AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #1 Del Skrevet 19. april 2014 hvordan lader man hjemme? eller lader man på ladestasjoner ? Ble bare nysgjerrig på om man lader hjemme... lager man uttak hjemme, hva koster det ? Anonymous poster hash: 35635...cac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #2 Del Skrevet 19. april 2014 Man lader hjemme ja. Funker helt fint med en helt vanlig stikkontakt. Bare ikke kludre ting til med skjøteledning. Anonymous poster hash: d527c...7d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 4. mai 2014 #3 Del Skrevet 4. mai 2014 Og har man ikke en utekontakt, får man det fikset. Koster et par lapper tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fraggzy Skrevet 4. mai 2014 #4 Del Skrevet 4. mai 2014 Du kan lade hjemme, enten ved å bruke en vanlig stikkontakt som du allerede har, ved å få en elektriker til å legge opp en ny vanlig stikkontakt, eller ved å få montert en "større lader" som lader bilen raskere. Den vanlige stikkontakten koster vel 3-5lapper, der den "raske laderen" koster drøyt det dobbelte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fraggzy Skrevet 4. mai 2014 #5 Del Skrevet 4. mai 2014 Selvsagt avhengig av om du har garasje vegg-i-vegg med huset eller 40meter unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LouiseD Skrevet 17. august 2014 #6 Del Skrevet 17. august 2014 Eller som jeg, lader der jeg er. Har ikke lademulighet hjemme, men lader på kjøpesentre, på jobb, hos mine foreldre, på hurtiglader osv. Ikke noe stress. Bilen lader mens jeg gjør noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
electric_trond Skrevet 18. august 2014 #7 Del Skrevet 18. august 2014 jeg lader min g-wiz i helt vanlig stikkontakt som jeg har på utsiden av huset ved utelyset, kan stille mellom 20A og 15A ladestrøm så jeg kan lade på nesten alle kurser rundtom. Lader hver dag på jobb, så det er skjelden jeg gidder å plugge den inn hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå