AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #1 Skrevet 18. april 2014 Jeg skal på fest med en fyr i helgen, og han har gjort det klart for meg at det er "tradisjon" at alle av hunkjønn putter en tampong med sprit i vagina. Man blir visstnok fullere fortere på den måten, siden alkoholen går rett i blodet. Alt ligger altså til rette for "livlige" damer. Jeg lurer på om jeg skal være med på dette, om det er noen faremomenter, at man kanskje kan bli for full? Svir det ikke noe voldsomt, og er det noen fare for å få infeksjon der nede? Og nei, dette er ikke en tenåringsting, med småjenter som lar seg lure. Dette er voksne damer som visstnok er med på det frivillig. Anonymous poster hash: 89271...2c7
Gjesten Skrevet 18. april 2014 #2 Skrevet 18. april 2014 Det er kjempefarlig! Alkoholen absorberes direkte inn i blodomløpet, uten å bli brutt ned av magesyre og i leveren først, så du blir mye fullere mye fortere. Dessuten, hvis du blir alkoholforgiftet, nytter det ikke å kaste opp, ettersom alkoholen ikke ligger i magen. Hold deg langt unna dette! 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #3 Skrevet 18. april 2014 Absolutt ikke å anbefale. http://www.spaniaavisen.no/wip4/alkoholforgiftet-av-tampong-dynket-i-vodka/d.epl?id=2138586 Anonymous poster hash: 92c47...890 1
Gjest tinbjo1 Skrevet 18. april 2014 #5 Skrevet 18. april 2014 Æsj. Det der ville jeg aldri gjort. "Tradisjon at alle må putte en tampong opp i vagina"? Haha, hva i huleste - dette må være en spesiell fest, med spesielle mennesker.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #6 Skrevet 18. april 2014 Åh.. Jeg får helt frysninger av hva folk finner på å gjøre. Jeg leser litt på den linken som ble postet her om eyeballing, tampodkas og oxy-shots. Nei. Du burde holde deg langt unna dette. Anonymous poster hash: 668b1...107 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå