Gjest GreenSky Skrevet 10. juni 2004 #21 Del Skrevet 10. juni 2004 Jaja, slettet ble hun i alle fall (jvnf. link om tulleprofiler på ris & ros) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. juni 2004 #22 Del Skrevet 10. juni 2004 .. - psykisk spying' date=' hva er det??? :klø:[/quote'] man kan faktisk være både psykisk kvalm og oppleve psykisk spying!! blir psykisk kvalm selv, og har en onkel som blir psykisk kvalm i så stor grad at det noen ganger ender med psykisk spying!! men ikke over Sandis da!!!! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. juni 2004 #23 Del Skrevet 10. juni 2004 Har jo skjønt at hun tror hun er morsom og ironisk og sånn, men hva er poenget...? Er det nå jeg skal si at hun gjør med fysisk kvalm og sikkert har grilldress?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 10. juni 2004 #24 Del Skrevet 10. juni 2004 Jaja, jeg blryr meg ikke så veldig mye at jeg orker å spekulere i det, og ikke er det lov heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. juni 2004 #25 Del Skrevet 10. juni 2004 Jaja' date= jeg blryr meg ikke så veldig mye at jeg orker å spekulere i det, og ikke er det lov heller. Nei - who bloody cares Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. juni 2004 #26 Del Skrevet 10. juni 2004 thi-hi... greensky blyl seg ikke... *knise-smily* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 10. juni 2004 #27 Del Skrevet 10. juni 2004 *sukker oppgitt* Herreguuuuuuud så barnslige dere eeeeeeeer! ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. juni 2004 #28 Del Skrevet 10. juni 2004 *kniser enda mer-smily* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 10. juni 2004 #29 Del Skrevet 10. juni 2004 For en utvikling! Trodde ikke psykisk, eller fysisk kvalme gjester kunne svare på personlige meldinger jeg, spesielt ikke meldinger til Sandman.... Vel vel, Sændis, Glasurpiken venter i spenning på neste utfall fra deg, savner dessuten uniform avataren din... Har jo vakre bilder av deg i hodet som en fisende Carl Gustav, med Clooney fjes, han derre gærning rockisen sitt hår, og den vakre damas fargevalg... kan du ikke cloone en sånn a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå