Gå til innhold

Kos og kaos

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo Doh, naturligvis stod vi opp! Hvis jeg hadde prøvd å amme i senga ellerno da, så kunne jeg jo risikert at ungen trodde det var greit å få mat om natta! ;) Så vi stod opp og hang litt rundt, og så var hun klar for lur i vogna litt før sju. Da våkna S... Så jeg er fortsatt trøtt, men likefullt fornøyd :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det ble selvfølgelig med den ene gode natta.

*har lyst til å skrive lite pene ting om ungen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Nå som dere er friske og raske.... :sjenert:

Kanskje pappan kan prøve en helg alene igjen... :vetikke:

Endret av Spatula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer:

Nå som dere er friske og raske.... :sjenert:

Kanskje pappan kan prøve en helg alene igjen... :vetikke:

Vi skal på julebord i morgen, så da skal jentene på overnattingsbesøk. Uææ! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å skrive lite pene ting noen ganger....

Ja, men det finnes grenser... :sjenert::flau:

Trøster meg med at det er søvnmangelen i kombinasjon med baby-overdose som snakker, og at det forhåpentligvis blir bedre når jeg får litt mer søvn og bittelitt mer avstand fra mammadaltbabyen.... :sjenert:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så.... Joda.... Julebord i morgen. Første gang R skal på overnattingsbesøk. Hun kan ikke få varige men av én natt, kan hun..? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så fall kommer lillemann til å få varige men av to kvelder uten mor neste uke også. Argh, nå er jeg også drittlei. Ungen er våken for tredje gang i kveld :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde nok slappet bedre av hvis de skulle vært hos noen besteforeldre, men jeg er ikke helt komfortabel med å ha dem hos svigerinna mi... Hun har ikke så veldig barnetekke, til tross for at hun har barn selv.. :sjenert:

R sover som regel godt om kvelden, og har ikke vært våken hittil etter at hun sovna for kvelden rundt halv sju. Men sist natt våkna hun halv tre, og holdt det gående til mellom seks og sju, kun avbrutt av en kort dupp mellom halv fem og fem.. Blir sprø! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes.. at det alltid skal være noe. Beundrer måten du takler alt på :-) hvordan gikk det med barnevakten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var überdigg! :nigo: Men mye vil ha mer, så jeg lengter allerede etter litt fri igjen... :sjenert: Selv om det var deilig med en våt babynuss og en treåringbamseklem også i ettermiddag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt flesket R til og sov fra 18 til 05.30 igjen. Håper det sakte men sikkert blir en vane! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...