Androide Skrevet 11. november 2014 #661 Del Skrevet 11. november 2014 Litt sånn midt i mellom kjærestetur til Roma og egen handletur til Rema? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. november 2014 #662 Del Skrevet 11. november 2014 Litt sånn midt i mellom kjærestetur til Roma og egen handletur til Rema? Mitt i melom... ender man da opp i Tyskland? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 11. november 2014 #663 Del Skrevet 11. november 2014 Så deilig da! Der ser du, du ba om det og her kommer det Håper litt hotellkos med hotellfrokost gir dere litt mer piff i hverdagen! Satser på at Han godeste får bra utbytte av behandlingen :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. november 2014 #664 Del Skrevet 11. november 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. november 2014 Forfatter #665 Del Skrevet 11. november 2014 Så deilig da! Der ser du, du ba om det og her kommer det Håper litt hotellkos med hotellfrokost gir dere litt mer piff i hverdagen! Satser på at Han godeste får bra utbytte av behandlingen :) Tja, jeg har ønsket meg alenetid da, ikke to netter på samme rom som skrikerungen Men blir sikkert greit å komme seg litt vekk uansett. Men det er langt fra Roma. Eller Tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. november 2014 Forfatter #666 Del Skrevet 11. november 2014 Takker for øvrig for klemmer og oppmuntrende ord, og håper også han blir bedre. Og at den ungen snart begynner å sove om natta. Nå går det nemlig helt feil vei, med stadig mer grining og våkentid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. november 2014 Forfatter #667 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Jeg er sakte men sikkert på vei inn i førjulsmodus. Prøver så godt jeg kan å holde igjen, men det blir stadig vanskeligere Tidligere i kveld bestilte jeg julekort. S var med på babysvømming i går, og da fikk vi tatt søskenbilder med nisseluer i bassenget. Vips, så var årets julekort i boks! Greit å få det unnagjort mens det enda er 50% på Elitefoto Adventskalenderen til S begynner å ta form. Vi skal ha kombinert gi&få-kalender. Noen dager får hun pakker i form av truser, vanter, hårstrikk, "jåleting" og hobbyutstyr, mens andre dager skal vi legge småting i en skoeske som til slutt skal leveres til Røde Kors og gis videre til barn som ikke har like mye som oss Det er mulig det blir noen dager med aktiviteter også, men så langt har jeg ikke helt rukket å tenke. Jeg og han godeste skal ha pakkekalender annenhver dag i år også. Jeg har ordna ca halvparten av gavene hans, tror jeg. Må telle over en dag, for nå har jeg ikke helt oversikten Julegavene er jeg bare såvidt i gang med. Jeg drøyer så lenge jeg kan, for jeg synes det er så koselig! Men en ting er bestemt: Vi skal spleise med mamma og pappa på dukkehus til S. Jeg har ikke bestemt meg for hvilket foreløpig, men det er mulig det blir dette, eller i hvert fall noe i den stilen Forhåpentligvis perfekt for vår lille rollelek-entusiast Uansett greit å kjøpe noe "ordentlig" sammen med flere andre, istedenfor at alle bare kjøper noe tilfeldig rask... Endret 13. november 2014 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. november 2014 #668 Del Skrevet 14. november 2014 A har dette dukkehuset, og er storfornøyd. Om du har Xtra Leker i nærheten koster det bare rundt tusenlappen der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 14. november 2014 #669 Del Skrevet 14. november 2014 Pappa lagde dukkehus til meg av en stor pappeske når jeg var liten så dette så definitivt bedre ut Høres ut som en veldig fin julekalender jeg har gitt opp julekalender med mannen.. Skjønner ikke hvorfor han synes det er så vanskelig Hvor gammel var S når ho hadde julekalender for første gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. november 2014 Forfatter #670 Del Skrevet 14. november 2014 S hadde første gang for to år siden, da hun var 1 år og 8 mnd. Husker det så godt, for hun stod og strakk seg og sa "meeer pakke, mamma!" de første dagene, men skjønte overraskende fort at det bare var én hver dag I fjor var det skikkelig stas, og hun åpnet alt med voldsom entusiasme. Uansett hva hun fikk, så sa hun "tuuuusen takk, mamma, det var akkurat sånn jeg ønska meg!" Det var veldig fint, Belle! Akkurat passe søtt og jentete, ikke så rosa-overdose som en del andre jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 14. november 2014 #671 Del Skrevet 14. november 2014 Jeg begynte å brodere en adventskalender i fjor, det er vel sydd rundt 100 sting på den Skulle liksom få så god tid til sånt i permisjonen jeg, men ungen sover jo nesten ikke på dagen. Får prøve å få den ferdig til neste år da. Kanskje Dukkehjem må jo være midt i blinken til S. Fikk nesten lyst på et selv jeg, de dere linket til var så fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. november 2014 #672 Del Skrevet 14. november 2014 Så koselig med juleforberedelser og kalendere! Dukkehuset ser jo kjempefint ut! Snuppa fikk et sånt Lundby Stockholm-hus av besteforeldrene for et par år siden, veldig stas Goood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. november 2014 Forfatter #673 Del Skrevet 15. november 2014 Jeg begynte å brodere en adventskalender i fjor, det er vel sydd rundt 100 sting på den Skulle liksom få så god tid til sånt i permisjonen jeg, men ungen sover jo nesten ikke på dagen. Får prøve å få den ferdig til neste år da. Kanskje Dukkehjem må jo være midt i blinken til S. Fikk nesten lyst på et selv jeg, de dere linket til var så fine Kanskje det blir adventskalender til barnebarna? Mamma har fremdeles en duk liggende som hun skulle ha brodert ferdig til hun gifta seg på begynnelsen av 80-tallet... Jeg har lurt litt på om jeg har lyst til at S skal få dukkehus bare fordi jeg aldri fikk sånn selv... Så koselig med juleforberedelser og kalendere! Dukkehuset ser jo kjempefint ut! Snuppa fikk et sånt Lundby Stockholm-hus av besteforeldrene for et par år siden, veldig stas Goood helg! Så bra at det var stas! Leker hun fremdeles med det? Det står rundt omkring at dukkehus passer for barn mellom 3 og 8, så jeg satser på at S får glede av sitt i mange år! God helg til deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. november 2014 Forfatter #674 Del Skrevet 15. november 2014 (endret) Dukkehus ble bestilt i går kveld Takk for tipset, Belle, det ble det du linket til! Her er dagen godt i gang. Jeg og R stod opp klokka seks, etter en natt som forsåvidt var bedre enn på lenge. Mat i to-tida, så sovnet hun igjen i sin egen seng (!), og så var det morgen kl seks. Jeg var i tillegg inne hos S en tur i tre-tida, men der er det alltid bare å legge på henne dyna igjen, så sover hun videre. Nå sover R, mens jeg og S koser oss med hhv PC og barne-TV. R sover, og han godeste er omsider på vei opp av senga. Om bare en time er det barneidrett, så vi må visst bare hive oss rundt snart.. Men først: Jeg nekter å stresse før jeg må... Særlig når det er lørdag! Endret 15. november 2014 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 15. november 2014 #675 Del Skrevet 15. november 2014 NÅ skal jeg endelig få rota meg til å skrive noe her. Det kommer alltid en eller annen unge i veien når jeg skal inn i dagboka di. Koselig med juleforberedelser. Jenta mi fikk dukkehus til bursdagen sin i sommer, og det blir mye brukt. Hun er også fan av rollelek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. november 2014 #676 Del Skrevet 15. november 2014 (endret) Snuppa leker ikke så mye med det nå, hun har liksom kommet i en annen litt annen alder - leker ikke så mye rollelek lengre. Men det ble veldig mye brukt de første årene! Ha en fin lørdag! Endret 15. november 2014 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 15. november 2014 #677 Del Skrevet 15. november 2014 Åååh, jeg vil også ha dukkehus. Mye fordi jeg aldri fikk det sjøl. Men jeg tror kanskje ikke L hadde lekt så mye med det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. november 2014 Forfatter #678 Del Skrevet 16. november 2014 Jeg håper dukkehus blir suksess! Jenta ønsker seg jo absolutt ingenting, så da er det jo bedre å kjøpe noe litt ordentlig enn bare masse dill som blir liggende rundt i huset. Hun har egentlig utrolig lite leker sammenlignet med mange andre, men savner tilsynelatende ingenting likevel R har fått en ny tann, nummer tre i rekken Da er sikkert nummer fire også rett rundt hjørnet. Forhåpentligvis kan nettene bli litt bedre igjen når tannverken hennes tar en liten pause... I morgen drar vi på miniferie til østlandet. Alle hjerter gleder seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. november 2014 #679 Del Skrevet 17. november 2014 God tur og kos dere på miniferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 17. november 2014 #680 Del Skrevet 17. november 2014 God tur!!! Håper det blir digg med miniferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå