Mazilla Skrevet 17. november 2014 Forfatter #681 Del Skrevet 17. november 2014 Takk takk! Nå gjenstår bare å få resten av folket til å stå opp, pakke ferdig og levere S i bhg, så er vi klare til å sette kursen østover. Forhåpentligvis klaffer det sånn noenlunde med sovinga til R... I så fall kan vi forhåpentligvis komme oss helt frem i én smell I morgen har han godeste lovet meg litt tid alene i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 17. november 2014 #682 Del Skrevet 17. november 2014 Åh, deilig med alenetid! Tror jeg da, jeg har glemt hvordan det føles Her er også den tredje tanna på vei ut, og tror den plager lillemann mer enn de to forrige. Har fingrene mer i munnen og i går måtte jeg bare ha han i senga sammen med meg for han begynte å gråte skikkelig i søvne. Sånn jeg-har-vondt-gråting. Stakkars, er ikke lett for disse små da. Ikke for mammaene heller for den saks skyld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. november 2014 #683 Del Skrevet 17. november 2014 Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 17. november 2014 #684 Del Skrevet 17. november 2014 kose deg med alenetid!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 18. november 2014 #685 Del Skrevet 18. november 2014 Kos dere masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 18. november 2014 #686 Del Skrevet 18. november 2014 Håper dere koser dere masse Spesielt du med egentid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. november 2014 Forfatter #687 Del Skrevet 19. november 2014 Alenetid utgikk, men vi hadde en fin dag likevel Jeg fikk spist min vanlige glutenfrie pizza, kjøpt julegave fra R til S, og ellers drukket god kaffe og sett litt storbydramatikk I tillegg fikk vi besøkt både en kompis og broren til han godeste. Alt i alt en bra dag, til tross for litt startvansker og småkrangling da vi klussa det til litt for oss selv med transporten inn til Oslo I går kveld fikk jeg meg litt alenetid i form av en joggetur, og på vei tilbake til hotellet kjøpte jeg med take away. Indisk + ylvis = en fin avslutning på dagen Nå skal vi forhåpentligvis sove litt til snart, så er det duket for hotellfrokost (med bacon, til stor glede for han godeste), og så vender vi nok nesa hjemover. Er vi riktig heldige, kommer vi oss helt hjem mens R sover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 19. november 2014 #688 Del Skrevet 19. november 2014 Godt å høre at dere koser dere storbydramatikk??? nysgjerrig.....! Kritiske punkt er gjerne når en skal avgårde... det som er greit til Oslo, er jo at en ikke trenger å rekker ferjer osv.... (som da vi skulle rekke en ferje vi hadde billetter til, måtte kjøre avgårde kl 7.. nabodama sto med en bil hun ikke fikk start på med 3 unger i, regnet høljet og Mannen mistet mobiltelefonen sin inn under motoren.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. november 2014 Forfatter #689 Del Skrevet 20. november 2014 Godt å høre at dere koser dere storbydramatikk??? nysgjerrig.....! Kritiske punkt er gjerne når en skal avgårde... det som er greit til Oslo, er jo at en ikke trenger å rekker ferjer osv.... (som da vi skulle rekke en ferje vi hadde billetter til, måtte kjøre avgårde kl 7.. nabodama sto med en bil hun ikke fikk start på med 3 unger i, regnet høljet og Mannen mistet mobiltelefonen sin inn under motoren.... ) Ohohoy, det der hørtes ut som en prøvelse! Storbydramatikken var at jeg (og R) ble vitner til en stor brann, med det det medførte av utrykningskjøretøybonanza og trafikkaos Kom hjem i går til en syk S. I dag hadde hun time hos ØNH-spesialist, og var heldigvis i såpass god form i formiddag at vi kunne dra. Har ventet i flere måneder, så det hadde vært dumt hvis vi måtte avlyst. Fikk henvisning videre til fjerning av mandler og falske mandler. Litt skummelt for ho mor, men det går nok bra Utover ettermiddagen ble formen dårligere igjen, og hun stupte i seng med 39 i feber i stad. En ny hjemmedag i morgen, med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 20. november 2014 #690 Del Skrevet 20. november 2014 Dakar S!! men hun får det bedre etter operasjonen! Kjenner flere som har blitt operert og det har gått veldig fint både med operasjon og tiden etterpå Hvordan reagerte R på sirener og kaos?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siyha Skrevet 20. november 2014 #691 Del Skrevet 20. november 2014 Ohohoy, det der hørtes ut som en prøvelse! Storbydramatikken var at jeg (og R) ble vitner til en stor brann, med det det medførte av utrykningskjøretøybonanza og trafikkaos Kom hjem i går til en syk S. I dag hadde hun time hos ØNH-spesialist, og var heldigvis i såpass god form i formiddag at vi kunne dra. Har ventet i flere måneder, så det hadde vært dumt hvis vi måtte avlyst. Fikk henvisning videre til fjerning av mandler og falske mandler. Litt skummelt for ho mor, men det går nok bra Utover ettermiddagen ble formen dårligere igjen, og hun stupte i seng med 39 i feber i stad. En ny hjemmedag i morgen, med andre ord Den brannen ved Voksenkollen eller? Skjønner det er litt skummelt, men jeg og søsknene mine ble visst alle nye barn av å fjerne mandlene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. november 2014 Forfatter #692 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Men jeg vil ikke ha en ny unge, jeg vil ha S jeg! Men det er nok best å operere likevel. Han godeste er redd hun aldri får seg kjæreste ellers, sånn som hun snorker Brannen var på Majorstua. R brydde seg vel egentlig ikke så veldig Endret 21. november 2014 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 21. november 2014 #693 Del Skrevet 21. november 2014 Haha Min ene niese har fjernet mandler og polypper og hun har det mye, mye bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 21. november 2014 #694 Del Skrevet 21. november 2014 Så bra at de får operert da. Selv om barn som høres ut som voksne menn når de sover jo tross alt er ganske sjarmerende Lillemann elsker alt sv biler ol så han hadde sikkert hengt ut av vogna for å se mest mulig om vi hadde gått forbi biler med blålys. Selv i går når han var så trøtt at han holdt på å sovne sittende i vogna våkna han til med en gang det kjørte forbi en bil. Er vel noe i disse guttegenene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 23. november 2014 #695 Del Skrevet 23. november 2014 Så fint at dere koste dere på bytur! Kjedelig med operasjon på S, men håper det blir bedre for henne når det hele er unnagjort er det lang ventetid på operasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. november 2014 Forfatter #696 Del Skrevet 24. november 2014 Haha Min ene niese har fjernet mandler og polypper og hun har det mye, mye bedre nå Så godt å høre! Jeg har vært så dum at jeg har googla litt, men tror jeg bare skal slutte med det... Så bra at de får operert da. Selv om barn som høres ut som voksne menn når de sover jo tross alt er ganske sjarmerende Lillemann elsker alt sv biler ol så han hadde sikkert hengt ut av vogna for å se mest mulig om vi hadde gått forbi biler med blålys. Selv i går når han var så trøtt at han holdt på å sovne sittende i vogna våkna han til med en gang det kjørte forbi en bil. Er vel noe i disse guttegenene Sjarmerende, ja, men det er jo ikke bra for søvnkvaliteten.. Utrolig vittig at det er såpass forskjell på (en del) jenter og gutter på det området! Verken R eller S har brydd seg noe særlig om kjøretøy. Men egentlig ikke om prinsesser og dukker heller, når jeg tenker meg om Så fint at dere koste dere på bytur! Kjedelig med operasjon på S, men håper det blir bedre for henne når det hele er unnagjort er det lang ventetid på operasjonen? Tror det kan være inntil 4 måneders ventetid. Like greit om det blir litt frem i tid, for da er det litt enklere å plassere R hos noen. De gjør det visst ikke på sykehuset her, så vi må til nabofylket. Selv om det er hjem samme dag, så går jo hele dagen, og det kan nok være greit å ikke ha R her den første natta i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. november 2014 Forfatter #697 Del Skrevet 24. november 2014 Helga kom og gikk. Jeg og S sov hos mamma både natt til lørdag og søndag, for at han godeste kunne lære R å sove. Lørdag hadde jeg glemt å ta med pumpa, så da stod jeg opp med vonde pupper i halv ni-tida. I går, derimot, pumpa jeg da S stod opp halv åtte, og så sov jeg videre til klokka var over 11! Jeg tror faktisk ikke jeg har sovet så lenge siden før S ble født! Meeen, hele opplegget i helga var nok bortkasta, for S har klart å smitte R. S er i barnehagen igjen i dag, etter å ha hatt oppkast etterfulgt av feber i hele forrige uke. I går var det R sin tur til å kaste opp, stakkars... Hun ville ikke ha annet enn pupp hele dagen, og så spydde hun skikkelig to ganger, den ene gangen gjennom nesa og allting.. Stakkars lita! Uansett, da kunne jeg ikke akkurat følge opp helgas regime og nekte henne mat i natt.. Men, utrolig nok sov hun fra 19.30 til 03.40 i ett strekk! Da fikk hun mat, og så sov hun fra 4 til 7! Foreløpig ingen feber i sikte, så vi får krysse fingrene for at det verste er overstått! Syke og sutrete unger på toppen av alt annet er ikke noe drømmescenario akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. november 2014 #698 Del Skrevet 24. november 2014 Stakkars lille venn God bedring til henne! Så godt for deg å få sovet ut i helga, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 24. november 2014 #699 Del Skrevet 24. november 2014 wow.... dere har fått deres dose uflaks nå! satser på at dere stiller sterkt til Julestria og starter året med friske barn som sover hele natta Google kan være vår verste fiende...... Det er nok lurt å ikke tråle nettet for mye ja.... Kommer til å gå veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 24. november 2014 #700 Del Skrevet 24. november 2014 Hurra for flink R som bare var våken én gang i natt Det er jo fantastisk! Hvordan lærte mannen R å sove forresten? Kan han komme hit og gjøre det samme? Håper formen til R er bedre. Stakkars liten, det høres ikke noe særlig ut verken for R eller mammaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå