Gå til innhold

Kos og kaos

Mazilla

Anbefalte innlegg

Ahh, morgenstund har gull i munn! :bolledeig: Det er ingenting som slår å stå opp 04.30, det er så utrolig deilig å få masse ut av dagen! Disse timene før resten av verden våkner rundt meg og minstefrøken, gir meg en følelse av indre ro og harmoni, og en morslykke så intens at jeg nesten sprekker av glede og bobler over av forventning til alt det fantastiske denne dagen vil bringe. Hvilken lykke :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Yeah right! :roll: Jeg er trøtt, sur og vil sove. Og ungen kan ta seg en bolle. :sjenert::Gjesp:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klemmer:

Hvis det er til noen hjelp så synes jeg du er ordentlig tøff altså! Du står på, og biter tenna sammen.

Har dere snakket med lege om søvnforstyrrelsene til minstebolla? Vet at de i noen tilfeller kan skrive ut sovemedisin (omdiskutert!) men jeg tenker, siden du står litt alene da han godeste er syk, kanskje det hadde vært en mulighet... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er til noen hjelp så synes jeg du er ordentlig tøff altså! Du står på, og biter tenna sammen.

Har dere snakket med lege om søvnforstyrrelsene til minstebolla? Vet at de i noen tilfeller kan skrive ut sovemedisin (omdiskutert!) men jeg tenker, siden du står litt alene da han godeste er syk, kanskje det hadde vært en mulighet... :sjenert:

Takk! :klem: Har ikke snakket med lege nei.. Tenker at det går seg til, det er jo allerede bedre enn det var for noen måneder siden, og det er ikke helt uvanlig at de starter dagen litt tidlig i den alderen.. Det er på en måte ikke så "ille" at jeg vil tukle noe mer med det, hvis du skjønner hva jeg mener. Men takk for innspill! :) Får heller prøve å legge meg tidlig, så jeg kommer meg gjennom dagene :Nikke:

:hoho:

og :kose: Lite søvn er noe dritt. :dry:

:sjenert:

Ja, det vet jo du alt om! :sukk:

:klem: til deg, Mazzi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var veldig overbevisende i starten av det innlegget, kanskje du bør starte blogg? :P

Krysser fingrene for at det er morgen et par-tre-fire-sju timer senere i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for kryssings, Sushi! Det hjalp dessverre fint lite, så her var det morgen 04.30. Som vanlig! :sjokk: Jeg la meg halv ni i går for å prøve å få nok søvn, men da fant selvfølgelig det lille trollet ut at hun skulle være våken fra halv ti til ti, og vips så var jeg ikke i drømmeland noe tidligere enn vanlig... :murvegg::Gjesp:

Blogg har jeg! :lur: Men den er ikke morsom, bare full av bilder av ungene... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludodama

Huffameg, de vet hvordan de skal ta knekken på mødrene sine disse små...

:ler:

Den 4.30 våkningen med tilhørende våkne helejævlatia var virkelig bra prevensjon altså. Med mindre jeg klarer fortrenge blir det ikke søsken! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Den 4.30 våkningen med tilhørende våkne helejævlatia var virkelig bra prevensjon altså. Med mindre jeg klarer fortrenge blir det ikke søsken! :ler:

Jeg sier som jeg har sagt siden i sommer; R skal være glad hun kom sist, for ellers hadde hun forblitt enebarn! :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du aner ikke hvor rett du har, Diddles! Jeg er lucky-lucky-lucky, for jeg har nemlig fått jobb! :bolledeig::hoppendeglad::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, nå skulle jeg inn her og skrive noen trøstende og forståelsesfulle ord om morgenfugler, og så bare...GRATULERER MED NY JOBB! :hoppe: Fast? Så utrolig gøy. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi!! Og du som syns jobbintervjuet gikk dårlig?! Gratulerer så mye!!! Hva slags jobb er det du har fått? Stilling, fast, fullt?? :popcorn: Nå ble jeg sånn skikkelig glad på dine vegne :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...