Gå til innhold

Parasoll knukket på midten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen har visst hatt fest i hagen min mens jeg har vært bortreist for jeg kom hjem til en hage full av tomme flasker og sneiper. Overraskende nok har de bare ødelagt parasollen min, men jeg skjønner ikke hvordan. Den har knukket på midten og den nederste delen av stsngen står fast i foten, den er bøyd på en måte og umulig å få ut. Selve parasollen kan brukes, men den har jo nå bare halve stangen. Jeg har ikke råd til å kjøpe meg ny parasoll så jeg lurer på om noen har tips til hvordan jeg kan bruke parasollen eller hvordan jeg kan få ut den nederste delen av stangen fra foten.

Anonymous poster hash: 29573...f01

Gjest Funky Punk
Skrevet

Kan du ikke anmelde det og evnt få igjen på forsikring?

Siden du skriver "noen har visst hatt fest..." så regner jeg med at du ikke vet hvem det evnt er og derfor uvedkommende

AnonymBruker
Skrevet

Jeg aner ikke hvem det er. Er vel liten vits å anmelde noe så "lite"? Jeg tar det som en lærepenge; ikke dra på ferie med alle hagemøblene ute.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Knukket?

Anonymous poster hash: 8c047...4ad

• Liker 3
Gjest Funky Punk
Skrevet

Jeg aner ikke hvem det er. Er vel liten vits å anmelde noe så "lite"? Jeg tar det som en lærepenge; ikke dra på ferie med alle hagemøblene ute.

Men kjære deg. De har ødelagt en del på din eiendom.

Klart du skal anmelde det slik at du kan få igjen på forsikringen. Hvorfor skal du stå på og finne en måte å få brukt parasollen når du kan kjøpe deg en ny? Dvs om du har forsikringer i orden da

AnonymBruker
Skrevet

Poeng? :klo: Forsikringen gir deg kun penger igjen dersom forholdet er anmeldt. Derfor anmelder en. Og så henlegger politiet.

Anonymous poster hash: 7f925...fd9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ta en spørrerunde hos naboene?

Anonymous poster hash: 7a817...3cd
AnonymBruker
Skrevet

Knukket?Anonymous poster hash: 8c047...4ad

Brukket heter det vel, beklager.

Jeg gidder ikke kaste bort politiets tid for noe så lite, de har mye viktigere saker å ta seg av. Kan dere ikke heller komme med tips til det jeg spurte om?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du sage av det som er bøyd?

Jeg går ut fra at jernstanga er hul, så putter du ei tynnere jernstang inni jernstanga som stikker opp fra foten og trer parasolldelen med den halve jernstanga oppå der igjen. Vet ikke helt om jeg formulerer meg bra, men håper du forstår.

Anonymous poster hash: 7a817...3cd
  • Liker 1
Gjest crazycatlady
Skrevet

Knukket? Det heter knekt eller brukket. Anmeld forholdet, så får du igjen på forsikringen.

Skrevet

Det heter knekt, eller brukket. Ikke knukket!

Gjest Funky Punk
Skrevet

Men kjære vene. Vi forstod da alle hva TS mente. Trenger ikke lage en hel tråd om hvilket ord man burde brukt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...