AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #1 Skrevet 18. april 2014 Snakker mye over nett(snapchat ol.), og det har pågått lenge. Ikke tydelig flørting, men det er tydelig at det er noe mer der fra begge parter. Men hvorfor tar han ikke det neste steget? Vi har møttes før gjennom felles venner, og bor ikke SÅ langt unna hverandre. Kan det være at han bare er feig, eller rett og slett at han ikke vil at det skal kunne bli noe mer? Anonymous poster hash: f09c2...cde
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #2 Skrevet 18. april 2014 Spørsmålet er vel først og fremst: hvorfor tar ikke DU steget videre, siden DU tydelig vil noe mer? Anonymous poster hash: 9fec5...718 12
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #3 Skrevet 18. april 2014 Han dater noen andre? Anonymous poster hash: 51693...504
Timza Skrevet 18. april 2014 #5 Skrevet 18. april 2014 Snakker mye over nett(snapchat ol.), og det har pågått lenge. Ikke tydelig flørting, men det er tydelig at det er noe mer der fra begge parter. Men hvorfor tar han ikke det neste steget? Vi har møttes før gjennom felles venner, og bor ikke SÅ langt unna hverandre. Kan det være at han bare er feig, eller rett og slett at han ikke vil at det skal kunne bli noe mer?Anonymous poster hash: f09c2...cde Hvorfor tar ikke du steget videre? 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #6 Skrevet 18. april 2014 Jeg skriver og snapper sånn med gutter selv, men jeg er ikke interessert i annet enn vennskap, selv om kanskje de tenker noe annet, det vil jeg ikke vite egentlig. Så kan hende han tenker på deg som en venninne?Anonymous poster hash: 0e9ce...0a2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #7 Skrevet 18. april 2014 Hvorfor tar ikke du steget videre? Om en gutt er interessert vil han ta kontakt først! Støtter TS i å vente på han. Anonymous poster hash: 0e9ce...0a2 1
Timza Skrevet 18. april 2014 #8 Skrevet 18. april 2014 Om en gutt er interessert vil han ta kontakt først! Støtter TS i å vente på han.Anonymous poster hash: 0e9ce...0a2 Gutter kan være like sjenerte og tilbakeholdne som dere jenter, så nei det står ikke skrevet i stein at gutten automatisk vil ta det første steget. 11
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #9 Skrevet 18. april 2014 Gutter kan være like sjenerte og tilbakeholdne som dere jenter, så nei det står ikke skrevet i stein at gutten automatisk vil ta det første steget. Aldri opplevd, selv med sjenerte gutter. De gir alltid er lite hint ihvertfall. Anonymous poster hash: 0e9ce...0a2 1
Timza Skrevet 18. april 2014 #10 Skrevet 18. april 2014 Aldri opplevd, selv med sjenerte gutter. De gir alltid er lite hint ihvertfall.Anonymous poster hash: 0e9ce...0a2 Nei vell. Du har tydeligvis svaret og har datet alle menn på kloden, så TS hør på henne istedet. Vær enda mer sjenert og ikke si noe før han eventuelt gjør det. 6
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #11 Skrevet 18. april 2014 Aldri opplevd, selv med sjenerte gutter. De gir alltid er lite hint ihvertfall.Anonymous poster hash: 0e9ce...0a2 Jeg har aldri opplevd at jenter ikke tar første steget. Selv med sjenerte jenter så er det alltid de som gir et lite hint i alle fall (et blikk, slengekyss, og lign). Så hvis TS var interessert så ville hun tatt første steget. Virker ikke som hun er så veldig interessert egentlig. Sikkert bare en luremus. Anonymous poster hash: 9fec5...718 6
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #12 Skrevet 18. april 2014 Jeg har aldri opplevd at jenter ikke tar første steget. Selv med sjenerte jenter så er det alltid de som gir et lite hint i alle fall (et blikk, slengekyss, og lign). Så hvis TS var interessert så ville hun tatt første steget. Virker ikke som hun er så veldig interessert egentlig. Sikkert bare en luremus. Anonymous poster hash: 9fec5...718 Vanskelig å gi et blikk eller slengkyss over nettet... I det virkelige liv, ja. Jenter kikker bort, blunker, tar seg i håret, gir tegn på interesse. Deretter kommer mannen bort - om han er interessert nok og har baller nok. TS har deltatt i samtale og antakelig virket interessert, så han vet hun er interessert. Grunnen til at hun logisk nok antar en defensiv posisjon er at mange menn multidater over nett og det er fler som er ute etter bare sex enn kvinner. Så man må filtrere ut de som ikke er interessert nok. Hvilket antakelig er tilfelle for denne fyren. Anonymous poster hash: 51693...504
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #13 Skrevet 19. april 2014 Nå føltes det nesten som dere var hodet mitt, haha. Kanskje han rett og slett ikke er interessert? Kanskje han venter på noe bedre eller dater noen andre? Kanskje han er sjenert? Han er av den sjenerte typen, så jeg vil ikke utelukke den muligheten. Vi er begge 17, og ryktene om oss begge er at vi er snille, kan være litt sjenerte/rolige før man blir kjent med oss og vi har ikke noe "vondt" på oss. Samtalene går så lett og både jeg og han gjør det tydelig at vi er interessert i hverandre, men jeg blir veldig usikker når han ikke tar initiativ til å møtes.. Greit jeg er feig og tør ikke, men nå har det gått så lang tid at det er rart han ikke prøver. Noen flere innspill? - TSAnonymous poster hash: f09c2...cde
Gjest Leo Nardo Skrevet 19. april 2014 #14 Skrevet 19. april 2014 Han er vel en post-feministisk norsk mann/gutt. Om du ikke tør å være direkte selv, så bør du i det minste gi han klare signal på at du liker han og at det er grønt lys for å gå videre.
Floskelfrosk Skrevet 19. april 2014 #15 Skrevet 19. april 2014 Første AB er inne på noe vesentlig. Vis litt mot og handlekraft, istedenfor å kritisere ham for noe du ikke er noe bedre på selv. 5
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #16 Skrevet 19. april 2014 Hvis han er 17 er det jo annerledes. Regnet med at dere var voksne mennesker. Er vel ganske naturlig at en tenåring er redd for å gå på en date. Hvis han er for sjenert er det vel liten sjanse for at noe materialiseres uansett. Ikke stress med det. Treff gutter i det virkelige liv i stedet. Anonymous poster hash: 51693...504
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #17 Skrevet 19. april 2014 Vanskelig å gi et blikk eller slengkyss over nettet... I det virkelige liv, ja. Jenter kikker bort, blunker, tar seg i håret, gir tegn på interesse. Deretter kommer mannen bort - om han er interessert nok og har baller nok. TS har deltatt i samtale og antakelig virket interessert, så han vet hun er interessert. Grunnen til at hun logisk nok antar en defensiv posisjon er at mange menn multidater over nett og det er fler som er ute etter bare sex enn kvinner. Så man må filtrere ut de som ikke er interessert nok. Hvilket antakelig er tilfelle for denne fyren. Anonymous poster hash: 51693...504 Det er sånn voldtektsmenn tenker. Den som ikke er en voldtektsmann vil forsikre seg først. Hun får stikke nesa frem, fortelle hun har lyst til å bli betre kjent med han, spørre om de kan ta en tur på kafé en dag, på mækkarn, eller hva helst som føles naturlig for henne. Stikker hun ikke frem nesa vil hun heller ikke virke interessert. "Antakelig virker interessert" holder ikke for normale menn. Anonymous poster hash: 9fec5...718 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #18 Skrevet 19. april 2014 Hvis han er 17 er det jo annerledes. Regnet med at dere var voksne mennesker. Er vel ganske naturlig at en tenåring er redd for å gå på en date. Hvis han er for sjenert er det vel liten sjanse for at noe materialiseres uansett. Ikke stress med det. Treff gutter i det virkelige liv i stedet. Anonymous poster hash: 51693...504 Har ikke "funnet han på nettet" haha, vi møttes i virkeligheten gjennom felles venner. Samtalen går veldig lett og jeg liker han veldig godt, og tror jeg får frem det i samtalene våre. Kanskje han kan ha hørt noe gjennom felles venner? Altså at noen har sagt noe om meg som gjør han usikker? Åhh jeg blir litt gal av slikt jeg hahaha.. TSAnonymous poster hash: f09c2...cde
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #19 Skrevet 19. april 2014 Det er sånn voldtektsmenn tenker. Den som ikke er en voldtektsmann vil forsikre seg først. Anonymous poster hash: 9fec5...718 Det er dette passive og sjenerte menn gjemmer seg bak. Nei en voldtektsmann tar ikke et nei for et nei. Det er det som kjennetegner ham. Slutt å unnskylde deg med at "alle andre menn som tar intiativ overfor kvinner" er det noe galt med. Det er du som henger etter. Anonymous poster hash: 51693...504 1
Gjest .-L-. Skrevet 19. april 2014 #20 Skrevet 19. april 2014 (endret) Hvis han er sjenert ts så er det en god sjangse for at han liker deg, men at han ikke tør å gjøre noe. Jeg var slik på den alderen også, stivnet helt til rundt de jeg likte. Spør om han vil finne på noe Endret 19. april 2014 av .-L-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå