Gå til innhold

Kos og kaos

Mazilla

Anbefalte innlegg

Så stas med kino og overnatting for S :hoppe: Ser for meg en stolt frøken.

Deilig med miniferie også, det er godt å slippe litt rutiner innimellom, selvom det ikke betyr overnatting :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun var kjempestolt! :jepp:

Blæ, R har fått feber for første gang. Prosjekt slutt-på-nattamming er derfor lagt litt på is for i natt... Tydeligvis prosjekt sove også. :Gjesp:

Det spørs om ikke vår vanligvis så travle onsdag med babysang og babysvømming blir litt roligere denne uka... Kan vel ikke akkurat dra med meg en febersyk unge heller! :rolleyes::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sårt tiltrengt timeout: Kaffebar med glossy magasin og dobbel cortado mens R sover lang og god lur utenfor i regnet... :kaffekopp::hjerte:

De siste dagene har vært slitsomme, enkelt og greit. Han godeste har blitt litt dårligere igjen. R er forkjøla og sur, og mye våken om natta. S tuster med legging om kvelden, men er heldigvis stort sett enkel å ha med å gjøre om dagen. Jeg prøver å holde motet oppe og kaloriinntaket nede. Det er nemlig litt typisk meg å kjøre på med godteri og søppelmat når jeg synes synd på meg selv... :rolleyes:

"Heldigvis" for meg er jeg en material girl, så for øyeblikket er jeg veldig fornøyd med tilværelsen takket være en ny lampe, noen nye telysestaker og en kommode fra bohus i bestilling... :sjenert: Litt fornying i stua måtte til etter å ha solgt vugga som har tatt en del plass de siste månedene. Hvor lurt det er å kjøpe en kommode med 15 små skuffer når man har to små, vil vise seg... :hoho:

I går kveld kom jeg meg ut på joggetur mellom legging av R og S. Det hjalp også litt på humøret :)

Alt i alt går det jo greit, men jeg gleder meg til R er litt mer fornøyd igjen. Og til hun sover hele natta, men her tar vi ett skritt om gangen, og en hel natts sammenhengende søvn er tydeligvis langt frem i tid.. :roll:

Til lørdag skal vi forresten på date! :strix: Riktignok bare med mamma som barnevakt hjemme, ikke en hel frinatt med påfølgende morgen, men likevel.. Det skal bli godt å være bare oss to en hel kveld! :rodmer: Så får vi bare ta oss sammen og legge vekk mobiler og andre distraksjoner... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for date :hoppe:

Håper det ordner seg med både S og R. T bruker å litt tid på å legge seg. Det siste nå er at vi må sitte hos henne til hun har sovnet. I tilfelle vi må kile vekk monstrene som eventuelt skulle dukke opp :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk, sist natt var verre enn verst... :Gjesp:

Dagens lyspunkt, midt mellom snørrete sutrebaby og dårlig mann: Vi har fått oss vaskedame! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vaskedame!!! ELSK!!! - det er deg SÅ vel unt :klemmer:

Og koooos dere på date :hjerte: Dere er flinke å gjøre sånne ting synes jeg, vi går aldri ut og spiser eller på kino her hjemme av en eller annen grunn :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke, tja, vet nå ikke det... Men prøver ihvertfall! Har ikke vært ute sånn sammen bare vi to siden juni, så det begynner jo å bli en stund siden ;) Dette er på mange måter en bonusdate, for det er jo ikke fredag den 13.! :ler:

Har ikke snakket med vaskedama enda, men fikk beskjed fra ei venninne i dag om at hun gjerne ville begynne hos oss også. Veldig greit å ha ei jeg vet andre har gode erfaringer med! :jepp: Hvor ofte er det vanlig at de kommer? :klo: Jeg tenker i utgangspunktet to-tre timer hver 14. dag. Er det for mye eller for lite tro? :klo: Vi har ikke så stort hus akkurat...

I dag skal jeg legge meg tidlig!! R var våken fra jeg la meg til klokka passerte 3 i natt, og så var vi våkne igjen mellom seks og halv sju... Føler meg som en irritert flue på veggen i mitt eget liv i dag... :bond::sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettene er et mareritt for tida, rett og slett. Kombinasjonen forkjølelse og utviklingssprang gjør ikke akkurat underverker for nattesøvnen! :murvegg: Men men, i dag knakk R krabbekoden, så nå kan hun forhåpentligvis roe seg litt igjen... :roll::sjenert:

Hun er såå søt når hun krabber... :rodmer: Hun har jo ålet seg rundt lenge, men nå har hun skjønt hvordan hun må koordinere armer og bein samtidig som hun løfter magen. Merkelig hvor stas det er, både for mor og barn! :ler:

I morgen drar han godeste bort og blir borte til onsdag, for å prøve noe ny behandling. Superstas å være alenemor til to når nettene er som de er... :roll: Jeg merker at S sover dårligere når R styrer på som verst, så som regel må jeg inn til henne også et par ganger i løpet av natta. fordi dyna har ramlet ned eller hun må tisse osv.. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk du tatt igjen litt søvn i løpet av dagen? Du ser i hvert fall bra fresh ut på det nye profilbildet, så om det er fra i dag og du er trøtt så puller du off trøtta ganske bra :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du tatt igjen litt søvn i løpet av dagen? Du ser i hvert fall bra fresh ut på det nye profilbildet, så om det er fra i dag og du er trøtt så puller du off trøtta ganske bra :nigo:

Enig! :jepp:

Og fine gensere dere har! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ja, det er fra i dag. Og nei, jeg har ikke fått tatt igjen noe søvn... Men men, jeg overlever. Er stort sett ganske oppegående midt på dagen! ;) Det er mamma som har strikka til oss. Utrolig kjekt å legge inn bestilling hos henne, og så få varene levert på døra kort tid senere :nigo::hjerte:

Nå er begge jentene i seng. Tester å legge S i senga til han godeste i natt. Stas (!!!) for henne, og mindre uro for R som vanligvis ligger vegg-i-vegg med leggestyret hennes. So far, so good.... R har sovet som en stein siden før kl 18 (hun er fortsatt ikke helt justert etter at vi stilte klokka...). S har hatt seg en runde i nattbordsskuffene våre (godt hun ikke vet helt hva ting er! :sjenert: ), men har blitt stille nå.

I morgen kommer han godeste hjem igjen. Han var veldig optimistisk etter dagens behandling, så dette lover godt! Behandleren hadde stor tro på at han kom til å bli helt god igjen. Ingenting hadde vært bedre!! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg glemte å ta høyde for at S sover så høylytt da jeg foreslo at hun kunne ligge i vår seng! :daane: Hun snorker og fiser sin far langt ned i støvlene! :skratte:

Håper bare jeg hører R gjennom dette lokomotivet av en storesøster... ;)

Jeg har vært fornuftig og lagt meg, men får ikke sove. Har plutselig så mye kjærlighet og takknemlighet for disse to små i meg.. :rodmer: Altså, misforstå meg rett, det er jo ikke noe nytt, men det ble så veldig tydelig for meg nå som jeg har vært alene med dem et par dager, og særlig etter at jeg la meg her ved siden av snorketrollet :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en nydelig følelse! En elsker dem jo alltid, men av og til har man rett og slett ikke tid eller overskudd til å ta det ordentlig inn over seg og kjenne på følelsen.

I går kveld la jeg meg inntil L i senga, og han snudde seg og sa "mamman min" med myk stemme mens han tok rundt meg med både armer og bein, og da måtte jeg nesten sippe litt i rein takknemlighet for de fine ungene mine :hjerte:

Håper du får ei god natt! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig, der traff du spikeren på hodet! :hjerte:

God natt til dere også! Jeg fant nettopp ut at joda, jeg hører R over snorkinga. Håååper litt påfyll nå kan gjøre natta grei, ikke at det lengste sovestrekket hennes for i natt nå er unnagjort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...