Gå til innhold

Kos og kaos

Mazilla

Anbefalte innlegg

Tusen takk alle sammen! :klemmer:

Den eldste av kidsa skjønte ihvertfall alvoret, for hun har vært opptatt av denne dagen i lange tider. I dag begynte hun dagen med å synge happy birthday på sengekanten. Så la hun hodet på skakke, og sa "du mamma... I dag så skal jeg ikke kalle deg mamma. I dag skal jeg kalle deg for bursdagsbarnet." :rodmer: Som sagt, så gjort, hun gjorde det faktisk hele dagen. Søtingen! Så fortalte hun vertskapet at de godt kunne servere kake siden jeg hadde bursdag. Stakkars, det ble biltur istedenfor kake gitt... Turen gikk greit, og vi var hjemme tidlig på ettermiddagen. R sov, så jeg benytta anledningen til å få beisa litt. Så ble det indisk takeaway, og vips så var det kvelden for de små. Stakkars S, hun fikk ikke så mye som gitt meg en gave :(

Jeg har invitert mamma og pappa hit på kaffe og kake i morgen da, så hvis han godeste ikke er i form til å ordne noe i løpet av dagen, får jeg nesten pakke inn noe til meg selv, så hun får gitt meg noe. Bursdager er jo så utrolig stas for henne for tida, så litt feiring må vi få til, om så han godeste skal legge seg på soverommet mens gjestene er her...

Alt i alt ikke en bursdag som går inn i historiebøkene som tidenes beste, men sånn er livet. I følge han godeste skal han ta det igjen senere. Vi får nå se på det da :roll: Men det viktigste er jo at han blir frisk, og at S får feira meg litt i morgen... Det er litt sårt når formen til han godeste går ut over ungene, sånn som i dette tilfellet at hun ikke fikk gitt meg noen gave på dagen. Men men... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åånei,vet du hva, det burde han vel kunne klare å fikse? Om ikke annet sende deg ut og kjøpe noe som lille S kunne gi deg? Greit han er sjuk men det er jo ikke ei unnskyldning for å være totalt nedsnødd :sjenert:

Fikk vondt på veldig søte S sine vegne. Tenk så god hun er som gjorde stas på deg hele dagen ved å kalle deg bursdagsbarnet. Så herlig :hjerte:

Og vondt på dine vegne og, da. Du hadde virkelig fortjent å bli gjort stas på av han godeste og, sånn som du står på. :klemmer:

Han vinner ikke Dagens mann-prisen i dag, altså!

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer kisskiss og tørker en tåre...du, jeg beundrer deg :klemmer: Du er et vakkert, sterkt menneske - og du fortjente så mye mye mer enn dette!! Skjønne S som hyller mammaen sin på en måte bare 3 åringer kan :hjerte: Nydelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av meg er enig, men litt av meg skjønner hvorfor han ikke fikk ordna noe også.. Han har nesten ikke kunnet gå eller bevege seg hele helga, og har hatt fryktelig vondt. Han ordner alltid ting i siste lita (det er vel det som er hovedproblemet her egentlig), og i helga har han ikke hatt overskudd til å ordne noe som helst, verken personlig eller fått noen andre til å gjøre det.. Det siste han vil er at tilstanden hans skal gå ut over barna, og jeg så på han at han var lei seg og skuffa selv også... Men joda, det burde vært mulig å få til noe. Og han sier jeg skal få det igjen siden, men det er jo ikke pga meg det var litt sårt.. Han ville se an formen til i dag (altså mandag) og se om han kunne klare å fikse noe, ellers må jeg nesten bare finne noe S kan gi meg på "bursdagsfesten". Hun aksepterte jo at festen ble flytta, siden vi var på farta i helga, så jeg tror ikke hun har tenkt noe særlig på at hun ikke har gitt noen gave.

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alt det fine dere skriver til meg forresten... :grine::klemmer: Det er godt å få litt anerkjennelse for alt jeg gjør, det må jeg bare si! :sjenert: Jeg savner kjæresten min, og er drittlei den humørløse, ubrukelige og tafatte mannen som har tatt bolig i han de siste månedene... Håper bare det snart snur, og jeg bør bli gjort riktig stas på en eller annen gang etter det.. ;) Det hjelper bare ikke å ta det opp så mye nå, for han sliter med konstant dårlig samvittighet overfor både barna og meg allerede, i tillegg til at han er redd, frustrert osv. Så blæ... Bare å håpe på bedre tider, og gjøre det beste ut av hver dag. Vi har det jo mye fint også, uansett hvor slitne og frustrerte vi måtte være :)

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for kake, mann med tak i pg blidfis! :hoppe:

Det er forresten helt vanvittig at hun bare er to dager eldre enn J. Det føltes definitivt ikke kortere enn en måned for et halvt år sida! Tenk at to dager kan være så laaaaange. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja da stod tida virkelig stille! :daane: Jeg tenkte akkurat det samme da lillemann til Doh var et halvt år her om dagen, hun fødte jo sååå lenge før meg.. :fnise:

Husker enda da jeg satt på barsel og fulgte med på dagboka di for oppdateringer... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, den kaka så god ut! Så bra at mannen fikk dratt ut og kjøpt gave også, da blir nok S fornøyd :)

Fødte ikke jeg flere uker før dere da? :klo::fnise: Herregud, at tida kan gå så sakte, de fem dagene over termin føltes som et år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah, i formiddag fikk jeg en forespørsel som var som sendt fra himmelen! Gjett hvem som har vært på vinkveld i kveld! :strix::hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Det var bare så utrolig deilig å være ute blant voksne en kveld! :nigo: Jeg var riktignok kjip og dro hjem mellom elleve og halv tolv, men da hadde to stykker reist allerede. Den første pga telefon fra barnevakten, den andre pga medbrakt baby som begynte å styre.. Så jeg var ikke den kjipeste! :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, det er gull verdt med en sånn kveld innimellom! Og å ikke være den kjipeste er jo også helt greit! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt gull verdt ja! Også så deilig å snakke om noe annet enn bare baby! Selv om det riktignok ble endel ungesnakk, i og med at de fleste var småbarnsmødre... Vi var faktisk fire mødre fra barnehagen til S der.. :rolleyes: men det er uansett ikke like altoppslukende som å sitte i sofaen hjemme og vente på neste amming :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for vinkveld! Ingenting gjør så godt som noen timer med voksentid i en travel periode :hug:

Nei, det var superdeilig! :jepp: Koselig at du var innom her forresten! :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my, var på løpetur nettopp, og fikk plutselig lagt inn en ufrivillig spurt... :bond: Kom til et strekk jeg egentlig hadde gruet meg til, fordi gang&sykkelveien går på nedsiden av bilveien. Tenkte jeg ikke skulle la det hindre meg. Da jeg kom dit, var det for det første kaldt, rått og tåkete. For det andre var det ingen gatelys som virket! :daane: Vips, så var jeg mørkredd og redd for både voldtektsmenn, løshunder og elg... :bond::redd::sjokk:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg pleide å løpe ved et fort her jeg bor. Jogget rolig mellom bunkrene, og angstløp som faen forbi bunkerne. Fikk for meg at det var nazizombier ute etter meg, helt vanvittig hvor redd jeg kunne bli av noe så komplett tåpelig. :ler:

Slutta å løpe der da det ble høst og mørkt på kveldene, det er ikke så forfriskende å løpe for livet en time annenhver dag. :P

Elg og hunder og voldtektsmenn er i det minste (dessverre) realistisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...