Gå til innhold

Steder hvor homofili er akseptert?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på tur med kjæresten og to kompiser som også er sammen, og selv om ingen av oss har et behov for å tørrjukke hverandre offentlig ville det vært fint med et sted hvor man kan være kjærester uten å få stygge sideblikk og kommentarer og politianmeldelser...

Ikke storby men trenger ikke være helt charterkalas heller. Gjerne litt strand og kultur og historiske steder å se. Tenkte kanskje Hellas/Tyrkia men sist jeg var i Tyrkia med kjæresten ble vi nedrent i hoiing bare vi holdt hender, og nå har vi to homser på slep også. Han ene har opplevd vold i forhold til legningen sin før så det må være et sted hvor man ikke får negative eller perverse holdninger mot seg.

Noen forslag? Storby ville kanskje vært best iom at folk gjerne er mer liberale der men som sagt er ikke det aktuelt.

Anonymous poster hash: e3f86...d49
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spør noen på gaysir? Sikkert flere som vet noe der enn her.

Anonymous poster hash: d8f25...ff9
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er strand dere vil ha, er Barcelona stedet :) Jeg bor i Berlin og kjenner mange homser som drar til Barcelona, men også Ibiza, Faro i Portugal og Viareggio i Italia er populære steder. Det siste er ikke langt unna Pisa og Firenze, så kultur og historie er det i massevis.

Anonymous poster hash: 01556...4e8
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Iran

Anonymous poster hash: 09251...8c9
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Iran

Anonymous poster hash: 09251...8c9

Dust

Anonymous poster hash: 01556...4e8

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Hm, jeg har ikke så god peiling egentlig! Men er det ikke ganske greit i Australia? Eller New York? :)

Anonymous poster hash: 4b1ca...aa3
AnonymBruker
Skrevet

Hm, jeg har ikke så god peiling egentlig! Men er det ikke ganske greit i Australia? Eller New York? :)Anonymous poster hash: 4b1ca...aa3

Du foreslår new York når storby er uaktuelt?

Anonymous poster hash: 9c160...900

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Barcelona og Viareggio skal jeg se nærmere på:)

• Liker 1
Gjest Blomst83
Skrevet

Amsterdam.Og de har også veldige mange tilbud rettet mot homofile hvis det er av interesse.

Gjest Anastasia
Skrevet

Sitges? :)

JA! Sitges er gay capital of Europe, jeg var der i fjor på Eurovision-fest :) Barcelona og Spania generelt er veldig gay friendly. Frankrike og, der er det ekstremt mange homofile.

Mykonos i Hellas er et kjent feriested for homofile, samme med Maspalomas på Gran Canaria.

Skrevet

Mykonos! Det beste er å leie seilbåt med skipper, så har dere hotellet med dere og kan reise rundt til de øyene dere ønsker. Det er ikke dyrere enn hotell hvis man er 4 stk som spleiser

• Liker 2
Gjest Bitch Pudding
Skrevet

Spør noen på gaysir? Sikkert flere som vet noe der enn her.

Anonymous poster hash: d8f25...ff9

Er bare sexmeldinger å få der inne. lol

AnonymBruker
Skrevet

Skal på tur med kjæresten og to kompiser som også er sammen, og selv om ingen av oss har et behov for å tørrjukke hverandre offentlig ville det vært fint med et sted hvor man kan være kjærester uten å få stygge sideblikk og kommentarer og politianmeldelser...

Ikke storby men trenger ikke være helt charterkalas heller. Gjerne litt strand og kultur og historiske steder å se. Tenkte kanskje Hellas/Tyrkia men sist jeg var i Tyrkia med kjæresten ble vi nedrent i hoiing bare vi holdt hender, og nå har vi to homser på slep også. Han ene har opplevd vold i forhold til legningen sin før så det må være et sted hvor man ikke får negative eller perverse holdninger mot seg.

Noen forslag? Storby ville kanskje vært best iom at folk gjerne er mer liberale der men som sagt er ikke det aktuelt.

Sitges i Spania.

Anonymous poster hash: 23a40...23d

AnonymBruker
Skrevet

San Francisco ;)

Anonymous poster hash: 31b69...396

• Liker 1
Skrevet

gran canaria er vel kjent for å være et populært reisemål for homofile.

AnonymBruker
Skrevet

anbefaler også Mykonos, mulig jeg blander øyene litt, for vi var på flere på samme ferie. Men om jeg husker riktig så var det et flott sted og usannsynlig mange åpne homofile, så der hadde ingen reagert. Hellas er jo kanon plass uansett:)

Anonymous poster hash: 9cce1...7b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...