Gå til innhold

Kos og kaos

Mazilla

Anbefalte innlegg

Hun sover gjerne igjen fra ca 6 til 7-7.30. Tydelig at hun egentlig ikke er uthvilt ja! Har pleid å amme når hun våkner, men tror jeg skal prøve å drøye det til kl 6, for å se om det kan hjelpe. Nå forventer hun jo pupp halv fem-fem... :Gjesp: Prøvde å drøye det litt i dag, og hun ble illsint! Slang seg ned i ammestilling og sniffa rundt på puppen mens hun sprella vilt med beina! :hoho:

Hehe, det siste der hørtes kjent ut ja. Jeg har prøvd å amme i senga et par ganger for å se om han sovna, men da ble han bare turbo etterpå. Tror jeg også skal prøve å utsette den ammingen litt, han vil ha myyyye pupp på morran. Tror jeg amma tre-fire ganger før klokka elleve i dag jeg. Eneste som roer han ned. Det og drømmehagen på iPaden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha! :ler:

Nei du, det blir faktisk hotellovernatting og 8-retters på gourmetrestaurant! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Haha! :ler:

Nei du, det blir faktisk hotellovernatting og 8-retters på gourmetrestaurant! :strix:

Wow, det må jo virkelig være noe å telle ned til! :hoppendeglad:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir knall! Hvis vi holder oss friske... Jeg var kvalm og uttafor i går kveld, og har dessverre ikke sovet det av meg. Typisk hvis vi blir syke nå! Har skjønt at det er seige greier det som går nå, så det blir festlig! :ironi: Prøver å ikke ta sorgene på forskudd, men det er ikke så lett når kroppen skriker etter søvn. R våkna litt over 4 i dag. Hun sov riktignok en time fra halv seks, men jeg er litt zombie likevel... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det helg! :fnise: Enn så lenge er det ok å jobbe 50%, men jeg tok en titt på lønnsslippen min i dag, og det var jo ikke akkurat så mye å rope hurra for! :fnise:

Det som derimot kan ropes hurra for er:

-Formen er bedre, og jeg ser litt lysere på at det blir noe av helgas planer

-Vi kjøpte ny bil i dag!

-Jeg fikk omsider en kommode jeg bestilte i oktober i dag

-Som plaster på såret for ventetid og dårlig service fikk jeg dessuten 400 kr i gavekort på Bohus, så nå kan jeg ta meg en runde og finne litt stæsj :nigo:

Så... HURRA! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser:

Hatting rundstykkene var ikke dumme nei....

Så bra! :) Ser etter dem hver gang jeg er i butikken ;)

Stæsj er bra :hoppe:

:nigo:

Liker btw at på hele positivlista hang du deg opp i stæsj! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo v60 :) Trodde den skulle være for liten, men vi sjekka at det er plass til bakovervendt sete bak sjåføren, og det gikk fint :) Vi har jo ikke så stor vogn heller, så det gjør ikke noe at bagasjerommet er litt lite. Vi prøvde en v70 også, men der satt ingen av oss godt, og han godeste gikk faktisk nesten i taket! Han er lang i overkroppen, men likevel! :overrasket: Nå gleder jeg meg til å kjøre bil med dieselvarmer :nigo:

Ja ja, vi som var helt sikre på at vi kom til å ende med Passat eller Skoda! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Det er mulig jeg rett og slett bruker pengene på noe så kjedelig som ny skittentøyskurv. Det regnes kanskje ikke som stæsj? Likefullt fryktelig kjedelig å bruke penger på, så like greit å bruke tilgodelapp :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:krangle::flekke::kjefte::filer::snurt:

To syke unger. Dermed utgår karneval i barnehagen, time hos ØNH-spesialist på sykehuset og ikke minst datenighten vår.... :sur: Eller, det er fremdeles et ørlite håp om date, for svigerfar sa i hvert fall i går at det ikke var noe problem for dem å ha R selv om hun var litt slakk. Men nå er jo S også ute av spill, så det gjenstår å se om de vil ha henne også. Og om hun vil. Plasserer ikke ungene hos svigers for enhver pris, hvis de helst vil ha mammas armkrok og fang! :riste: Får se an formen litt utover formiddagen, og så se hva som skjer. Foreløpig er S såpass slakk at hun ikke ble lei seg over at karnevalet ryker engang! :hakeslepp: Jeg turte nesten ikke si det, men hun spurte bare om hun kanskje kunne kle seg ut en annen dag i stedet. Fine S :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ånei, det var jo fryktelig dårlig timing :( Stakkars S, hun høres virkelig ikke i form ut om hun ikke ble lei seg for karnevalet engang. Håper formen hennes stiger og at dere får gått på date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...