Gå til innhold

Kos og kaos

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fy faen for noen naboer. Tror løvemor i meg hadde kommet frem da! Så bra at dere har noen planlagte dates, også gourmetrestaurant da. Bare wow. :) Dere fortsetter vel med vaskehjelp inn i det nye året? Jeg føler den vaskehjelpen har reddet hele ekteskapet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverdag-ish igjen i dag. S tilbake i barnehagen i hvert fall, og han godeste en snartur innom jobben. Dessverre er R syk, så jeg har ikke helt fått nyte hverdagen... Trilletur med barselgruppa utgikk, men jeg fikk meg en liten tur på salg istedet. Måtte lufte oss litt, og tenkte det gikk fint så lenge jeg ikke oppsøkte andre unger med frøken Febersnørr. Begge jentene er på vei inn i nye klesstørrelser, så salget kom som bestilt :jepp:

Nå er det leggetid, og forhåpentligvis blir denne natta bedre enn den forrige... R sov en ekstra dupp i ettermiddag, men det klusser forhåpentligvis ikke til for mye.. Pleier å gå fint med litt ekstra søvn når de er syke :Nikke: Nå sitter jeg ved senga og hører at hun peser i vei. Oppladningen til legginga bestod av stikkpille og nesesuging, så nå burde alt ligge til rette for en god natt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grmf.... I dag blir det innkjøp av babynesespray av typen ordentlig nesespray, ikke sånn tullesaltvann som ikke funker! :snurt:

Heldigvis var han godeste såpass oppegående at han tok med seg S i dag morges, så jeg slapp å stresse med det etter en laaaang natt med R. For øyeblikket sitter nevnte R under bordet og spiser smuler ( :sjenert: ), mens jeg sniker meg til en tur innom pcen.. Skulle egentlig søke barnehageplass, men den dustesida funker like dårlig som da jeg søkte for tre år siden. Prøvde først å registrere meg, men fikk beskjed om at jeg allerede var registrert. Valgte "glemt passord", og fikk tilsendt et nytt på mail. Putter inn det passordet, men får bare feilmeldinger og beskjed om at jeg ikke er logget inn. :murvegg: Har heldigvis god tid! :Nikke:

Men uæææ, atte, altså....... :sjenert::bond: I går kveld i 22-tida (!) fikk jeg melding (!) om jeg kunne komme på et jobbintervju i morgen... :hakeslepp: Søknadsfristen på jobben var i månedsskiftet november/desember, så jeg hadde i grunnen gitt opp å høre noe derfra. Men neida, tydeligvis finnes det kommunalt ansatte som jobber til langt på kveld. Det er en 50%-stilling, hvilket hadde passet ypperlig, men jeg tør ikke håpe på noe som helst.... Jeg har vært på for mange intervjuer til å ta noe for gitt! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, spennende med jobbintervju! Krysser fingrene!

Og ja, de der saltvannssprayene er en vits. Bare irriterende for ungen, og i beste fall til hjelp en liten stund før en må torturere de igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelig nesespray er helt fantastisk. Når det først trengs så hjelper det virkelig godt, og lenge! Barnehagesøking ja, der sa du noe. Må huske å søke selv. Lykke til på intervju! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jenter! :blomst:

Uansett utfall av intervjuet skal det bli godt med en liten pause fra sutrefrøken febersnørr! Det er ille når jobbintervju føles som etterlengtet alenetid! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Heldigvis er formen til R bedre, så da kan hun være med han godeste på jobb mens jeg er opptatt. Hun kunne sikkert ha vært hos svigerfar, men jeg vil ikke involvere flere enn høyst nødvendig, så denne gangen er det bare han godeste og dere her inne som vet at jeg skal på intervju. Er så lei av alt mas rundt det, og de evige påminnelsene om hvor mislykka jeg er hver gang noen spør og graver og maser om jobbrelaterte ting... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ludodama

Takk, jenter! :blomst:

Uansett utfall av intervjuet skal det bli godt med en liten pause fra sutrefrøken febersnørr! Det er ille når jobbintervju føles som etterlengtet alenetid! :hoho:

:ler:

Jeg var på intervju 4 mnd uti permisjonstiden, og jeg ble helt satt ut av halvannen time med 4 andre voksne, helt uten å vugge en unge samtidig :ler:

Etterpå gikk jeg på cafè og spiste meg ganske kvalm på muffins og kaffe :nigo:

LYKKE TIL! Håper stort at du får den. Sjøl sa jeg omtrent ikke til noen at jeg hverken hadde søkt eller vært på intervju, tror knapt folk vet jeg faktisk har jobbet siden september :ler: Huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er langt fra misykket! Du har superkrefter og er til tider overmenneskelig (det bør være er ord :klo: )

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det gikk bra på intervjuet i dag :) Og du er ikke mislykka! Ikke lov å tenke sånn (selv om jeg skjønner at følelsen kan komme noen ganger når folk spør og graver og gnir det inn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville ikke gitt meg jobben på bakgrunn av det intervjuet, så den saken kan nok legges død først som sist. Nok om det.

Mandag. Skulle vært på helsestasjonen med R i dag, men måtte kansellere fordi S måtte være hjemme fra barnehagen. Hun skada seg i går, og nekta å gå på beinet. Hun krøp og hinka rundt her, og det virka som hun hadde oppriktig vondt. I dag morges, etter at fridagen var et faktum, ble hun brått bedre, og plutselig kunne hun både gå og løpe... :rolleyes: Ja ja, en ekstra kosedag er jo egentlig ikke å forakte, men når helga er over pleier jeg å trenge mandagen på å hente meg inn igjen! :ler: I natt har jeg mer eller mindre vært våken siden klokka 3, så i dag går det store mengder kaffe her! :sjenert::kaffekopp:

R har begynt å tuste litt mer igjen om nettene. Tror muligens det kan skyldes at hun plutselig har begynt å spise veldig mye brød, og at brødet vi har er litt for grovt for henne. Hun har i hvert fall økt antall bæsjebleier noe voldsomt, og i natt virket det litt som om magen plagde henne. Krysser fingrene for at litt mindre fiber gjør susen, og at hun ikke har arvet cøliakien min... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste med mandager er jo å kunne sende storesøster i barnehagen. :ler: Neida. Joda. Skjønner at det blir galehus foråsidetsånn.

:kose: for dumt intervju, kjenner følelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...