Tusle Skrevet 17. januar 2015 #881 Del Skrevet 17. januar 2015 Positiv er du hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siyha Skrevet 17. januar 2015 #882 Del Skrevet 17. januar 2015 Gratulerer så mye! Veldige gode ordninger i kommunen, hvert fall her i Oslo. Ansatt i kommunen på 6. året nå, og har fått betalt videreutdanning etter bachelor som jeg tar deltid nå og fikk forhandlet meg til mye høyere lønn samtidig som jeg var i mammapermisjon, så jeg er i hvertfall fornøyd med å ha kommunen som arbeidsgiver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #883 Del Skrevet 20. januar 2015 Det snør og det snør og vi snør nesten ned.... S blir hjemme fra barnehagen i dag pga snømengdene, og dagens krangling/megling/slåssing er allerede i gang Det som irriterer meg mest, er alle de som har mast og klagd over manglende snø, og nå når den "endelig" er her, så klager de likevel. Bestem dere da! Neida, de vil ha passelig mye julekort-/påskefjellsnø, men de har enda ikke skjønt at det ikke er sånn det fungerer her ved kysten. Samme leksa hvert år, det kommer altfor store mengder tung, våt snø i én smell, og når det omsider slutter å snø, så regner den vekk uten at noen har fått glede av den, bare måkt seg stive og støle. Hrmf... Dagens utblåsning fra en snøhater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 20. januar 2015 #884 Del Skrevet 20. januar 2015 Kjenner meg igjen. Jeg er vandt til kaldere vintere enn det pinglegreiene her. Merker det i bhg. De kler ungene for polekspedisjon når det er null grader ute lissom... Har dere fått innmari mye snø? Her har det kommet rundt 20 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #885 Del Skrevet 20. januar 2015 Haha, det med bekledning kjenner jeg meg så igjen i! Svogeren min er helt ekstrem på det der, og har gjerne på ungene trippelt lag med ull oppi voksipose i vogna når temperaturen ligger rundt null Husker en gang den stakkars ungen deres var helt mørkerosa og klissvåt etter en lur i vogna! Men de gir seg ikke av den grunn, og kommenterer alltid hvor lite vi kler på våre unger.. Usikker på hvor mye det har kommet her, men det er nok rundt 30 cm foreløpig.. Men det snør fortsatt tett,og skal visst gjøre det i hele dag. Blæ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #886 Del Skrevet 20. januar 2015 Himmel og hav for et energinivå på S.... Skravla går i ett. Jeg tror faktisk ikke hun kan tenke en eneste tanke inni hodet sitt for tida, absolutt alt må sies høyt! Rimelig svett i ørene nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 20. januar 2015 #887 Del Skrevet 20. januar 2015 Det høres VELDIG kjent ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 20. januar 2015 #888 Del Skrevet 20. januar 2015 Altfor kjent! Men altså... Hjemme pga. snø - er det vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #889 Del Skrevet 20. januar 2015 Altfor kjent! Men altså... Hjemme pga. snø - er det vanlig? Jeg gadd ikke å spa frem bilen og meterne ut til veien fra 40 cm tung snø i mørket mens det enda snødde tett og det var fullstendig kaos på veiene. Da var det bedre med en hjemmedag, så lenge jeg uansett ikke hadde noen planer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 20. januar 2015 #890 Del Skrevet 20. januar 2015 Hadde og storesøster hjemme pga snø i dag Gårdsplassen var nedsnødd og det var kaos og glatt på alle veiene. Bedre å ha henne hjemme da, når hun ikke må avsted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 20. januar 2015 #891 Del Skrevet 20. januar 2015 Åja, sånn ja! Av og til er det gull å bo i borettslag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 20. januar 2015 #892 Del Skrevet 20. januar 2015 Sånn er T også for tiden. Alt må ut virker det som. Og hun starter og avslutter hver eneste setning med "mamma", nesten så jeg blir tullerusk, men bare nesten Tre lag ull i voksi, når gradestokken viser null? Herregud... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #893 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Ah, S er tilbake i barnehagen i dag. Koselig med en fridag, men utrolig deilig å ha bare R her også... Nå som permisjonen min snart er brått slutt, føler jeg at jeg nyter tida enda mer. Det hjelper selvsagt også på humøret at hun sov uten oppvåkninger fra 18 til 6, at hun er blid som ei sol, og at hun har tusta rundt på gulvet for seg selv i lange perioder i dag I morgen er hun 10 måneder. Ei viljesterk frøken som finner seg i mye, men som også vet å si ifra. Hun sier mamma, pappa og takk, kan vinke og noen ganger vise hvor stor hun er, og holder for tiden på å lære seg å stå uten å støtte seg til noe. Hun forstår mye, deriblant ordet nei, og blir dødelig fornærmet når det er noe hun ikke får lov til. Da får hun verdens søteste dirreleppe, før hun ofte bryter ut i voldsomt dramatisk gråt. En skikkelig dramaqueen! Hun er nysgjerrig, glad i mat, tøysete, sjarmerende og veldig sosial. Før hun ble født skjønte jeg ikke hvordan jeg skulle kunne dele kjærligheten mellom S og en til, men det går sannelig helt fint Jeg grugleder meg til å begynne i jobb om under 14 dager. Heldigvis skal jeg bare jobbe 50% de første månedene, så jeg har fortsatt plenty av tid til å leke permisjonstid med minstefrøken Det er visst forresten gode sjanser for at hun får barnehageplass fra 1.mai. Det hadde vært topp! Ikke minst for svigerfar! Endret 21. januar 2015 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 21. januar 2015 #894 Del Skrevet 21. januar 2015 R høres herlig ut Og så så mye hun kan! Lillemann kan ikke snakke, men han vet hva ordet nei og Felix (katten vår) betyr. Nei er imidlertid et ord han glatt velger å overse, og det mest spennende i hele verden er å gjøre den ene tingen han ikke får lov til, nemlig å dytte på en lampe som ikke er helt stødig. Og et stort hurra for en så bra natt! Du må jo føle deg helt uthvilt, hvis du husker hvordan den følelsen er da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siyha Skrevet 22. januar 2015 #895 Del Skrevet 22. januar 2015 Ser ut som livet smiler for tiden Håper det bare fortsetter sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. januar 2015 Forfatter #896 Del Skrevet 22. januar 2015 Litt medvind må være på sin plass i blant! I dag signerte jeg jobbkontrakten, og fikk i samme slengen sett kontoret mitt ( ) og hilst på noen av dem jeg skal jobbe sammen med. Tror det kan bli veldig bra! Ellers er vi litt på biljakt om dagen. Privatbilen (altså egentlig konebilen min ) er mer enn moden for utskifting, så da er det bare å bla opp.. Vi har funnet en vi begge liker, og venter bare på telefon om at den er klar for prøvekjøring Tusler i seng jeg... I dag var det morgen klokka 5.. Typisk nok våknet R av at storesøster strevde litt med dyna si, og da var det ikke aktuelt å sove mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #897 Del Skrevet 24. januar 2015 Hva skjer med at det er ei høne som leter etter eggløsning på problemer på barne-tv?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 24. januar 2015 #898 Del Skrevet 24. januar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 24. januar 2015 #899 Del Skrevet 24. januar 2015 voksenhumor på Barnetv er kult!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. januar 2015 #900 Del Skrevet 24. januar 2015 Kanskje hun ikke visste at det finnes sprøyter for slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå