Gå til innhold

Knipeøvelser under orgasme?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når man har orgasme knytes jo musklene i underlivet, som om du trener dem. Blir ikke dette som å knipe ellers, bortsett fra at under orgasme strammes de enda mer. Logisk eller er jeg helt på jordet?

Anonymous poster hash: 0f7a3...c0a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg merker at jo oftere jeg får en orgasme, jo hardere blir de. så kan vel kanskje ha en sammenheng med at musklene blir sterkere

Anonymous poster hash: cc240...a57
AnonymBruker
Skrevet

jeg merker at jo oftere jeg får en orgasme, jo hardere blir de. så kan vel kanskje ha en sammenheng med at musklene blir sterkere

Anonymous poster hash: cc240...a57

Har lest at kvinnelig orgasme trimmer hennes underlivsmuskler på en naturlig måte!Så jo hyppigere du har orgasmer-jo sunnere er det for kroppen+ sterke underlivsmuskler,gir sterkere og mer intense orgasmer: )Folk som har svært dårlige underlivsmuskler-kan få knapt merkbare orgasme,veldig svake...høres ikke noe særlig deilig ut.....Underlivsmusklene har også mange andre kjempeviktige funksjoner,som å holde organer "på plass"unngå nedsig av livmor/livmortapp,og unngå lekkasje grunnet svake muskler..

Alderdom og slitasje...kan ta hardt på disse musklene i underlivet...

Så orgasmen har en viktig funksjon-nemlig trimme disse musklene.

Folk som har god sex lever lengre og er sunnere-enn de som ikke har/nyter sex...

Så det er gode grunner til å jobbe for et velfungerende sexliv.Kan gi mange helsegevinster.

Både fysisk og psykisk.

Man blir jo veldig lykkelig og glad,av "gode sexopplevelser/god sex".Så det er nok veldig sunt for den psykiske helsen og velværet også...

Nei slipp alle hemninger og NYT SEX...

Gi fan i hva andre tror om deg : ) .

Anonymous poster hash: 75bb3...33c

AnonymBruker
Skrevet

Har lest at kvinnelig orgasme trimmer hennes underlivsmuskler på en naturlig måte!Så jo hyppigere du har orgasmer-jo sunnere er det for kroppen+ sterke underlivsmuskler,gir sterkere og mer intense orgasmer: )Folk som har svært dårlige underlivsmuskler-kan få knapt merkbare orgasme,veldig svake...høres ikke noe særlig deilig ut.....Underlivsmusklene har også mange andre kjempeviktige funksjoner,som å holde organer "på plass"unngå nedsig av livmor/livmortapp,og unngå lekkasje grunnet svake muskler..

Alderdom og slitasje...kan ta hardt på disse musklene i underlivet...

Så orgasmen har en viktig funksjon-nemlig trimme disse musklene.

Folk som har god sex lever lengre og er sunnere-enn de som ikke har/nyter sex...

Så det er gode grunner til å jobbe for et velfungerende sexliv.Kan gi mange helsegevinster.

Både fysisk og psykisk.

Man blir jo veldig lykkelig og glad,av "gode sexopplevelser/god sex".Så det er nok veldig sunt for den psykiske helsen og velværet også...

Nei slipp alle hemninger og NYT SEX...

Gi fan i hva andre tror om deg : ) .

Hva skulle andre tro om henne? Er det ikke vanlig å nyte sex?

Anonymous poster hash: a10d5...c91

AnonymBruker
Skrevet

Ja, en orgasme fungerer som en knipeøvelse, og man trener musklene med det. Merket det da jeg lærte meg å sprute, i begynnelsen ble jeg jævlig støl eller en session, siden musklene ikke var vandt til å bli brukt, men nå som jeg er mer rutinert har dette gått over.

Anonymous poster hash: f8b84...0d2
AnonymBruker
Skrevet

Hva skulle andre tro om henne? Er det ikke vanlig å nyte sex?

Anonymous poster hash: a10d5...c91

Spørs HVEM du ligger MED-og hvem som legger merke til det: )

Blir mye sladder om hvem som knuller hvem-i en liten by : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...