Gå til innhold

Kos og kaos

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fordelen med å stå opp tidlig er at man får med seg Dr Phil! :hoho: Det er jo helt crazy bananas galskap der borti junaiten altså..! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho: Dr. Phil er galskap, rett og slett underholdning på veldig lavt nivå :skratte:

Sa det nettopp til mannen idag, at før hadde jeg jubla over 6 timer sammenhengende søvn - mens nå er det fyrstikker i øyelokkene etter 6 timer søvn :natti: Føler meg som en zombie :ler: Når Liten var baby var jeg SÅ fornøyd om hun sov 3 timer i strekk :overrasket: Nå dævver jeg jo nesten om hun er våken litt på natta!! Vet ikke helt hvor jeg vil med dette :klo::sjenert::fnise: Måtte visst bare si det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi litt der igjen at 3 timer sammenhengende hadde vært fantastisk :sukk: Men samma det akkurat nå, for nå sitter jeg på t-banen på vei til alenetid i selveste Oslo :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til byen min ;) Jeg skulle egentlig ut i dag på julegaveshopping, men må droppe det siden gravide meg bare ville henge over en søppelkasse midt i byen og kaste opp i går. Glamorøst! Så i dag holder jeg meg inne.. Håper du får en koselig tid selv om du er trøtt-zombie :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg koste meg! :nigo: Rakk både julemarked, rusletur, shopping, en tur innom den nye food courten på steen og strøm og lunsj. Unnet meg til og med et glass hvitvin til lunsjen, bare fordi! :sjarmor:

R er surere enn surest for tida, særlig når hun ser meg, så det var et kjærkomment avbrekk! S var akkurat like sur da hun var på den alderen, så det går vel plutselig over, men det er grusomt slitsomt mens det står på. Særlig når R i tillegg holder det gående halve natta i tillegg! :murvegg::trampe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre natt i natt. R sov fra 1830 til 5. Da prøvde han godeste å få henne til å sove videre, uten hell, så 0545 tok jeg over og stod opp med henne.

Om en snau time venter jeg storinntrykk av mødre og babyer som kommer for å spise julegrøt. Det blir koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere har hatt en koselig dag :) Skal si dere farter ofte til tigerstaden..

Det er godt å høre at noen av nettene til R er gode :)

Min mor heter det samme som R, og ho er også sabla sta.. Kanskje det kommer med navnet?? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er vanligvis ikke så ofte innover, men det har blitt litt oftere i det siste pga behandlingen til han godeste :Nikke: Nå skal han se det litt an, og evt bestille ny time ved tilbakefall.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen så langt: S synger du og jeg og dompapen om og om igjen, og synes det er fryktelig morsomt, for vanligvis er det jo ikke lov å si at noen er dumme... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelpe meg, det er ikke rart vi har hatt litt trøblete netter igjen i det siste! For en drøy uke siden fikk R tann nummer tre. Nummer fire var gjennom i går, og i dag har hun plutselig fire til som er såvidt gjennom! :hakeslepp: Fra to til åtte på så kort tid, stakkars lita!! :hjerte::tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og litt kjapp googling viser at hun nå har fått de hun skal ha i denne omgang. De neste har gjennomsnittlig frembrudd i alderen 14-22 måneder, så nå er det bare å krysse fingrene for sammenhengende søvn og gode netter frem til mai, minst! :fnise::rolleyes:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh kjære vene - ikke rart hun har tulla :overrasket: Satser på at det blir god søvn i evigheter nå ja :ler:

Søte S da :rodmer: 3 åringer og tankene deres :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, og jeg synes lillemann sine kommer raskt nå. Han har seks stykker nå, så om det bare kommer to til i denne omgangen er jeg veldig fornøyd altså. Har egentlig ikke hatt noe særlig problemer, men skjønner jo at det klør og er vondt for de. Fingeren er mye i munnen om dagen for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, tenner er noe dritt! Husker da S var på samme alder, da pleide jeg å ønske at hun kunne våknet en morgen med fullt tannsett.. Nå var det sannelig ikke langt unna at det var tilfelle med R! :ler:

Nå drar det seg sannelig til mot jul! :nissegutt: Jeg er så godt som i boks med det som gjøres, og kan ta ting litt som det faller seg. Julevasken tar vaskedama seg av til mandag ( :husarbeid::nigo: ), juletre får vi sannsynligvis levert på døra av en kollega av han godeste ( :tree::nigo: ) og ribba ble kjøpt i går ( :spise::nigo: ). Det største stressmomentet for øyeblikket er et par pakker jeg venter på i posten. Begge er bestilt i god tid før postens frister, så jeg håper de rekker frem! Hvis ikke må jeg ut på stress-shopping til tirsdag, og det har jeg ikke lyst til! :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...