Gå til innhold

Kos og kaos

Mazilla

Anbefalte innlegg

Nesten like bra som å våkne og finne ut at du har sovet hele natta uten å våkne! Tror jeg... Husker ikke hvordan det føles! :Gjesp:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ser ut som kveldsstrekket var det lengste sovestrekket for i natt... :murvegg:

Blir seriøst gal. Lurer nesten på om det er noe som plager henne, siden hun våkner så ofte om natta.. Samtidig virker det ikke som hun har vondt noe sted heller... Er redd det "bare" er en ultradårlig vane hun har lagt seg til... :sukk: Håper han godeste er såpass pigg at han kan ta noen netter på rad igjen snart. Vi var på god vei til å få ordna litt på ting forrige gang han gjorde det.. Da sov hun på det lengste fra 23 til 05.30 uten å våkne.. Ille at det skal virke som himmel på jord! :bond:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så leeeeeeeei!! :grine:

Ungen er lys våken... Hvor ble det av den enorme kjærligheten som fylte meg for noen timer siden? Kunne trengt å kjenne litt på den nå! :sjenert:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, håper dere sover igjen nå! J hadde også noen netter han våkna og var våken en drøy time. Jeg fungerer jævlig dårlig på oppstykka søvn, så jeg er veldig glad det er over.

Når J våkna tok jeg ham over i senga mi, men ga ham null respons. Lata som om jeg sov, mens han rulla, beit i puppen og klorte. Aner ikke om det faktisk var det som gjorde at han slutta å våkne, men ...

Uansett: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov fra litt over tre til litt over fem. Hurra... Har prøvd både å ta henne inn i min seng og å legge oss på sofaen, men hun blir bare enda mer propell av det, så hennes egen seng er nok det beste, tross alt. Har prøvd både byssing, nynning, stryking, hysjing og null respons, men neida.... :sukk: (Ikke i natt jeg har prøvd alt dette altså..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*horror*

Jeg har, langt baki der - et minne om hvordan det der var...Jeg er glad kropp og hjerne er i stand til å "glemme" sånt og fylle oss med kjærlighet igjen - ellers er jeg redd det hadde vært bare enebarn her i verden :sjenert:

Er det ingen som kan hjelpe deg litt, sånn at du kan få henta deg inn litt på dagtid? Andre enn han godeste, spesielt nå når han ikke er hjemme..jeg vet at du sa du klare deg sånn noenlunde greit på dagtid, men da får du iallefall fylt litt på på søvnfronten..Og sov når begge kidsa har lagt seg for kvelden, sånn som jeg har forstått det så har hun et sovestrekk idet hun legger seg for kvelden..så kommer det til å snu, hun kommer til å sove mer på natta :kose: ...men det er noe så inni granskauen hardt mens det står på :natti: Husker jeg syntes det var kjempekjipt når jeg "måtte" gå og legge meg når jeg egentlig hadde lyst å være sosial, men jeg vant på det på nattestid!! Jeg har skikkelig vondt av deg, og skulle ønske jeg kunne hjelpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig med Diddles! Her sitter det godt i enda, men det er jo lang ifra hvordan dere har det, og jeg får fysisk vondt av å tenke på hvor trøtt du må være! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper faktisk litt å lese at dere synes synd på meg. Keep it coming! :hoho:

Svigermor sier at de gjerne kan hjelpe, men hun har det så innmari i kjeften at jeg vet at det øyeblikket vi faktisk spør om hjelp så kommer alle unnskyldningene og så er alt fryktelig vanskelig... :roll: Jeg er dessuten litt redd for at svigermors løsning er å la R skrike seg i søvn.

Mamma er syk (samme som han godeste), så jeg vil ikke bry henne med det før hun er enda litt bedre... Det går heldigvis fremover med henne, så kanskje hun snart kan ta ei natt...

Jeg prøver å legge meg tidlig, men må gjerne drøye til S er ferdig med doturer og annet mas som har blitt fast rutine... Jeg må dessuten slappe bittelitt av uten ungemas hver kveld, men prøver å komme meg i seng mellom 22 og 22.30 ihvertfall...

Han godeste kommer hjem i dag en gang, men skal jobbe i kveld (IKKE frivillig, men takket være kolleger som ikke skjønner/respekterer at han er syk), så jeg må ta legginga alene i dag også.

Ja ja, får gjøre som jeg pleier - pøse på med :kaffekopp: gjennom dagen. Dagens frokost bestod av en dobbel cortado og litt mørk sjokolade. :rolleyes: Snart er det babysang, så babysvømming. Skal si jeg er grei med R i forhold til hvordan hun behandler meg! :ler:

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er veeeeldig grei. Når vi hadde det sånn så satt jeg mye som en zombie i sofaen. Meeen, det hjelper jo egentlig å komme seg ut, da går hvertfall tiden ;) Håper dagen og kvelden går sånn nogenlunde. :klem:

Endret av Siyha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, nå syns jeg de nettene må bli bedre snart. Det kan jo ikke være sunt, men du får trøste deg med at når hun begynner å sove kommer du til å føle deg kjempeopplagt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg nesten mer opplagt allerede, for i natt sov hun i det minste fra tolv til fire sammenhengende.. :sjenert:

Lurer på om hennes vanlige, dårlige sovevaner har blitt forstyrret av tidenes utviklingssprang. Hun har nemlig i én smell lært seg både å sette seg opp uten å støtte seg, krabbe og reise seg til ting! :daane: Det stemmer, babyen min har begynt å stå! Noen av de andre vi kjenner på samme alder har knapt nok begynt å rulle.. :daane:

Sannelig godt vi fikk flytta ned bunnen i sprinkelsenga i går, i og med at hun plutselig stod der da jeg kom inn rundt midnatt.. Hun har reist seg til bilstolen et par ganger også, men da har hun vært mer fremoverlent. Uansett skjønte vi at tida var kommet for å senke bunnen ;)

Nå må vel den stakkars lille kroppen trenge en pause fra alt som er nytt! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy crAp :overrasket: Ikke rart hun har sovet dårlig!!!! Hvor gammel er hun nå? Tidlig ute må hun jo være!! Liten var også veldig påvirka av sine utviklingssprang, mens andre blåste litt av hele greia "utviklingssprang scmutviklingssprang - det har vi aldri merka noe til!!" :klo: Håper det løsner litt nå da, 4 timer sammenhengende husker jeg var helt herlig :ler: Rart hvor lite vi forlanger når vi har sånne små..mens nå er ikke 6 timer nok !!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi kan visst bare lage unger med kronisk dårlig tid! :ler: Hun er 7 mnd og en uke :Nikke: Håper det løsner nå ja... Dette er den første morgenen på lenge at jeg bare føler meg trøtt, ikke som en bortreist zombie! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for bare trøtt! :ler:

Og så flink hun er, herlighet!

J krabber og åler litt om hverandre,men krabbinga er langt ifra perfeksjonert :fnise:

Han er ikke i nærheten av å stå. Prøver å klatre litt på oss og på vogna og sånn, men kommer seg bare opp på knærne før han sklir tilbake på magen ;)

L hadde dårlig tid og gikk langs møblene da han var drøyt sju måneder, så jeg prøver å nyte at han her er litt mer bedagelig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, ja da er hun tidlig :overrasket:

For en driv i deg R :hjerte: Men nå må du la den stakkars mammaen din sove - tenk hvor gøyal hun blir da, når hun allerede i zombielignende tilstand klarer altmulig :hoppe: Det er jo bare vinn-vinn :ler:

:fnise: Bare trøtt..jeg må le litt av hvor lite vi krever - heldigvis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, for en aktiv baby! Så tidlig ute med alt da! :daane:

Var storesøster også sånn? Hva med deg og mannen din?

Håper du kan få litt avlastning snart :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...