Gjest Neferet Skrevet 13. februar 2015 #961 Del Skrevet 13. februar 2015 Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. februar 2015 #962 Del Skrevet 13. februar 2015 Ser ut som dere har det helt topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. februar 2015 Forfatter #963 Del Skrevet 14. februar 2015 Ah, det var en skikkelig vitamininnsprøytning for forholdet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. februar 2015 #964 Del Skrevet 14. februar 2015 Angrer nesten på at jeg ble lagt til på snapchat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. februar 2015 Forfatter #965 Del Skrevet 14. februar 2015 Fra nå av er det tilbake til bilder av kaffekopper på kontoret og uskarpe i-farta-bilder av ungene, jeg lover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. februar 2015 #966 Del Skrevet 14. februar 2015 Betryggende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #967 Del Skrevet 18. februar 2015 S har vært syk siden fredag. Seig denne feberen! I dag er hun omsider litt bedre, og jeg skjemmer henne bort så godt jeg kan... Synes så synd på henne pga alt hun har gått glipp av de siste dagene, så i dag er det popcorn, brus og Karsten og Petra blir bestevenner på pcen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. februar 2015 #968 Del Skrevet 18. februar 2015 Stakkars liten! Håper hun blir bedre snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #969 Del Skrevet 18. februar 2015 Det håper virkelig jeg også! Krysser fingrene for feberfri kveld og natt, og barnehage i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludodama Skrevet 18. februar 2015 #970 Del Skrevet 18. februar 2015 De synkronsyker seg disse unge våre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. februar 2015 #971 Del Skrevet 18. februar 2015 Så god mamma S har Ingenting er som å bli dullet med når en ikke er i form! Håper hun blir frisk snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #972 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) De synkronsyker seg disse unge våre!Og ca alle andre unger for tida! Endret 18. februar 2015 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #973 Del Skrevet 18. februar 2015 Så god mamma S har Ingenting er som å bli dullet med når en ikke er i form! Håper hun blir frisk snart!! Takk! Prøver å gjøre det litt godt for henne, og i dag var hun endelig mottakelig for det igjen.. I går ville hun ikke ha is engang! Bare masse fangsitting, og det er jo egentlig kos det også Hun har heldigvis bare vært kosesyk, ikke sutresyk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. februar 2015 #974 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Kosesyke små er det beste som finnes!! ..og når de ikke vil ha is engang, da blir jeg nesten redd! Da er de ikke i form!! ...Jeg dro et litt kortere strå og har hatt en sutresyk kid i ukesvis *draravseghåret* Først de siste par dagene har den gode lille kosejenta mi begynt å stikke nesen frem igjen Det er fint!! Endret 18. februar 2015 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #975 Del Skrevet 18. februar 2015 Kosesyke små er det beste som finnes!! ..og når de ikke vil ha is engang, da blir jeg nesten redd! Da er de ikke i form!! ...Jeg dro et litt kortere strå og har hatt en sutresyk kid i ukesvis *draravseghåret* Først de siste par dagene har den gode lille kosejenta mi begynt å stikke nesen frem igjen Det er fint!! Aooooi, du har min dypeste medfølelse! Her er det R som er mest sutrete for tida. Hun har nok ikke vært i 100% form hun heller, og dessuten er hun litt snurt de dagene jeg er på jobb.. Da sutrer og furter hun fra jeg kommer hjem (minus det første halve minuttet, da er hun verdens blideste!!) til hun legger seg... Stakkars lita hun vil jo bare være med mammaen sin! Men men det går seg vel til! Nå: Prosecco! Det er jo onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 18. februar 2015 #976 Del Skrevet 18. februar 2015 Prosecco høres lurt ut! Uff, stakkars S som ikke ville ha is en gang. Da er man syk da Men godt hun er bedre i dag, kosesyk unge høres jo egentlig bare koselig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #977 Del Skrevet 18. februar 2015 Kosesyk unge i seg selv er veldig, veldig koselig! Kosesyk unge når man har en sjalu baby på sida er litt stress... Heldigvis har R lagt seg veldig greit (og tidlig) de siste dagene, så da har S fått fylt godt opp fangkoskontoen etter at lillesøster er i seng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. februar 2015 Forfatter #978 Del Skrevet 19. februar 2015 Hrmf, jeg trodde S skulle være frisk i dag.. Smurte niste og allting før hun stod opp. Var inne hos henne i sekstida, da var alt bra. Ordna dyna hennes, og hun sov videre til halv åtte. Feberfri og fin. Men tufs og vondt i magen.. Såååå.... Ny hjemmedag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. februar 2015 #979 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) Virkelig seig denne sykdomsperioden! Håper det går greit med (enda en) hjemmedag! Endret 19. februar 2015 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. februar 2015 Forfatter #980 Del Skrevet 19. februar 2015 Vi skal nok klare oss. Hvis hun kvikner til utover dagen, tror jeg vi tar en tur på oldeforeldrevisitt Og jeg må uansett en tur til frisøren etterpå, så jeg håper han godeste orker å ta seg av jentene imens. Var der egentlig i forrige uke, men fikk ny time i dag for at hun skulle få rette opp i alt hun klarte å tuste til i løpet av klippen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå