Gå til innhold

Tallinn eller Warsawa?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Tenkte på en litt "alternativ" storbyferie i sommer - noen som har vært i Tallinn eller Warsawa?

Var det bra eller dårlig? Har dere noen tips - alt fra hotell, restauranter til severdigheter...

Videoannonse
Annonse
Gjest lyna i.i.
Skrevet

Har ikke tid til å skrive så mye nå, men av de to vil jeg absolutt anbefale Tallinn! Har vært begge steder og de kan ikke sammenlignes. Gamlebyen i W. er bitteliten og resten av byen er egentlig ikke spes. koselig. Da ville jeg heller dratt til Krakow eller Gdansk, hvis jeg skulle velge Polen.

Men Tallinn er kjempekoselig, særlig Gamlebyen. Masse billig shopping og mulighet for fine dagsturer ut til kysten. Har sett at mange på dette forumet likte seg i Tallinn.

Estonian Air flyr forresten dit for bare 1000 kr t/r hvis du bestiller i god tid.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tallinn!

Veldig koselig by!

• 3 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Anbefaler ABSOLUTT Warsawa! Det er utrolig mye interessant der, og om gamlebyen er liten så gjør ikke det noe, for det er kjempekoselig der. Vi var der i fem dager ifjor sommer og skal tilbake i år for å gjøre alt vi ikke rakk ifjor. Blant annet har de et enormt marked på et stort idrettsstadion som aldri ble akkurat det, hvor du kan kjøpe alt mellom himmel og jord til en slikk og ingenting. Prisene er fortsatt lave, vi spiste og drakk godt til middag for 300 for to stykker- og da var vi alt annet enn tørste og sultne når vi var ferdige. Polakkene er kjempekoselige, politiet er hjelpsomt (det vet vi for vi ble ranet og fikk DEN hjelpen av menigmann og politi).

Vi hadde det fenomenalt superdupert der og hvis du ikke greier å kose deg der, da gjør du noe grunnleggende feil :-D

PS: Du kan få kjøpt veldig billige barneklær der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...