R!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 22. mars 2015 #1069 Del Skrevet 22. mars 2015 Gratulerer så mye med dagen til R! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 22. mars 2015 #1070 Del Skrevet 22. mars 2015 Gratulerer med ettåring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. mars 2015 #1071 Del Skrevet 22. mars 2015 Gratulerer så mye med dagen til den herlige, store lille ettåringen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 23. mars 2015 #1072 Del Skrevet 23. mars 2015 Gratulerer så mye til søte lille R og resten av familien Tenk, ett år allerede Det er en stor dag det!! Håper dere koste dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 23. mars 2015 #1073 Del Skrevet 23. mars 2015 Gratulerer så mye med ettåring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. mars 2015 Forfatter #1074 Del Skrevet 24. mars 2015 Tusen takk, kjære søte dere! Jeg har jo plutselig ikke noen baby lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. mars 2015 Forfatter #1075 Del Skrevet 26. mars 2015 (endret) Takk og pris for at jeg ikke skulle på jobb i dag! Vi våkna opp til hauger og lass med snø i dag. Ikke akkurat det jeg hadde bestilt, men fint lite å gjøre med... Våren er ventet i morgen den dag, så snøen forsvinner forhåpentligvis fort igjen! Selv om jeg ikke skulle på jobb, måtte jeg likevel ut. S hadde time på sykehuset kl 9. Kvart over åtte ringte barnevakten; innesnødd og uten sjanse til å komme seg hit! R hadde nettopp sovna, så hun måtte vekkes for å være med. Himmel og hav! Jeg var ikke supergira på å kjøre i det hele tatt, og i hvert fall ikke med mine to kjæreste skatter i baksetet! Heldigvis gikk det bra, og vi fikk krongla og krangla oss avsted på et vis, delvis på ubrøyta vei i hjulspor, og kom frem på poliklinikken fire minutter på ni! Mandelfjerninga er satt på vent et halvt år, for legen var litt usikker. Hadde jeg stått på, så kunne vi nok ha fått operasjon nå, men jeg vil egentlig heller se det an når legen er såpass usikker. Tar jo ikke lett på full narkose og eventuelle komplikasjoner, samt mye vondt og to uker hjemme fra barnehagen! Jeg skulle egentlig levert S i barnehagen etterpå, men vi tok istedet en liten stopp på kafé og så dro vi hjem. Nå har vi bura oss inne, og har ingen planer om å forlate huset igjen med det første! Kjøreturen i dag var forresten R sin første i nytt bilsete. Vi kjøpte cybex sirona på kundekveld på Barnas hus i går kveld. Hun brydde seg ikke nevneverdig.. Nå kan svigerfar ha maxicosien i sin bil frem til R begynner i barnehagen 1. mai og han er ferdig som dagpappa. Innen mai må vi finne ut hva vi gjør, for da er nok babysetet modent for utskiftning, og vi har et sete for lite. Nå sitter begge jentene veldig bra i hovedbilen, men vi mangler ett i bilen til han godeste. S har britax maxway der, og passer forsåvidt det en stund til (tror jeg). Et alternativ er å kjøpe et sete til til R til den bilen, da fortrinnsvis enten sirona eller maxway, fordi han tross alt ikke har allverdens med plass.. Et annet alternativ er å la R overta maxwayen, og kjøpe en beltestol til S til den bilen. Hun er jo 4 år innen det blir aktuelt, og kommer ikke til å kjøre andre steder enn mellom hjemme og barnehagen, og med unntak av et par hundre meter er fartsgrensa maks 50, og stort sett 40.. Samtidig sitter hun jo egentlig veldig greit i setet sitt, og i og med at han godeste jobber med trafikksikkerhet er han over gjennomsnittet opptatt av å sikre best mulig, i tillegg til å gå foran som et godt eksempel. Hmms, vi får nesten se litt på hvordan hun sitter i maxwayen i den lille bilen nå, og så gjøre en vurdering etter det. Hvis hun snart vokser ut av setet, blir det nok beltestol, mens hvis hun har mye å gå på, får vi heller kjøpe et nytt til til R. Endret 26. mars 2015 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 26. mars 2015 #1076 Del Skrevet 26. mars 2015 Bare innom og leser meg opp litt. Litt av en kjøretur i morges kan jeg tenke meg Bare sjeleglad for at bakken er bar her jeg bor Gratulerer med 1 åringen forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. mars 2015 Forfatter #1077 Del Skrevet 27. mars 2015 Bare innom og leser meg opp litt. Litt av en kjøretur i morges kan jeg tenke meg Bare sjeleglad for at bakken er bar her jeg bor Gratulerer med 1 åringen forresten! Så hyggelig! Takk for gratulasjoner, det er utrolig så fort tida går! Bakken er heldigvis bar igjen her også nå, så nå må bare snøhaugene tine, og så kommer krokusen frem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 31. mars 2015 #1078 Del Skrevet 31. mars 2015 Har du fått tilbake krokusen ennå? Her begynner de siste restene av torsdagens gigasnøfall å slippe taket, men helt borte er ikke snøen ennå... God påske til deg og familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 31. mars 2015 #1079 Del Skrevet 31. mars 2015 God påske til dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. mars 2015 Forfatter #1080 Del Skrevet 31. mars 2015 (endret) Takk for det! Krokusene er tilbake, og vi har flott vårvær! Best i landet, leste jeg i går. Jeg tok meg fri i dag jeg, så her har vi ferie hele gjengen. Han godeste skal en liten tur på jobb i morgen, men ikke så lenge. I dag hadde vi noen arbeidsfolk her et par timer, så da tok jeg med meg jentene på vift. Vi kjøpte maling til noen små prosjekter. Etter 2 1/2 år med hvite vegger i alle rom, føler jeg virkelig det er på tide med litt forandring. Begynner i det små, med et lite toalettrom. Var lenge usikker på fargevalg, men etter litt insta-inspo landet jeg på Jotun Blå harmoni. Den ser skikkelig fin ut! Hvis jeg er riktig flink, kan jeg kanskje få det unnagjort i løpet av påska. Må bare gjøre det kjedelige forarbeidet først, med vasking og maskering... Etter malingkjøpet var vi på kafé. Galskap alene med to små kanskje, men det gikk som en drøm! Svigermor sa litt overgitt i går at svigerinna mi overhode ikke kan være alene med sine to, men det kan jeg Men så er S mye enklere å ha med å gjøre enn deres på 3 1/2.. Hun styrer definitivt showet i den familien! Men det var en digresjon.... Etterpå skal vi på skoshopping med R og oldemor. Hun (min mormor) kjøper de første skoene til alle oldebarna. Tenk at min lille snuppe allerede trenger sko! Her om dagen gikk hun 15 skritt! Endret 31. mars 2015 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå