Gjest Doh Skrevet 4. desember 2014 #721 Del Skrevet 4. desember 2014 Så utrolig bra! Men dere stod ikke opp da, eller? For i så fall hørtes det litt slitsomt ut likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. desember 2014 #722 Del Skrevet 4. desember 2014 OMG, så sinnsykt deilig! Jeg er der fremdeles jeg altså, alt etter 5:30 er WIN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. desember 2014 Forfatter #723 Del Skrevet 4. desember 2014 Jo Doh, naturligvis stod vi opp! Hvis jeg hadde prøvd å amme i senga ellerno da, så kunne jeg jo risikert at ungen trodde det var greit å få mat om natta! Så vi stod opp og hang litt rundt, og så var hun klar for lur i vogna litt før sju. Da våkna S... Så jeg er fortsatt trøtt, men likefullt fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #724 Del Skrevet 5. desember 2014 Jada, det ble selvfølgelig med den ene gode natta. *har lyst til å skrive lite pene ting om ungen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 5. desember 2014 #725 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Nå som dere er friske og raske.... Kanskje pappan kan prøve en helg alene igjen... Endret 5. desember 2014 av Spatula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. desember 2014 #726 Del Skrevet 5. desember 2014 Det er lov å skrive lite pene ting noen ganger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 5. desember 2014 #727 Del Skrevet 5. desember 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #728 Del Skrevet 5. desember 2014 Nå som dere er friske og raske.... Kanskje pappan kan prøve en helg alene igjen... Vi skal på julebord i morgen, så da skal jentene på overnattingsbesøk. Uææ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #729 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Det er lov å skrive lite pene ting noen ganger.... Ja, men det finnes grenser... Trøster meg med at det er søvnmangelen i kombinasjon med baby-overdose som snakker, og at det forhåpentligvis blir bedre når jeg får litt mer søvn og bittelitt mer avstand fra mammadaltbabyen.... Endret 5. desember 2014 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #730 Del Skrevet 5. desember 2014 Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 5. desember 2014 #731 Del Skrevet 5. desember 2014 Håhå, KOS DEG på julebord! ... og med ungene borte for en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #732 Del Skrevet 5. desember 2014 Så.... Joda.... Julebord i morgen. Første gang R skal på overnattingsbesøk. Hun kan ikke få varige men av én natt, kan hun..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 5. desember 2014 #733 Del Skrevet 5. desember 2014 I så fall kommer lillemann til å få varige men av to kvelder uten mor neste uke også. Argh, nå er jeg også drittlei. Ungen er våken for tredje gang i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #734 Del Skrevet 5. desember 2014 Jeg hadde nok slappet bedre av hvis de skulle vært hos noen besteforeldre, men jeg er ikke helt komfortabel med å ha dem hos svigerinna mi... Hun har ikke så veldig barnetekke, til tross for at hun har barn selv.. R sover som regel godt om kvelden, og har ikke vært våken hittil etter at hun sovna for kvelden rundt halv sju. Men sist natt våkna hun halv tre, og holdt det gående til mellom seks og sju, kun avbrutt av en kort dupp mellom halv fem og fem.. Blir sprø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 7. desember 2014 #735 Del Skrevet 7. desember 2014 Hvordan gikk det???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 7. desember 2014 #736 Del Skrevet 7. desember 2014 Hjelpes.. at det alltid skal være noe. Beundrer måten du takler alt på :-) hvordan gikk det med barnevakten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. desember 2014 Forfatter #737 Del Skrevet 7. desember 2014 Alle overlevde R var våken fra tre til halv fem, men pytt sann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 7. desember 2014 #738 Del Skrevet 7. desember 2014 Ikke ditt problem! Hadde dere det bra? Var det digg med litt sjæl-tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. desember 2014 Forfatter #739 Del Skrevet 7. desember 2014 Det var überdigg! Men mye vil ha mer, så jeg lengter allerede etter litt fri igjen... Selv om det var deilig med en våt babynuss og en treåringbamseklem også i ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. desember 2014 Forfatter #740 Del Skrevet 8. desember 2014 I natt flesket R til og sov fra 18 til 05.30 igjen. Håper det sakte men sikkert blir en vane! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå