Gå til innhold

Hvorfor tar han ikke steget videre?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er sjenert ts så er det en god sjangse for at han liker deg, men at han ikke tør å gjøre noe. Jeg var slik på den alderen også, stivnet helt til rundt de jeg likte. Spør om han vil finne på noe :)

Takk, kanskje det bare er det jeg bør gjøre :) Noen forslag til hva jeg kan foreslå? Bør vi møtes bare vi to, eller med fler?

TS

Anonymous poster hash: f09c2...cde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri opplevd, selv med sjenerte gutter. De gir alltid er lite hint ihvertfall.

Anonymous poster hash: 0e9ce...0a2

Min erfaring også.

AnonymBruker
Skrevet
Det er dette passive og sjenerte menn gjemmer seg bak.

Anonymous poster hash: 51693...504

Hvis mannen er passiv og sjenert så sier det seg selv at han ikke kommer til å ta første steget selv om han er interessert. Da får den kvinnen som er interessert i den passive og sjenerte mannen være den som tar det første steget. Velkommen til 2014! ;)

Anonymous poster hash: 9fec5...718

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke "funnet han på nettet" haha, vi møttes i virkeligheten gjennom felles venner. Samtalen går veldig lett og jeg liker han veldig godt, og tror jeg får frem det i samtalene våre. Kanskje han kan ha hørt noe gjennom felles venner? Altså at noen har sagt noe om meg som gjør han usikker? Åhh jeg blir litt gal av slikt jeg hahaha..

TS

Da har du mye å se frem til! Det blir maaaange flere slike stunder i løpet av livet...

Hilsen nesten 40

Anonymous poster hash: 9b307...5e1

AnonymBruker
Skrevet

Aldri opplevd, selv med sjenerte gutter. De gir alltid er lite hint ihvertfall.

Du kan ikke vite om du aldri har opplevd det, for du fikk aldri det hintet eller det første steget, og konkluderte vel med at han var uinteressert.

Anonymous poster hash: 383df...f56

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis mannen er passiv og sjenert så sier det seg selv at han ikke kommer til å ta første steget selv om han er interessert. Da får den kvinnen som er interessert i den passive og sjenerte mannen være den som tar det første steget. Velkommen til 2014! ;)

Anonymous poster hash: 9fec5...718

Har jo ingenting å tape, men jeg lurer veldig når han aldri tar steget videre. Tror virkelig ikke han er SÅ sjenert.. Har lyst til å være helt ærlig nå og spørre hva som er greia, noen forslag til hvordan jeg kan gjøre det? Er redd jeg skremmer han bort med det haha..

TS

Skrevet (endret)

Har jo ingenting å tape, men jeg lurer veldig når han aldri tar steget videre. Tror virkelig ikke han er SÅ sjenert.. Har lyst til å være helt ærlig nå og spørre hva som er greia, noen forslag til hvordan jeg kan gjøre det? Er redd jeg skremmer han bort med det haha..

TS

Nå vet ikke jeg hva ungdommen gjør i dag, men hva med å starte en samtale om en film som går på kino. Åpner for den perfekte mulighet til å møtes bare dere to ;)

Ellers er jeg veldig for å spørre rett ut, det pleier å funke bra :)

Edit:men kanskje ikke erklær din udødelige kjærlighet riktig enda, det kan nok skremme ham bort :fnise:

Endret av Wolfmoon
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå vet ikke jeg hva ungdommen gjør i dag, men hva med å starte en samtale om en film som går på kino. Åpner for den perfekte mulighet til å møtes bare dere to ;)

Ellers er jeg veldig for å spørre rett ut, det pleier å funke bra :)

Edit:men kanskje ikke erklær din udødelige kjærlighet riktig enda, det kan nok skremme ham bort :fnise:

Takktakk :fnise:

Prøver å snakke om filmer, og gir han mange muligheter til å foreslå å finne på noe. Likevel gjør han det ikke, og jeg skjønner ikke hvorfor.. Han er veldig på og det er tydelig at han er interessert. Hvis jeg spør rett ut, hva bør jeg si?

TS

Skrevet

Takktakk :fnise:

Prøver å snakke om filmer, og gir han mange muligheter til å foreslå å finne på noe. Likevel gjør han det ikke, og jeg skjønner ikke hvorfor.. Han er veldig på og det er tydelig at han er interessert. Hvis jeg spør rett ut, hva bør jeg si?

TS

"Du, vi snakket jo om den filmen som går på kino nå, vil du være med å se den en dag?"

;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

"Du, vi snakket jo om den filmen som går på kino nå, vil du være med å se den en dag?"

;)

Men på kino får vi ikke muligheten til å snakke og bli kjent, så det er kanskje litt kjedelig? Er derfor usikker på om vi bør møtes alene eller sammen med fler, og hjemme hos noen av oss eller ikke? :)

TS

Skrevet

Men på kino får vi ikke muligheten til å snakke og bli kjent, så det er kanskje litt kjedelig? Er derfor usikker på om vi bør møtes alene eller sammen med fler, og hjemme hos noen av oss eller ikke? :)

TS

Nja, jeg har alltid likt kino, da er man sikret å ha noe å snakke om både før og etter hvis det skulle bli kleine stillheter. Og man kan jo fint foreslå å ta noe å drikke før/etter om det passer seg slik :)

Det handler jo ikke om at dere må bli kjent på en kveld, men at dere får til et første møte og tar det derfra. Og om han er interessert, så er jeg sikker på at han blir sjeleglad for at du turte å spørre uansett hva du foreslår :)

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke vite om du aldri har opplevd det, for du fikk aldri det hintet eller det første steget, og konkluderte vel med at han var uinteressert.

Anonymous poster hash: 383df...f56

Haha, godt poeng, det har jeg aldri tenkt over :D men uansett med alle jeg har hatt en mistanke om interesse for meg har gitt et hint om de ikke har spurt rett ut (sistnevnte har jo skjedd mest). Man tar vel ikke sjansen på å miste vedkommende til noen andre :)

Skrevet

Ta initiativet du da vel? Så finner du ut om han er interessert nok. Er han ikke det kan du spare tiden din til noen som faktisk er det :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nja, jeg har alltid likt kino, da er man sikret å ha noe å snakke om både før og etter hvis det skulle bli kleine stillheter. Og man kan jo fint foreslå å ta noe å drikke før/etter om det passer seg slik :)

Det handler jo ikke om at dere må bli kjent på en kveld, men at dere får til et første møte og tar det derfra. Og om han er interessert, så er jeg sikker på at han blir sjeleglad for at du turte å spørre uansett hva du foreslår :)

Ja, det er kanskje sant :) Hmm jeg syns det er så skummelt, og jeg merker jeg blir litt feig. Vil bare at han skal spørre, en eller annen gang må han jo gjøre det hvis han faktisk er interessert? Redd for at han på en måte har meg på vent, mens han venter på noen bedre..

TS

Skrevet

Ja, det er kanskje sant :) Hmm jeg syns det er så skummelt, og jeg merker jeg blir litt feig. Vil bare at han skal spørre, en eller annen gang må han jo gjøre det hvis han faktisk er interessert? Redd for at han på en måte har meg på vent, mens han venter på noen bedre..

TS

Hvorfor skal han det, du vil jo ikke ta initiativ ;)

Kanskje sitter han å tenker akkurat det samme som deg, men ingen av dere tør å gjøre noe med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...