AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #1 Skrevet 19. april 2014 Hva gjør dere andre alenemødre, og -fedre i sommer sammen med barnet/barna deres? Jeg sitter og vrir hodet for å finne på noe gøy i sommer, vurderer alt fra norgesferie, til Danmark, syden, storbyferie(!). Hva skal dere andre i sommer? trenger ideer.Anonymous poster hash: 86a1c...a4a
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #2 Skrevet 19. april 2014 I vinterferien var jeg i London med min eldste, og til sommeren skal yngste få være med en tur. Det er utrolig deilig å få lov til å være sammen med bare ett av barna i gangen. I sommer skal vi alle tre til Danmark, vi har leid et hus sammen med min bror og hans familie. Barna gleder seg stort! Anonymous poster hash: b9635...bd2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #3 Skrevet 19. april 2014 Jeg er alene med 2 barn. I sommer skal vi først en tur til Spania. Så skal vi på en reise fra Roma til Paris, på 3,5 uke. Bo 6 forskjellige steder, bare kose oss og få se forskjellige byer. Anonymous poster hash: 3aee3...bb2
Lakrisjenta Skrevet 19. april 2014 #4 Skrevet 19. april 2014 Jeg har en gutt på 5 år, vi 2 dro alene til dyreparken i fjor sommer. Vi storkoste oss. Han fikk "bestemme" alt vi skulle gjøre der og vi gikk de stedene han ville. Beste ferien noen gang. Skal gjøre det samme i år bare oss 2. Og tenker å ta 1 uke til syden også før han begynner på skolen.
Catlin Skrevet 19. april 2014 #5 Skrevet 19. april 2014 Vi drar 1 uke til syden - et Ving-senter på Mallorca. Det har vi spart til siden i høst. Der er det mange andre barn, og stor sjanse for å bli kjent med nye lekekamerater. I tillegg drar vil på dagsturer i nærområdet. Museum, festninger, parker, badeland etc. Nå på våren drar vi på ei langhelg til Danmark der vi skal innom bl.a Randers Regnskov og legoland. Vi har alltid en prat på forhånd der vi snakker om pengebruken. Mye av grunnen til at vi har råd til å ta både korte og lange turer, er at vi er flinke til ikke å bruke penger mens vi er på tur. Nå vet jeg ikke verken hvor i landet du bor, hvor gamle barna er eller hvordan økonomien din er - så dermed er det litt vanskeligere å få til å gi deg gode råd. Send meg en PM, så kanskje jeg kan komme med flere gode tips til deg.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #6 Skrevet 19. april 2014 Kjører du bil til Danmark, eller tar du fly? Anonymous poster hash: 86a1c...a4a
Gjest Tingelinling Skrevet 20. april 2014 #7 Skrevet 20. april 2014 Har prøvd det meste; ferie innenlands, hytteferie i naboland, storbyferie og Kreta. Alt har vært supre ferier!
Mrs.Under Skrevet 22. april 2014 #8 Skrevet 22. april 2014 Kommer an på hvor mange og hvor gamle barna dine er. De årene jeg har vært alene har jeg alltid dratt på charter. Veldig greit, sørget for et sted med barneklubb og all inclusive. Funket utmerket på barn i alder fr 1,5 til 11.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå