Gå til innhold

Kos og kaos

Mazilla

Anbefalte innlegg

Spennende! I mitt skeptikerhode anser jeg akupunktur som en av de mindre alternative medisinene ihvertfall! :jepp:

Da er vi i samme båt der :Nikke:

Åh, krysser fingrene for at det fungerer! Gråter hun, eller er hun bare våken?

Og så godt at mannen har fått en diagnose, og at den er mulig å behandle. Håper det ordner seg for dere snart, det høres litt slitsomt ut for tiden.. :)

Hun er mest sosial, prater og tester stemmen, og så når hun har vært våken en stund så begynner hun å sutre. I tillegg ruller hun frem og tilbake og rundt og rundt, til tross for at hun ligger i sovepose. Hun har det rett og slett for travelt til å sove, virker det som.. :rolleyes: Men i natt sovna hun kjapt og greit igjen etter hvert måltid :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan jo få akupunktur på sykehuset nå så da er det ikke så alternativt lenger :) Håper det fortsetter bra på nettene fremover :)

Når det gjelder det med hodeskade og krystallene så er det sikkert unntak. Både jeg og faren min har et hørselstap som flere audiografer og ØNH-spesialister mener at kommer av at vi må ha drevet på med mye skyting eller vært utsatt for en eksplosjon eller annen ekstrem lyd. Men det har vi ikke for vi hater skytevåpen begge to, så pappa var ikke i forsvaret så er ikke det som skadet han. En audiograf trudde ikke på meg, jeg måtte jo ha drevet på med skyting i mage år. Eh nei!

Mannen til ei i barselgruppa skulle snippe seg men legen nekta å henvise fordi han ikke var blitt 40 år ennå, selv om de har 3 barn og han nesten er 40. Rare greier. Går det bra nedentil med mannen din nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, såpass.. Han godeste er 28, men det var ikke noe problem det. Det går bedre nå, så han er på jobb i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at akupunkturen hjelper på søvnen til A (og ikkeminst på søvnen til mor! )

Ønsker dere en god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takket være Han Godeste sin innsats har jeg nå tatt opp igjen maset på husets herre om og få gjort det samme.

Det har blitt mumlet noe om nærmere vinter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takket være Han Godeste sin innsats har jeg nå tatt opp igjen maset på husets herre om og få gjort det samme.

Det har blitt mumlet noe om nærmere vinter....

Da bør du helst ikke nevne at han godeste havna på legevakta i dag og ble satt på en hestekur med antibiotika pga nevnte inngrep... :sjenert: Typisk altså, at han skulle være en av de få som fikk noen komplikasjoner, som om ikke vi har hatt nok i det siste! :roll:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå synes jeg vi har hatt vår dose for noen år.... :roll:

Husker nesten ikke hvordan det var da alle var i form. Det har liksom blitt en selvfølge at han er dårlig og sliten og uttafor, så jeg føler nesten at forholdet vårt og alt er satt på vent. Blæ :(

Bortsett fra det går det fint. Vi er på Østlandet i helga, og R sover i vogna. Sist natt var grei (hun var våken 23, 03.30 og 6), så jeg håper denne også blir det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du ikke er våken sammen med meg nå!! :klemmer:

God bedring til han godeste, og en stor dose tålmodighet og tapperhet til deg! :blomst: Det står enorm respekt av det du må gjøre for å holde fortet så lenge gjennom sykdom og styr altså!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør du helst ikke nevne at han godeste havna på legevakta i dag og ble satt på en hestekur med antibiotika pga nevnte inngrep... :sjenert: Typisk altså, at han skulle være en av de få som fikk noen komplikasjoner, som om ikke vi har hatt nok i det siste! :roll:

Nei, det skal jeg ikke si noe om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du ikke er våken sammen med meg nå!! :klemmer:

God bedring til han godeste, og en stor dose tålmodighet og tapperhet til deg! :blomst: Det står enorm respekt av det du må gjøre for å holde fortet så lenge gjennom sykdom og styr altså!! :klemmer:

Takk for det. Alt går jo når man må... Men kommer nok til å se tilbake på denne tida og lure på hvordan jeg fikk det til ;)

Jeg hadde forresten akkurat sovna igjen da du skrev her... ;) Alt i alt en grei nok natt, men vi var våkne en times tid fra litt over 3 som jeg gjerne skulle vært foruten :sjenert:

I dag var planen å komme oss avgårde etter frokost, ca når R skulle sove. Foreløpig bare jeg og ungene mine som har stått opp, så det tar vel en halv evighet til vi er klare. Jo lenger ut på dagen det blir, jo verre blir det å kjøre med R. Hadde derfor håpt å gjøre unna det lengste strekket mens hun sov den lengste luren. Oh joy, happy birthday to me liksom :roll:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fifæn for ei tøff dame du er! :klemmer:

Ooog, gratulerer så mye med dagen! Håper kidsa skjønner alvoret i dagen og skjemmer bort mora si etter noter. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...