Gå til innhold

Kos og kaos

Mazilla

Anbefalte innlegg

Jobb igjen i dag, og det blir et kjærkomment avbrekk fra tilværelsen som blekksprut/supermamma/husmor/sykepleier :fnise:

Håper og tror S er klar for bhg igjen. R skal til svigerfar, for stakkars han godeste ligger rett ut med nesten 37.5 i feber! :daane::roll: Hallo, her har S hatt borti 40 i ei uke, og gått glipp av både karneval og barnebursdag, men hun har langt fra klaget like mye som han har gjort bare i løpet av det siste døgnet... Her snakker vi dyna i sofaen med hodet såvidt stikkende frem, og et stakkarslig lite stønn i ny og ne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho: Mannfluensa er det verste. Jeg pleier å rømme huset når mannen er sånn, for det er så usexy og ynkelig at jeg blir sprø. :ler:

Håper S er klar for barnehagen i dag. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er i barnehagen, iført prinsessekrone og tyllkjole, klar for karneval en uke på etterskudd! :ler:

Jeg er på jobb og nyter stillheten før den ventende helga... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars, jeg er vel egentlig litt urettferdig mot han her inne, for han er jo i rettferdighetens navn syk i utgangspunktet, og det gjør jo sitt til å slå han ekstra ut... Når det er sagt er det godt å ha et sted å blåse ut litt, så da får han nok noen ganger gjennomgå litt for mye her :sjenert:

Over til noe helt annet: Jeg fikk en god nyhet på jobb i dag! Jeg er ønsket på et prosjekt som er myyyye mer relevant for meg enn den stillingen jeg har nå, og får være med der i tillegg til mine nåværende 50%! :nigo: Trives for øvrig veldig godt i jobben hittil, og det blir nok enda bedre når jeg får jobbe med noe relevant i tillegg! Akkurat når og hvor mye det blir, gjenstår å se, men jeg er ihvertfall med! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det absolutt lov å blåse fra seg :Nikke: ...og alle har vi vel fremstilt "den bedre halvdel"..eh..ikke så bedre after all :ler: Man-flu er og blir lite sjarmerende, samme hvor grei fyren ellers er :hoho:

Så gøy at du allerede er ønsket på et mer relevant prosjekt :hoppe: Da er de nok veldig fornøyd!! Det er så viktig å trives godt på jobben :hjerte: ..og spesielt siden det var litt sårt å starte før du hadde tenkt!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludodama

Gøy med jobbgøy! :D

Håper det kommer en tid hvor min unge og blir kosesyk fremfor sutresyk! Jeg tipper....noen år.

Vet ikke hvorfor, men innbilte meg at du jobber med noe helt annet enn jeg tror du jobber med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazzimor! ;) Har du noen gode forslag til tapas for to? :sikle:

Oooi, er jeg for sen til å svare nå? Asparges med spekeskinke, hvitløksmarinert parmesan, rødvinsmarinert ytrefilet, bakte amandinepoteter, jeg kunne godt ha fortsatt, men jeg er så mett at det er vanskelig å tenke! :ler: Vi ender alltid opp med aaaltfor mye mat når vi har tapas, fordi vi lager for mange forskjellige ting :fnise:

Forresten, hvis dere liker sterk mat, kan jeg anbefale den nye chiliaiolien fra bama, den er veldig god :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med jobbgøy! :D

Håper det kommer en tid hvor min unge og blir kosesyk fremfor sutresyk! Jeg tipper....noen år.

Vet ikke hvorfor, men innbilte meg at du jobber med noe helt annet enn jeg tror du jobber med.

Nå lurer jeg veldig på hva du trodde jeg drev med! :fnise:

Kosesyk unge er noe å se frem til ;) Jeg husker det var litt sårt en stund da S aldri hadde tid til å sitte på fanget eller kose, så det er veldig stas at hun setter mer pris på det igjen nå :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det absolutt lov å blåse fra seg :Nikke: ...og alle har vi vel fremstilt "den bedre halvdel"..eh..ikke så bedre after all :ler: Man-flu er og blir lite sjarmerende, samme hvor grei fyren ellers er :hoho:

Så gøy at du allerede er ønsket på et mer relevant prosjekt :hoppe: Da er de nok veldig fornøyd!! Det er så viktig å trives godt på jobben :hjerte: ..og spesielt siden det var litt sårt å starte før du hadde tenkt!

:klemmer:

Ja, jeg er veldig glad for at jeg trives! Merkelig hvor fort ting har gått seg til, så jeg mistenker at jeg var overmoden for å begynne i jobb ;) Dessuten er det unektelig veldig stas at jobben er min, istedenfor at jeg bare er innom og gjør noen andres jobb en periode.. Det høres sikkert teit ut, men jeg synes det er kjempestas å legge mine egne ting i skrivebordsskuffene, ta ned ting fra veggene, lage mapper med mitt navn, kaste og slette og rydde... :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør ikke noe at du var litt sent ute, jeg lagrer det bare til neste gang :sikle:

Hva endte dere med da? Det er i grunnen lenge siden vi har hatt tapas, men nå fikk jeg litt lyst til å ha det igjen snart :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttboller, saltbakte poteter, serranoskinke, stekt chorizo, nystekt urtebrød, hvitløksmør, grillet paprika og aioli :sikle: men kom gjerne med flere tips ;)

Endret av Spatula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bacondadler, hvitløk og chilimarinerte reker, honningglasert aubergine, ostefylt champignon, butterdeigstarteletter med pesto, mozarella og soltørket tomat <--- noe av det jeg digger på tapasbordet iallefall :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske S hadde litt av min matlyst, og omvendt. Hun har omtrent ikke spist på halvannen uke, bare noen druer i ny og ne og littegrann drikkeyoghurt og melk. Hun har alltid vært stor og hatt litt å gå på sånn sett, men de siste månedene har hun strekt seg og mista det siste "småbarnsfettet". Nå som hun har vært syk i tillegg, stikker det ut bein både her og der... :haar::( Håper hun snart får matlysten tilbake! I går ville hun gå med et skjørt som passet for en stund siden, men nå hang det ikke på..

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...